Part 7 | Uusia ystäviä?

76 5 7
                                    

Jenin nk.

Mutta kun avaan silmäni, näen jotain mistä meinaan pyörtyä.....
Näen edessäni kaikki Violettasarjassa esiintyvät hahmot.

"Onko tää enää totta?" Kysyn ja katson kaikkia. Ensimmäisenä ryntään halaamaan Pabloa, sitten Lodovicaa, sitten Samuelia, sitten Candea ja sitten Diegoa ja sitten kaikkia muitakin. (En vaa jaksa kirjottaa kaikkie nimii..)

Sitten juttelemme. Kerron itsestäni kaikki perustiedot eli nimi, ikä, asuinmaa ja näin.

"Tykkäätkö laulaa?" Samuel kysyy.

"Joo! Tällähetkellä autan viittä ystäväni heidän bändissään.. Meillä on ensimmäinen laulu kohta valmis." Kerron hymyillen.

"Hienoa! Mutta ennenkuin me lähdetään, haluutko laulaa meijän kanssa?" Martina kysyy.

"Joo. Lauletaanko Ser Mejor?" Kysyn ja lähden kävelemään musiikkiluokkaa kohti.

"Mikä ettei!" Pablo sanoo kun muut nyökkäävät ja lähdemme kaikki musiikkiluokkaan.

Skip 30min.

"Se oli hauskaa! Osaat laulaa todella hyvin." Martina kehuu minua.

"Kiitos. Piristitte päivääni todella paljon." Sanon ja rupean taas halaamaan kaikkia.

"No, tuletkos meidän keikalle Suomessa?" Cande kysyy ja hymyilee.

"Onko teillä keikka Suomessa?!" Kysyn ja katson heitä kaikkia.

"No tottakai on. Tässä sinulle lippu, pääset tapaamaan meidät myös. Ja muuten, se keikka ei ole vielä kenelläkään tiedossa. Paitsi nyt se on sinullakin. Eli siitä tietää vain meidän keikkajärjestäjät, Stadionin jotku työntekijät, me ja sinä. Nauti lipustasi!" Martina sanoo ja hymyilee.

"Kiitos tuhannesti! Rakastan teitä, oikeasti." Kerron asian minkä olen sanonut idoleilleni monta kertaa tämän tunnin aikana. Harvoin sitä näin tapaa idolinsa.

Alan vielä ottamaan kaikkien kanssa yhteiskuvat ja sen jälkeen otamme kuvan missä näymme kaikki.
Tämän kaiken jälkeen halaamme kaikki, hyvästelemme toisemme ja lähdemme.

Mutta sitten tajuan jotain..

Pojat!!

Kaivan hätäisesti puhelimeni taskusta ja alan soittamaan Zaynille.

Zaynin nk.

Näen kun Martina Stoessel kävelee Jeniä kohti ja sillä sekunnilla tiedän että minun ja poikien on aika poistua tieltä.

Menemme läheiseen kahvilaan jossa on kuvattu myös Violettaa.

Skip 1h.

Istumme siellä samassa kahvilassa edelleen jutellen mutta juttelun keskeyttää puhelimeni värinä. Näen että Jen soittaa ja vastaan siihen välittömästi, mitä muutakaan olisin tehnyt? No en mitään, tietenkään. Mutta niin, nyt siihen puheluun, olin jo unohtaa sen.

(Z=Zayn, J=Jen)

J: ANTEEKSI RAKAS! UNOHDIN TEIDÄT KOKONAAN JA NYT OLET VARMAAN VIHAINEN JA POJ-
Z:Rauhoitu. Tule tänne kahvilaan missä on Violettaa kuvattu!

Jenin nk.

Z: Rauhoitu. Tule tänne kahvilaan missä on Violettaa kuvattu!

Zayn sanoo ja lopettaa puhelun.
Tiedän välittömästi mitä kahvilaa Zayn tarkoittaa.

Kun pääsen kahvilaan, ryntään suoraan poikien luokse halaten Zayniä.

"Sori! Unohin teijät kokonaa, olin nii shokissa. Nyt ootte mulle varmaa vihas-"

Popular With MeWhere stories live. Discover now