Medie
Čtyři měsíce za námi, maturita za dveřmi. V trénincích už jsme pokročily od sečných zbraní k palným zbraním. Takže můžeme střílet do terčů z pistolí s tlumičem, aby si sousedi něco nemysleli. Kdyby nám policisté jednoho krásného dne prohledali dům, našli by pěkný arzenál-sekery, meče, pistole, kolíky, kuše, luky, vrhací hvězdy a další zabíjecí udělátka. Sestřička má první dlouhodobý vztah-už tři měsíce chodí s Ianem. Její předchozí vztahy trvaly maximálně pět týdnů.
„Fajn,''ozval se před tréninkem Ian, „Dneska zkusíme krytí. Já budu s Mel a Finn s Medie. Musíte ve dvojici spolupracovat. Být jedno tělo. Melanie nesměj se!''
Melanie se podezřele usmívala, ale občas se potichu zasmála. Asi si zase představovala nějaké nechutné věci.
„Co je?'' vykvikla a přitom se nahlas zasmála, „To se nemůžu smát?''
„Slovní spojení být jedno tělo neznamená nic erotického.''
Teď už jsem se zasmála i já.
Na červen bylo neskutečné horko. Díky tomu jsme já a Melanie měly na tréninky na sobě jen vršek od plavek a šortky. Kluci běžně cvičili jen v kraťasech. Byl na ně docela dobrý pohled.
Melanie a Ian byli úžasně sehraní, když na nás útočili. Pak přišla řada na mě s Finnem. Nevěděla jsem přesně, co mám dělat, ale Finn mi vždycky poradil. Docela byla zábava, když mě zvedl do vzduchu a já musela Iana kopnout do žeber. Ian upadnul na záda a Melanie ho hned začala ošetřovat.
„Jdi v pohodě?''zeptala jsem se.
„Jo,''odpověděl, „Na vás dva by si měli dávat příšery bacha. Já bejt démon už jsem hotovej strachy.''
„Jo to souhlasím. A nechápu proč je tu vždycky takové horko. Radši bych cvičil v bazénu nebo nahej, ale jsou tu dámy,''zasmál se Finn a Ian ho následoval smíchem, který připomínal koně.
„To myslím, že by se sestřičce nelíbilo. No, uznej ségra. Kolik kluků si viděla na Adama,''zasmála se a kluci ztichli.
„Co se mi zas montuješ do života?''zařvala jsem na ní, „Je to moje věc a je mi to upřímně jedno. Budu v pokoji, kdyby někdo něco potřeboval.''
Zavřela jsem se v pokoji. Ihned jsem ze sebe shodila propocené oblečení a vzala jsem si letní šaty. Proč mě ta ségra dokáže tak úžasně vytočit? Potvora. Ale nevím, co bych bez ní dělala. Jako malé jsme si doslova četly myšlenky, a když se podívám na první školní fotku-obě v růžových šatičkách s copánky a mezerou mezi předními zuby-je mi skoro do pláče jak hrozně jsme se změnily. V té době jsme obě vypadaly jak andílci zkřížení s ďáblem a to i vypovídalo o chování. Z myšlenek na doby dávno minulé mě vytrhlo zaklepání.
„Medie?''ozval se Finn, „Můžu dál?''
„Jo,''odpověděla jsem a šla odemknout.
„Nic si s Melanie nedělej, jsou to jen puberťácký kecy. A navíc jste dvojčata a nemusíš ty její narážky na kluky brát vážně. Byl jsem nejmladší z rodiny a taky jsem musel snášet pár rádoby vtipných narážek od sourozenců a tady jsi ta o minutu mladší.''
„Kolik si měl sourozenců?''zeptala jsem se, když se Finn usadil vedle mě na pohovce.
„Rosete, Erica a Russela. A taky pět psů. Docela normální věci před čtyřmi sty lety.''
„Počkat? Čtyřmi sty lety?''
„Jo. Jsem tady už hodně dlouho. Vím, docela dobře co se kdy děje. Procestoval jsem celý svět. Ale někdy je to super, když je ti dvacet a nikdy nezestárneš, jindy musíš zase ukazovat falešný občanky, aby ses mohla někam dostat.''