Intunericum preia controlul...

130 3 0
                                    


    Mi-am aruncat  geanta in dulap  ,  mi-am luat cartea  de  economie  ,  caietul si  am gonit-o pre  sala  de  clasa  fara  sa  mai  zic  nimic  . 

-Un  mersi  era  frumos  , zic  si  eu  asa . Il  aud  pe  Mark strigand  in  urma  mea .

Am bagat  capul in paman , nu vroiam  sa  ies  in evidenta , cam greu , avand  in vedere ca Mddox  striga  dupa  mine si  incerca  sa  ma  prinda  din urma , dar fara  succes , deoarece un grup de fete  i-au sarit in fata  si in felul acesta a  pierdut pasul . 

Nu vroia sa  fiu vazuta  cu el , eram  catalogata  ca  o ciudata  in scoala  , nu vroiam sa  mai  fiu si  una  din lista  de  cuceriri a lui Maddox .  

                Ora de economie parca  nu se  mai  termina  , singurul lucru la care  ma  puteam gandii era  cum azi  Mark mi-a luat apararea  ,  nu ma  gandeam  neaparat la persoana  lui  , ma  gandeam la  gestul facut de el . 

               Intr-un final  clopotelul  ma readus  la  realitate , cu toti se  grabeau  spre iesire , ca deobicei eu eram  printre ultimii care ieseau  din clasa .  M-am avantat  pe coridoarele  scolii , indreptandu-ma  spre  dulapul  meu, sa  imi pot lua  cartile  pentru urmatoarea  ora  , care  era  Chimie organica . 

  -Melanye !  Il  aud  pe Maddox cum ma  striga  . Auzindu-l , am  grabit pasul , dar  din  nefericire acesta  ma  prins  din  urma si s-a  bagat  in fata  mea . De ce ma  ignori  ? Spune el  cu  un aer de  seriozitate in glas . 

-Nu te  ignor  , doar ca  nu  imi place  compania  ta  .  Spun eu  cu  rautate . 

-Haide !  Nu mai  fi asa  , nu ti-am  facut  nimic  , vreau  doar sa  fim prieteni , bine  ?  spune  el  intinzand  mana spre  mine . 

            M-am uitat la el  pret de cateva secunde , apoi i-am aruncat  o privire de  genu' " pe bune acum , hai dute  pana  nu te vede  cineva cu mine " . El vazand  ca  tine  mana  inca in aer , iar eu  nu ii dadeam atentie  si-a retas mana , ca mai apoi sa  se  scarpine  in cap nedumerit . Pe  langa  noi treceau  o  groaza  de  persoane care se holbau  ca  la  un fenomen  paranormal.

          Stiti vorba aia "  de ce  ti frica  de aia  nu scapi "  ?   Da asta  se aplica  si  la  mine  ,  le  vad  pe  clone  indreptande-se  spre  noi  , Ashly  sarind  in  fata  lui Mark si  sarutandu-l  cu  disperare . Nu credeam  ca  am  sa  ma  bucur  vreodata  ca  clonele  sa  fie  prin  preajma  . Dar  bucuria  s-a  spulberat  atunci  cand  clona  1  ma  prins de  brat  cand  am  incercat  sa  plec .

-Tu unde  crezi  ca  pleci  ? 

-La  ore , unde  as  putea  sa  plec  inainte  cu  un minut de a  se  suna  pentru inceperea  cursurilor  ? Spun eu plictisita .

-Nu te  mai  crede  mai  desteapta , ca nu esti . Si ciudato cum ti-ai permis sa  vorbesti cu  iubitul surorii mele ? 

-Da  chiar asa  , de cand  iti  permitu tu , ciudata  scolii , orfana , sa  vorbesti cu  noi ? intreaba Ashly desprinsadu-se  din  sarut . 

                Mark era  in spatele  ei , uitandu-se  la  mine  cu mila  . Nu imi placea  acea  privire deloc , ba chiar  uram  cand  persoanele  se  uitau  la  mine  cu  mila  din cauza  celor  intamplate . 

-Mai bine  te-ai duce  sa  le  faci o vizita ,  in loc sa  incerci sa  vorbesti cu  noi , noi  nu vorbim cu orfanii   si mai ales cu ciudatii ca tine . Spune  Clona  unu , impingandu-ma  . 

Dragoste nebunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum