Kapitola první

18 2 1
                                    

Medie

Ráno jsem se probudila, ale ještě jsem otevřela oči, tak zasmála jsem se svému bláznivému snu. Já a čarodějka? Směšné. Pootevřela jsem oči a koukla na vnitřní stranu zápěstí. A to tetování tam bylo! Rozhlédla jsem se a i můj pokoj i šatník byl jiný. Takže by to nebyl sen? Oblékla jsem se, jak mě to učila Christel. Moje koupelna je mimo provoz tak chodím blokovat babiččinu nebo koupelnu svojí sestry. Tentokrát byla babiččina koupelna obsazena, tak jsem potichu vlezla k Melanii.

„To si děláš srandu!‘‘řvala na mě, „Já se taky potřebuju zcivilizovat. A když jsme čarodějky, proč si to neopravíš.‘‘

Vyšla jsem z koupelny a šla jsem do sklepa se kouknout do knihy. Psali tam jen, že mám vymyslet říkanku, co charakterizuje ten problém. Fajn to by neměl být problém. Básničky skládám od mala. Takže něco rychlého a účinného. Cestou nahoru jsem vymýšlela kouzlo. Stoupla jsem si před koupelnu, ruce jsme natáhla směrem k ní a začala kouzlit

Moje koupelna je mimo provoz,

Ale v její je veliký provoz.

Potřebuju ten odpad opravit

Jinak se bez koupelny půjdu popravit

Prosím duchové předků pomozte

Jen mojí koupelnu zprovozněte!‘‘

Pak mi z rukou vyšla taková záře a koupelna byla vytopená, ale všechno fungovalo. Co jsem ksakru pokazila!

„Osobní prospěch, proto to nešlo podle plánů,‘‘ozvala se nade mnou Aadi.

„Jak to mám opravit?‘‘

„Instalatér,‘‘ozval se Acton.

Protočila jsem oči. Ne proto, že by mě to štvalo, ale protože měl pravdu. Odpoledne mají přijít ti další Ochránci. Zavolala jsem na babi, ať volá instalatéra. Babi i Mel se šly kouknout, co se děje. Řekla jsem babi, co jsem udělala, a obě se začaly smát. Jo, bylo to vtipné, že jsem první kouzlo pokazila, ale odpoledne budeme trénovat a vymýšlet kouzla. Pak už se mi nikdo smát nebude. Tak jsem se u babi v koupelně dokrášlila. Vzala jsem si bílé přiléhavé džíny a žluté tričko a Mickey Mousem. Samozřejmě na mě ve škole všichni civěli jak utržení ze řetězu. Menší změna, a co má být. Melanie si všimla, že jsem nervózní, tak celý den chodila se mnou. Odpoledne jsme šly domu pěšky a já začala uvažovat, jaké máme schopnosti, kromě kouzel. Doufám, že to bude něco super. Nejen nějaké přenášení věcí nebo létání. Já bych chtěla nějakou ničící schopnost třeba oheň nebo mučení pohledem jako Jane v Novým měsíci od Stephanie Meyer.

Instalatér už snad byl hotov. Doma jsme se s babi najedly a babi se nás ptala, jak se těšíme na Ochránce. Během půl hodiny mnohokrát koukla na hodiny a pak řekla, ať si jdem najít nějaké oblečení na cvičení. Já jsem si vzala legíny a zelené tílko s větším výstřihem a doslova svítivě oranžové boty. Já se nemám za co stydět a sestra také ne. Když jsem vyšla z pokoje, všimla jsem si, že sestra má podobné oblečení, ale tílko má modré a boty bílé. Dole jsme si sedly do obývacího pokoje a obě jsme ve stejnou chvíli chňaply po ovladači na televizi. Nakonec jsem ho přenechala Melanie, ale pustila tam kanál MTV. Takže jsme se shodly. Najednou někdo zazvonil. Babi šla otevřít. Já a sestra jsme nezaujatě koukaly na televizi.

„Melanie, Medie,‘‘začala babi, „Toto jsou Finn a Ian Jennkins. Vaši Ochránci.‘‘

Prohlížela jsem si dva vysoké blonďáky od hlavy k patě. Jednoduše, oba jsou vážně sexy. Samý sval a hrozně vysocí, tak dobré dva metry. Dvojčata jako my.

DvojčataWhere stories live. Discover now