Capitolul 23

76 4 2
                                    

-Domnisoara  Greeg ! Ce  onoare sa va  intalnesc  , fix acum cand  ar  trebuii sa  fiti la ora , nu-i asa  ? Sunt de-a  dreptul norocos  . 

-Aaa , domnule director ,eu ma  duceam  pana  la  atelier  sa  imi recuperez  niste lucruri  . Spun eu  putin panicata ,  incercand sa  ma  scot  . Dar  barbatul din fata  mea  nu se  lasa convins  cu una cu doua.

-Chiar in mijlocul orelor  ? Ciudat  nu  ? 

-Pai stiti, profesoara nu a  venit la  ora si  m-am gandit  ca  pot sa  imi recuperez  lucrurile  . Spun eu  putin mai relaxata  . 

-Pai sti tu , domnisoara  Greeg , ai crezut prost  , acum  du-te  in clasa  pana  nu  ma  gandesc  mai  bine  , la  o  posibila  pedeapsa  .  

-Am  inteles  domnule  . Si  o  iau  la  goana  pe  coridor . 

Dar atunci cand sa  urc ultima scara spre  sala  de  mate , Doi indragostiti imi apar  in cale , ea ii statea  in brate  lui , amandoi  blocand primele trepte  . 

-Hei Mel  

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Hei Mel  . Ma saluta ea  , ca mai apoi afisand  un zambet dragesc  .

-Hei  Ashly . Spun eu  iritata de situatie  . 

-Vrei sa mergi in clasa ? Ma intreaba ea ciudat de politicos  ,  in timp ce el isi tinea  capul plecat .

-Da , nu vreau sa  ma vada domnul director inca pe coridoare. Spun eu  destul de socata  , de politetia pe care o afiseaza Ashly fata de mine . 

-Oh scuze , eu si Mark nu am vrut sa  te tinem  pe  loc  , nu-i asa  iubitule ? Spune ea  in timp ce se ridica din bratele acestuia , dar el  nu schiteaza niciun gest  , nicio emotie . 

-Nu ii problema  , mersi ca mi-ati facut loc sa trec  . Spun eu atunci cand urc scarile  ,  incercand sa  par cat mai calma si cat mai politicoasa  .  

Nu il mai  inteleg deloc pe Mark  , odata  ii cu mine  imi spune lucruri dragute  , apoi daca nu ii convine ceva  pleaca si  il vad  in bratele lui Ashly . 

M-am convins cine  ii Mark  si incep sa regret ca i-am dat o sansa  . Si  cel mai mult regret ce i-am facut lui Bob , pentru ca el a  fost dragut cu mine  si nu a fugit in bratele altei fete imediat cum a dat de ceva ce nu i-a convenit .  

Off Mel , ce faci tu Mel  , inainte nu erai asa  . Imi placea  mai  mult de  mine  la  inceput  ,  pentu ca  nu raneam sentimentele  nimanui  , iar eu  ? Eu eram  relativ bine  . 

Nu  imi  vine  sa  cred  in  ce  m-am  transformat  ,  in  ultima  vreme  am  parte  doar  de  drama  ,  de  care  sunt  satula  .  Mai  bine  revin  la  vita  mea  de  din inainte .  

Cand  intru  in  clasa  ,  fara  sa  imi  dau seama  sunt  prinsa  intr-o  bataie  cu  mingi de  hartie  . 

Si chiar  atunci  cand  vreau sa  ma  trag  intr-un colt  retras  ,  primesc  o  minge  de  hartie  chiar  in  fata  .  Atunci  cand  imi  ridic privirea  sa  vad  cine  a  aruncat , il  vad  pe  Alex  ,  colegul  meu  de  clasa  ,  care  imi  zambea  stangaci  . 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 28, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dragoste nebunaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum