Part 1 | Buenos Aires

188 8 0
                                    

Jennican nk.


Herään siihen että tipun sängystä. Herätykseen olisi enää tunti joten voin mennä suihkuun.

*

Teen itselleni aamupalaksi leipää sekä kahvia ja sen jälkeen soitan Louisille että hakee minut ja Zaynin 40min päästä. Asun siis Zaynin naapurissa ja kello on silloin 8:00 kun Louis ajaa tänne. Sitten haemme Niallin tuolta jostain toiselta puolelta Helsinkiä. Ja sen jälkeen menemme kouluun. Koulukin alkaa vasta 10:00 mutta käymme ehkä kahvilla jossain ja Niallin luo ajamisessa kestää. Harry asuu Louisin kanssa samassa asunnossa joten Harryä ei tarvitse hakea erikseen ja Liam asuu Larrya vastapäätä. Mutta nyt on kiire, kello on jo 7:55 ja hiukset pitää laittaa!

*

Istun tällähetkellä Louisin uuden auton takapenkillä.

"Ollaanko me menossa huomenna sinne rannalle?" Kuulen kun Lou kysyy.

-Sori pojat mutta mä en ainakaa tuu. Menkää te!

"Miks et tuu. Ei meidän tarttis juoda" Louis marmattaa aina vain. Kyllä minä tiedän milloin juon ja milloin en.

-Louis, en mä jää mistään paitsi jos en tule!
Sanon hiljaa ja mökötän.
"Asia on siis niin että jos sinä Jennica fakin Helmings et lähde meidän mukaan, me lähdetään sinun mukaan." Louis sanoo ja katson tuota ilmeellä 'en oikee ny ymmärrä?' "Minun?" Sanon itselleni kysyvästi ja kysyn itseltäni että minne olen menossa ja tulen siihen tulokseen etten ole menossa minnekkään. "Eli siis, Louis tiesi ettet aio suostua rannalle lähtöön joten lähdemme illalla Buenos Airesiin. Olemme ostaneet jo lentoliput ja varannut hotellihuoneita. Ollaan siellä 2vko. Koulusta on lomaa." Zayn selittää minulle kun en oikein tajunnut mitä tämä tarkoittaa. "KIITOS JESSUS SENTÄÄN PÄÄSEN ULKOMAILLE!" huudan ja Louis säikähtää muttei pahasti.

Pääsen maahan, tarkemmin ottaen kaupunkiin johon olen halunnut aina ja nyt menen sinne parhaiden ystävieni kanssa. -Tuleeko Niam myös? Kysyn ja Harry nyökkää. Pysähdymme ja huomaan että olemme Niallin kohdalla. "Zayn? Mitä me tehdään tänään? Ja oks meille kahdelle Zaynin kaa yks huone?" Kysyn ja en kerkeä edes kissaa sanoa kun Niall on jo äänessä "KYLLÄ! Huoneparit ovat Larry, Niam ja Jayn."

Onneksi meitä on kuusi ja me seurustelemmee näin ettei tulisi mitään kiusallisia tilanteita kun kummatkin olisivat parisuhteessa ja joutuisimme samaan huoneeseen. "Mennäänkös me tänää kouluun?" Kysyn kun olen menossa Zaynin syliin. Kaikki katsovat nyt minua ja vastaavatkin tismalleen samaan aikaan: EI!

"Okei. Eli minne ekana?" Kysyn ja Louis jopa keskittyy ajamiseen ja selittää jotain edessä istuvalle Harrylle. "Niall on jo pakannu ja sen kamat on mukana, Larry on kans jo pakannu ja tavarat on mukana. Mä oon jo pakannu tavarat ja ne on mukana ja nyt varmaan mietit että missä Liam on." Katson ympärilleni enkä näe Limaa. "Liamin tavarat on mukana ja me jätettiin Liam sun luokse pakkaamaan. Voi olla homopojalla hauska pakata naisten tavaroita" Zayn sanoo ja kaikki alkavat nauraa. (Otetaas tähän väliin Liamin nk siitä kohtaa ku ne hakee Jenin)

Eli siis Liman nk.

Hyppään autosta ulos kun olemme Jennican ja tämän perheen talon kohdalla. Sain Zaynin avaimen tänne sillä ofc Zaynillä on tänne avain. Mutta joo, lähden kävelemään taloa kohti.

Avaan oven avaimellani ja ensimmäisenä näen Jenin vanhemmat jotka ovat näin perjantai-aamuisin kotona. "Hei Mr Helmings ja Mrs Helmings. Tulin pakkaamaan Jenin tavaroita sillä lähdemme tänään Buenos Airesiin" Sanon ja olen ihan paniikissa että Jenin vanhemmat alkavat raivoamaan minulle siitä ettei tuo ole kertonut heille lähtevänsä ulkomaille tänään. "Liam Pane oletan?" Nyökkään. "Rauhoitu, Zayn on jo kertonut meille ulkomaan matkastanne. Mene vain pakkaamaan Jenin tavaroita." Olin jo lähdössä mutta sitten "Ja muuten, järjestys muuttui eilen. Jen asuu ylimmässä kerroksessa." Jenin isä, James sanoo. Olen kiittämällä avusta mutta sitten Jenin äiti jatkaa. "Ja Payne, Jenin matkalaukku on tuon sängyllä, tiedät varmasti millainen sää siellä tulee olemaan joten pakkaa sen mukaan. Passit ja nämä saat kun tulet takaisin alakertaan." Blair, Jenin äiti sanoo.
"Kiitos paljon avusta Mr Helmings ja Mrs Helmings." Sanon ja alan kävellä portaita kohti. "Liam, Jenin ystävät voivat sanoa meitä ihan oikeilla nimillä." Blair sanoo hymyillen minulle. "Hyvä on Blair ja James, menen nyt pakkaamaan Jenin vaatteita." Sanon ja lähden kohti kolmatta kerrosta jossa on kuulemma Jenin uusi, suuri huone.

*

Katson Jenin vaatehuonetta ilmeellä 'et oo tosissas'. Vaatehuone on tyyliin yhden luokkahuoneen kokoinen! No, täältä pitää valita paljon -oikeasti paljon- shortseja sekä toppeja. Oikeastaan, mustia shortseja sekä valkeita toppeja tai t-paitoja. Sitten sellaisia hameita ja mekkoja jotka ovat edestä lyhyitä ja takaa pitkiä. Napapaidat ovat myös suosikkeja.

Mutta sitten näen yhden seinän täynnä naisten alusvaatteita.

Naurahdan pienesti. Siellä on monia stringejä joten otan niitä varmaan 10 kpl ja sitten otan rintaliivejä myös varman 20 kpl. Mutta ei siitä vaatteiden pakkaamisesta enää muuta.

Koko iso matkalaukku on täynnä joten tässä on pieni matkalaukku ja siihen tulee meikkituotteet, hiustuotteet yms yms.

*

Menen alakertaan kahden matkalaukun kanssa ja näen Jaynin, Larryn ja Niallin keittiössä.

Jatketaan nyt Jennicasta ku sille on kerrottu Liamista. Jenin nk.

Kun lopetamme nauramisen, kysyn vielä pojilta yhtä asiaa. "Pojat, mennääks me ny meille hakee Liam vai?" Kysyn ja katson maisemia. "Juu, me mennää ny teille ja haetaan Liam." Nyökkään vain kunnes menen ihan paniikkiin. "Tietääkö isä ja äiti että lähden ulkomaille? No ei tiedä eli Louis, aja nopeammin. En halua että he ovat saaneet tietää ulkomaan reissusta Liamilta!" Huudan lievässä paniikissa. "Jen rakas rauhoitu. Olen kertonut tästä vanhemmillesi jo viikko sitten." Zayn sanoo ja halaa minua.

Huokaan vain ja keksin yht'äkkiä yhden idean joka on mielestäni hyvä. Eli pojat perustaisivat bändin. Kuulostaa hyvältä mielestäni mutta en minä poikien mielipidettä tiedä asiaan. "Perillä" Louis sanoo ja nousen autosta. Kävelen suoraan sisälle ja katson ympärilleni enkä näe ketään joten menen keittiöön josta kuuluu puhetta. Näen siellä äidin ja isän. "Äiti ja isi!" Huudan ja juoksen halaamaan heitä. "Missäs se Liam on?" Kysyn kun irrottaudun halista. "Taitaapi olla pakkaamassa tavaroitasi." Nyökkään vain. "Pojat, monelta se lento lähtee?" Kysyn ja katson kaikkia vuorotellen kunnes Liam tulee keittiöön ja vastaa. "15.00." Kaikki käännymme katsomaan Liamia ja alamme nauraa. "Noh, olikos kiva pakata tytön vatteita?" Niall kysyy poikaystävältään nauraen ja menee halaamaan tuota. "Juu, erittäin valikoiva alusvaatevali.." "LIAM!" Keskeytän Liamin huutamalla ja kaikki nauravat. Äiti ja isä nousevat ylös ja tulevat luokseni. "Hyvää matkaa rakas. Laita viestiä kun olette perillä." Äiti sanoo ja halaa minua. Isä nyökkää ja halaa minua myös. "Ja tässä tämä sinun passi" Isä sanoo ja antaa passin. "Juu, heihei!" Huudan äidille ja isälle kun he lähtevät valmistautumaan töihin.

--------------------
Siinä teille eka osa:) Toivottavasti tykkäsit.
Sanoja:1024

Popular With MeWhere stories live. Discover now