-Scumpo ? Il aud pe Al , care incearca sa ma trezeasca .
-Hmm ? ce e ? mai stau 5 minute , te rog . Spun eu punandumi , mana in fata ochiilor , deranjata de lumina zilei .
-Bine scumpo , dar macar mergi la tine in camera , in pat .
-Ce ? Spun eu ridicandu-ma in sezut . Ohh am adormit aseara la film .
-Da se pare ca amandoi ati adormit . Spune el zambind . Nu il trezii , mai lasa-l putin .
-Mbine , ma duc sus sa ma spal pe fata .
-Bine , dupa cobori jos te rog , sa ma ajuti sa fac gustarile ?
-Sigur.
Raman surprinsa de reactia lui Al , un alt parinte , ar face o criza de nervi si ar face un dita mai scandalul , daca si-ar vedea fica dormind cu un baiat pe canapeaua din sufragerie .
Dar Al, a reactionat chiar foarte bine , fara crize de nervi , fara scandal , ba chiar foarte calm si foarte intelegator .
Imi place sa cred ca Al reactioneaza atat de calm in situatii , ca acestea , deoarece are incredere in mine si stie ca sunt o fata cu picioarele pe pamant .
Dupa ce imi fac rutina de dimineata , cobor jos in bucatarie , pentru al ajuta pe Al , dar nu inainte de a arunca o privire spre sufragerie , unde Bob inca dormea , neintors . Era asa de dragut.
-WOW ! Tu cretolinule ce cauti in bucataria mea ? Intreb eu dand nas in nas cu Roger .
-Aaa , da , pai imi era foame , Andreea si Ema , se aranjeaza pentru nu stiu ce , iar mama si tata nu stiu unde sunt .
-Si ti-ai zis ca aici sigur gasesti mancare , ha ? Intreb eu razand, apoi dandu-l mai la o parte pentru a patrunde in bucatarie . Unde ii Al si Em ?
CITEȘTI
Dragoste nebuna
RomanceMelanye este o tanara , retrasa , mai diferita , iar din aceasta cauza aceasta este cataloga drept o ciudata . Accidentul de masina din care a iesit supravietuitoare doar ea si sora ei mai mica Emily le-a marcat pe cele d...