„Holky, přijdete pozdě,‘‘volala dvojčata babička Medea.
„No jo, ale Med blokuje koupelnu. Tím svým gotik-lookem,‘‘odsekla Melanie, „Medie, dělej!‘‘
Znovu zabouchala na dveře a Medie konečně vyšla. Melisa protočila oči a šla se upravit. Její dvojče si zatím opravovalo ve svém pokoji lak na nehtech.
„Holka nešťastná,‘‘povídá babča, „Kdy tě to přejde?‘‘
Přejela svojí vnučku pohledem. Medie už dva roky chodí jako smrtka-extra černé stíny má až k obočí, bílí nebo bledý make-up, rudou rtěnku, černé nehty, černé oblečení na kterém se občas objeví nějaká ta jinak barevná krajka nebo ozdůbka. Ve škole jí to tolerují. Ale nikdo netuší, proč je taková. Když před dvěma roky takto začala chodit, nikomu neřekla co se děje. Její sestra byla normální. Také se zajímala o kluky a módní novinky, úplný opak Medie. Jen co se Melanie vyhrabala z koupelny, odebrala se za babičkou do garáže, kde už startovala auto. Medie si ještě ve zpětném zrcátku upravovalo natupírovanou hřívu. Obě měli od přírody tmavé vlasy a po mámě modré oči.
Do školy dorazily s malým zpožděním, ale první hodinu stihly. Zalezly do svých lavic a sledovaly, jak babi odjíždí.
Babi odjela do domu a zalezla do sklepa. Začala mumlat něco v nesrozumitelném jazyce. A náhle místo ve sklepě stála v honosném zlatém sídle. Před ní seděli tři muži a dvě ženy. Všichni měli na sobě bílá roucha. A to měla i babi. Sedla si do posledního volného křesla.
„Medeo,‘‘oslovil jí bělovlasý stařík, „Kdy je dovedeš.‘‘
„Co nejdříve Eduardo,‘‘řekla babi.
„Už nemáme čas,‘‘řekla nejmladší žena, „Oni jsou stále mocnější.‘‘
„Myslíš, že to nevím, Christel!‘‘vybuchla babi, „Dnes. Na Bílé louce.‘‘
„Budeme čekat,‘‘řekl Eduardo a jako když bouchne práskací kulička na Silvestra, zmizeli.
Babi byla ve svém sklepě ve svém oblečení. Koukla se na hodiny. Čas v Zemi Světla běží rychle. Už by měla dělat oběd. A psychicky se připravit na odhalení pravdy. Dívkám připravila salát s kuřecím masem, jejich nejoblíbenější jídlo. Dnes by se měly domu vrátit dříve. Rada zařídila, že jim posledních čtyři hodiny zázračně odpadly. Během půl hodiny by se měli objevit, pokud si nezaskočí na ‘‘malé‘‘ nákupy.
Neuběhla ani půl hodina a holky rozrazily dveře. A Medie vztekle nadávala.
„To nám to ten blb nemohl oznámit předem. Proč já tu půltunovou chemii sebou táhla!‘‘
„Klídek Med,‘‘tišila ji sestra, „Ahoj babi, co je k obědu?‘‘
„Salát s kuřecím,‘‘odpověděla.
„Super!‘‘zakřičela současně dvojčata a usedla k prostřenému stolu.
Všechny tři spokojeně jedly salát a babi se zvědavě ptala Melanie, jak je to s tím Chrisem. Dočkala se odpovědi, že je to blbec a pako a nestojí za nic. Medie se nenechala jejich debatou rozhodit a spokojeně jedla salát. Ale po chvíli už jí to jejich debatování o klucích přestalo neštvat a naštvala se.
„To sakra nemůžete mluvit o něčem jiném!‘‘
Je to dořekla, z ničeho nic vzplanuly závěsy, až si Melanie úlekem zašpinila šaty dresinkem. Babi ihned pochopila, co se děje- Rada aktivovala jejich schopnosti, ale nevěnovala tomu pozornost. Pak se z koupelny ozval jekot Melanie, které se tam odešla umýt. Medie a babi ihned za ní přiběhly a Medie se nestačila divit.