Jenin nk.
Skip seuraavaan aamuun siitä yökerhosta
Herään kun joku tai jokin on päälläni. Avaan silmäni ja näen JOKAISEN pojista päälläni. Niall vasemman jalkani päällä, Liam oikean jalan päällä, Zayn vatsallani, Harry oikean käteni päällä ja Louis vasemman käteni päällä.
Kun saan itseni käännettyä 2cm vasemmalle, näen kellon. Se näyttää 14.32. Alan heiluttamaan käsiäni ja jalkojani että pojat heräisivät.
Kun nuo 10min jälkeen heräävät, miettivät miksi ovat minun ja Zaynin sängyssä. Sitten kuuluu Harryn karhea aamuääni: "Miks Zayn saa nukkuu vielä?" Tuo kysyy ja esittää vihaista.
"Koska te menette hakemaan litran sankoja 4kpl ja kaadatte ne Zaynin päälle." Sanon ja virnistän.
Louis nyökkää ihan innoissaan muiden poikien kanssa ja juoksevat täyttämään niitä sankoja jääkylmällä vedellä.
Tiedän että tulen jäätymään siinä samalla mutta en niin paljoa kuin Zayn.
Kun pojat vihdoin tulevat, minun kädet ja jalat peitetään peitoilla etten jäädy kamalasti.
"Yks... Kaks... Kol!" Niall kuiskaa ja kaikki kaatavat vedet Zaynin päälle.
Zaynin nk.
Näen unta pinkeistä ja sinisistä yksisarvisista. Mutta uni loppuu siihen kun tunnen jotain todella todella jäätävää päälläni. Säikähdän sillä se on jotain niin jäätävää.
Avaan silmäni nopeasti ja pomppaan ylös. Tai ponnistan jotenkin siitä missä olen ja lennän lattialle. Sitten kaikki hahmottuu minulle.
Näen pojat ja Jenin nauramassa ihan täysiä ja näen kun Jen pomppaa märästä sängystä poikien luokse toiselle puolelle sänkyä ja nuo nauravat vieläkin. Sitten tajuan myös että se, mikä oli kylmää ja märkää oli jäävettä. Pojat siis kaatoivat päälleni jäävettä.
Ilmeisesti nukuin Jenin päällä sillä tuo pomppasi sieltä sängystä ylös äsken. Mietin hetken ja sitten vaivaannun jopa puhumaan nauraville ystävilleni sekä tyttöystävälleni.
"Mitä helvettiä just äsken tapahtu?" Kysyn ja naurahdan itsekkin.
Liam kertoi kaiken mitä kerkesi tapahtua ja sitten mietimme mitä teemme läpimärälle sängylle.
Jenin nk.
Kun olen meikannut ja pukenut, lähden kohti respaa. Pojat sanoivat että en saisi mennä respaan sillä keksisimme jonkin muun ratkaisun mutta lähdin siinä vaiheessa kun pojat eivät nähneet.
Kävelin respassa olevan työntekijän luokse ja sanoin: "Hei. Meillä kastui sänky huoneessa 317 ja ajattelimme että voimme ostaa uuden sängyn sinne?" Kysyin ja katsoin työntekijää.
"Päivää.. Ja kyllä, voitte korvata sängyn." Nainen, Brenda, sanoo ystävällisesti.
"Kiitos Brenda!" Huikkaan kiitokset ja tilaan uuden parisängyn. Tilaan myös jotkut miehet raahaamaan sängyn pois huoneesta.
Sitten lähden takaisin huonetta kohti.
Louisin nk.
"Se on varmaa menny jonnekki hakee ruokaa" Sanon kun huomaamme että Jen on kadonnut.
Sitten tuo pieni tytöntyllerö astuu keskuuteemme.
"Mä tilasin uuden sängyn. Ja ai nii, jotku työmiehet hakee tään sängyn kohta. Maksakaa te!" Tuo sanoo ja häipyy keskuudestamme.
"Että mitähän vittua...." Zayn miettii.
Jenin nk.
Käyn nopeasti huoneessamme kertomassa suunnitelman ja lähden taas pois. Lähden aulaa kohti.
Kun pääsen aulaan, näen että tiskillä on Brenda. Moikkaan tuota ja menen aulassa olevan juoma-automaatin luokse ja otan muumilimpparia. Tai siis yritän ottaa sitä.
"Brenda? Tää tais mennä rikki..." Sanon ja katson Brendaa joka katsoo minua.
"Aa. Ei se ole rikki. Sitä pitää vähän tönäistä sillä meille tulee uusi 3h päästä." Brenda sanoo.
"Aijaa.. No, kiitos" Sanon ja tönäisen sitä vähän niin limpparia tulee.
"Lähetkö mun kanssa kahvilaan? Olen muutenkin yksin kotona?" Brenda kysyy.
"Joo mennää vaa!" Sanon innoissani.
Brenda nyökkää ja lähtee vaihtamaan vaatteitaan.
Sitten aulaan tulee ne työmiehet. Opastan heidät huoneeseemme ja jään odottelemaan Brenia.
Sitten Bren (En jaksa kirjottaa Brenda XD) tulee, lähdemme starbucksia kohti.
Skip 4h, kello on kaheksan illalla.
Juttelemme kauan. Ehkä liian kauan sillä näen Zaynin ja pojat ulkona hätäisen näköisinä.
"Kello on jo 20.00!" Brenda huudahtaa.
"Joo. No, kiitos seurasta!" Sanon ja nousemme samaan aikaan pöydästä.
Menemme kummatkin samaan aikaan ulos. Minä juoksen Zaynin taakse ja hyppään tuon reppariin. Tuo säikähtää ja pomppaa. Lennämme suoraan Louisia päin joka halaa Hazzaa takaapäin. Ja kun törmäämme lennosta Louisiin, tönäisemme Louisia, Louis tönäisee Hazzaa, Haz meinaa kaatua ja ottaa tukea valopylväästä ja kamppaa Liamin. Ja tämän jälkeen kaikki ovat maassa vierekkäin paitsi minä makaan Zaynin päällä ja Haz pitää edelleen siitä pylväästä kiinni kuin se olisi Louis joka olisi ollut kateissa 2pv ja hänet löydettäisiin. Pidättelen naurua ja Liam katsoo minua oudosti.
Nähtävästi Liam tajuaa miksi pidätän naurua. Katsomme toisiamme ja Harryä vuorotellen ja purskahdamme nauruun samaan aikaa. Kierähdän Zaynin päältä vasemmalle ja olen Liamin vieressä silloin.
"Aatteliksää kans et toi näyttää siltä et toi fakin valotolppa ois Louis joka olisi ollut 2pv kateissa ja hänet löydettäisiin? Ja tuossa Hazzan reaktio kun näkee Louisia katoamisen jälkeen?" Tuo kuiskaa minulle. Nyökkään vain tuolle ja alamme nauraa.
"Nään että osottelette mua.. Nyt kerrotte mikä on hauskaa?!" Haz raivoaa ja auttaa Louisin sekä Zaynin ylös kun me Liamin kanssa nauramme siinä kadun vieressä ja kyyneleitä valuu silmistä, niin paljon me nauramme. Satunnaiset, harvat ohikulkijat katsovat meitä ja luulevat varmaan että olemme humalassa. Niin voisi luullakkin, näyttää että olisimme kaksistaan, makaamme maassa ja nauramme kyyneleet valuen.
"Kun.... Halasit sit... sitä valotolp... valotolppaa...näytit siltä kuin...... se olisi ollut.... Louis ja...." Liam yrittää sanoa mutta tuo nauraa.
Oma nauruni laantui jo, mutta nauran silti.
"Eli siis kun halasit sitä tolppaa, näytit siltä että Louis olisi ollut kateissa 2pv ja kun hänet löydetään, halaat häntä samalla tavalla kuin tuota tolppaa..." Sanon ihan rauhassa..Ei mene kauakaan kun alan itsekin taas nauramaan Liamin seuraksi.
Nousemme yhdessä ylös Liamin kanssa ja otamme tukea toisistamme.Vilkaisen poikia jotka katsovat meitä kuin hulluja. Kuiskaan Liamille että mennään ostamaan suklaata ja sen jälkeen hotellille. Liam vain nyökkää.
Lähdemme kävelemään kauppaa kohti pojat perässämme.
Olemme jo lopettaneet nauramisen kaupasta lähdettyämme."En mä mitään tyttöpuolisia kavereita tarvitse. Mulle riittää teidät." Sanon ylpeänä ja menen hotellin aulaan.
Odotamme pojat ja kun he tulevat, menen Niallin luokse kun Liam menee Zaynin luokse.
"Oon ylpee et annettiin noille mahdollisuus olla meidän ystäviä.. Mieti, mitähän tapahtuis tällä hetkellä jos Larry, Zayn ja Liam kiusaisivat meitä vieläkin?" Niall sanoo ikäänkuin lukien ajatukseni.
"Mä ajattelin samaa.. Ja olen samaa mieltä. Mutta nyt mennään nukkumaan!" Sanon, tökkään Niallin nenänpäätä etusormellani, toivotan hyvät yöt ja menen huoneemme ovelle.
________________
Sanoja: 959
YOU ARE READING
Popular With Me
FanfictionJennica Helmings on 17v tyttö jolla on 5 maailman ihaninta ystävää. Jenin vanhemmat ovat rikkaita muttei kylläkään miljonäärejä joten heillä on myös tuplasti töitä, onhan kummallakin omat firmat. Jen siis suurinpiirtein asuu yksin isossa talossa. Mu...