Joo, eli siis heii.. Lukua ei nyt oo tullu koska meille tuli koira. Mutta nyt kirjotin tän luvun kaiken keskellä :) Ja muuten, kiitos kaikille jotka tätä lukee.. Kohta 200 lukukertaa!
Jenin nk.
Juttelemme poikien kanssa kaikkea tärkeää ja turhaa. Esim että he ovat Australiasta ja ovat täällä lomalla kuten me olemme... Tai voisiko kohta sanoa että olimme. Juttelumme keskeyttää ryminä, joka kuuluu ovelta. Nousen seisomaan poikien kanssa ja katsomme sinne suuntaan missä ovi on. Kohta varjoista tulee esiin Niall.. Märkä Niall.
"Niall, mitä helvettiä?" Kysyn ja naurahdan hieman katsoessani Niallia.
"No me siivott... Ketä noi on?" Niall aloittaa kertomaan mutta lopettaa kertomuksen kun näkee pojat kanssani jotka ovat tuolle tuntemattomia.
Sitten Zayn, Liam, Harry ja Louis tulevat tilaan, missä minä, pojat ja Niall olemme."Jaa ketäs noi on?" Zayn kysyy ja katsoo poikia.
"Ehh, pojat, tässä on minun parhaat ystävät Niall Horan, Liam Payne, Harry Styles, Louis Tomlinson ja tässä on poikaystäväni Zayn Malik." Kerron Lukelle, Calumille, Michaelille ja Ashtonile. "Ja tässä on Calum Hood, Luke Hemmings, Ashton Irwin ja Michael Clifford." Esittelen pojat toisilleen ja sitten Calumin ja Harryn ilmeet kirkastuvat.
"Calum? Mitä mies?" Harry sanoo ja menee halaamaan Calumia miesten tyylillä joka hymyilee myös.
Mitä ihmettä?Harren nk.
Jen laittoi meidät äsken kuivaamaan tämän kylppärin ja lähti itse jonnekkin täältä. Mutta niin, saamme hommat tehtyä 15 minuutissa ja sen jälkeen menemme hakemaan juomista keittiöstä. Sillä on lappu, jossa lukee että Jen meni studiolle. Lasken lasin pöydälle ja kuuluu Niallin kiljaisu, aivan takaani. Käännyn ympäri ja näen kun Louis lähtee juoksemaan Niallia karkuun. Anteeksi, märkää Niallia.
"Mitä just äsken tapahtu?" Kysyn Liamilta ja Zayniltä jotka vain nauravat.
"Louis kaatoi kannullisen jääkylmää vettä Niallin niskaan." Liam vastaa kysymykseeni. Nyökkään vain naurahtaen
"Mennää sinne studiolle nyt!" Huudan että Niall ja Louis kuulevat myös.
Pojat alkavat juosta kiljuen avoimesta ovesta käytävälle. Kun Louis juoksee ensimmäisenä ovesta ulos, otan Louisin kiinni, Niall irvistää Louisille ja alkaa juosta portaisiin. Tuo nähtävästi ajatteli juosta täältä ylimmästä kerroksesta alakertaan. Mikäs siinä, pizzamahalla mennään. Minä kannan Louisia ja me muut kävelemme Niallin perässä nauraen. Kun saavumme alas, Niall pinkoo kohti käytävää joka vie studiolle. Olemme parin metrin päässä ovelta kun Niall menee sisään ja kompastuu kovien äänien kanssa. Nauramme vain ja menemme myös sisälle. Astumme sisään huoneeseen ja Zayn kysyy: "Jaa ketäs noi on?""Ehh, pojat, tässä on minun parhaat ystävät Niall Horan, Liam Payne, Harry Styles, Louis Tomlinson ja tässä on poikaystäväni Zayn Malik." Jen kertoo joillekkin pojille jotka ovat tuossa. "Ja tässä on Calum Hood, Luke Hemmings, Ashton Irwin ja Michael Clifford." Jen esittelee meidät toisillemme. Sitten minun, Calumin, Michaelin, Luke ja Ashtonin ilmeet kirkastuvat.
"Calum? Mitä mies?" Harry sanoo ja menen halaamaan Calumia miesten tyylillä joka hymyilee myös.
"Harreh? Kuka toi on?" Louis kysyy ja tuijottaa jäätävästi Calumia. Itse vain huokaan. Louis ja tuon mustasukkaisuudet.
"Louis-kulta. Tässä on mun vaihdossa olleen perheen lapsi, Calum. Olin silloin kaksi vuotta sitten vaihdossa Australiassa, Sydneyssä Calumin perheen luona. Siinä samalla tutustuin Michaeliin, Ashtoniin ja Lukeen. Olimme sen vuoden aikana toistemme seurassa joka päivä." Selitän Louisille joka alkaa jo hymyillä. Tuo nyökkää hyväksyvästi ja avaa suunsa. Tyypillinen Louis..
"No, onko teillä bändiä?" Louis kysyy ja katsoo poikia arvostelevasti mutta yrittää hymyillä.
"Onhan meillä, 5 Seconds Of Summer." Calum sanoo Louisille. Pojat taitavat muistaa kun kerroin Louisista silloin kun olin Australiassa nimittäin siihen mittaan pojat pidättelivät naurua kun Louis kysyi, keitä he ovat. No, Louis nyt on vain hieman mustasukkainen. Louis nyökkää hitaasti. Tuo yrittää olla niin, ettei kukaan huomaisi että hän tulee lähemmäs minua mutta Ashton ja minä ainakin huomaamme sen.
Jenin nk.
Skip 3h.
Kello on nyt kaksi päivällä. Minä ja kaikki pojat olemme jutelleet 3h. Ja tietenkin musiikista ja itsestämme juttelimme. Katson puhelintani ja siihen on tullut viesti serkultani, Ericalta.
Ere: Mis päi oot ny? Oon täs samas hotellis mis te.
Tyypillinen viesti Ericalta. Ja kyllä, Erica on kunnon pissis ja lyhenteiden suurkäyttäjä.
Jemppu: Ai mää? Oon tääl alakerras.. Lähetää illalla.
Ere: Ai eks oo yksi? No ihsm, lähetääks kaupunkii?
Jemppu: Juuh. Aulassa 30min päästä?
Ere: K
Tyypillistä. Mutta joo, nyt jätän pojat tänne.
"Pojatt? Kello on kaks. Mä lähen nyt mun serkun, Erican, kanssa kaupungille. Pärjäilkää." Nousen ylös sohvalta ja pojat nyökkäävät. Itse tuhahdan ja lähden kohti meidän huonetta.
Skip 30min.
Suljen oven ja lähden kävelemään kohti hissiä. Painan hississä nappia alimpaan kerrokseen ja katson samalla kelloa. Paska, olen jo 3min myöhässä ja Erican tuntien, tuo tulee raivoamaan minulle. Hissi kilahtaa ja astun aulaan.
Menen suoraan Erican luokse ja tuo alkaa heti raivoamaan. Sanon vain että unohdin lompakon ja kaikki oli ok.
Skippii 3h.
Kello on nyt puoli kuusi ja kauppakeskus missä olemme, suljetaan kuudelta enkä edes muista syytä mutta se ei meitä haittaa. Olemme nimittäin lähdössä syömään Burger Kingiin.
//
Mä sanon viel tääl et sori. Lukuu ei oo tullu pariin viikkoon. Mut joo, täällä taas ja kiitän viel kaikkia jotka tätä lukee, kohta 200 lukukertaa!
YOU ARE READING
Popular With Me
FanfictionJennica Helmings on 17v tyttö jolla on 5 maailman ihaninta ystävää. Jenin vanhemmat ovat rikkaita muttei kylläkään miljonäärejä joten heillä on myös tuplasti töitä, onhan kummallakin omat firmat. Jen siis suurinpiirtein asuu yksin isossa talossa. Mu...