Pět

21 1 0
                                    

Medie

Hádali jsme se a hádali. Najednou zazvonil zvonek. Nějak jsem neměla odvahu otevřít. Kývl jsem na svého ‘‘kluka‘‘ Finna, aby šel otevřít. Poslech mě. Stoupla jsem si za roh v obývacím pokoji. Finn otevřel. Dveře byly blízko, tak jsem slyšela vše. A doopravdy to byl Tim. Nějak brzo ho pustili. Myslím na denní dobu. Bylo něco kolem poledne.

„Čau,‘‘řekl Tim, „Je tu Medie?‘‘

„Kdo seš?‘‘zeptal se dost arogantně Finn, a přiznám se, že takový hlas jsem u něj nikdy neslyšela.

„No, Tim.‘‘

„Lásko!‘‘zařval na mě Finn, „Je tu nějakej Tim.‘‘

Vyšla jsem z obývacího pokoje. Finn mě objal kolem pasu a políbil mě.

„Jé, Time,‘‘usmála jsem se, „To je překvápko. Tak tě pustili?‘‘

„Medie, já se chci omluvit. Odpusť mi,‘‘řekl Tim a chytil mě za ruku, „Prosím dej mi ještě šanci.‘‘

„Nesahej na ni!‘‘řekl Finn a hrdla se mu vydralo skoro až zvířecí zavrčení.

„Klídek, vole. Nic jí neudělám,‘‘zasmál se Tim a pustil mi ruku.

Finn mě stále držel kolem pasu, ale tak tvrdě, že jsem skoro nemohla dýchat. Finn a Tim se navzájem zabíjeli očima. Ale na těch Timových bylo něco divného. Jiného. Když jsem ho viděla naposledy byly tmavě zelené. Teď měly barvu mezi šedivou a modrou. A ten dotyk - byla v něm energie. Ne že by někdy vynikal silou, ale nějaká síla tam byla.

„Já už půjdu,‘‘řekl Tim a odešel.

„Není pryč,‘‘řekl mi potichu Finn, když Tim zavřel dveře, „Stále je tady. Pojď do obýváku. Je tam kamera, která sleduje okna.‘‘

Šli jsme ruku v ruce do obývacího pokoje. Sedli jsme si na pohovku a o něčem jsme se bavili, ale při tom jsme sledovali kamery. Tim byl v obývacím pokoji u okna a sledoval nás. Co pak chtěl? 

„Víš co teď budeme muset udělat,‘‘zašeptal Finn.

„Nechce se mi do toho, ale co mám dělat,‘‘řekla jsem a přejela jsem mu rukou po tváři.

„Max spodní prádlo?‘‘

„Jo. Dál nejdu.‘‘

Finn mě začal líbat a já polibky bez protestů oplácela. Ne že bych nechtěla protestovat, ale jeho líbací schopnosti mě uzemnily a byl tu také Tim, před kterým je Finn můj kluk. Finn mi zajel rukou pod tričko a já jsem zakloněním hlavy zkontrolovala kameru. Tim stále pozoroval za oknem. Šmejd jeden. Finn mi narovnal hlavu a pošeptal mi, že teď mi musí sundat tričko. Bez legrace, tohle odříkávání všeho co bude dělat mi přišlo trapné. Nechala jsem svoje tričko spadnout na zem a Finn k němu přidal i to svoje. Bože, mě se to tak nelíbí. Teda vlastně je to pěkný, ale je tam prostě velké ALE. Viděla jsem Finnovi oči. Potichu mě při polibku na krk upozorni, že Tim stále čumí, tak asi přijdou i kalhoty. Rychle shodil ty svoje a ležel na mě jen v boxerkách. Musela jsem se přemáhat, abych zůstala uvolněná. Jednou rukou mi rozepnul kalhoty , ale nechtěl mi je sundávat, tak mě začal hodně vášnivě líbat. Teď už se mi to líbilo. Ruce neměl na mě, ale vedle mojí hlavy na opěradle a svým nádobíčkem mi snad chtěl vyvrtat díru do stehna.

„Finne, Medie,'‘zaslechla jsem Iana, „Kde vy dva jste?‘‘

Jen co nás uviděl, překvapeně vyvalil oči. Vzápětí se mu za zády objevila moje sestřička. Finn ze mě okamžitě seskočil a natáhl si kalhoty. Nikomu z přítomných určitě neunikl pohled na jeho tělo.

DvojčataWhere stories live. Discover now