Jenin nk.
"HARRY!" Huudan hiljaa että tuo tulisi avaamaan oven meille.
Minä, Zayn ja Niam odotamme että Harry tulisi avaamaan oven sillä tuo jäi Louisin kanssa perälle ja nyt näen kun Louis juoksee meitä kohti avainkortti kädessään.
"Tässä!" Louis huudahtaa ja ryntää suoraan vessaan.
Minä vain nauran Louisille.
"Harreehh.." Louis kehrää Hazzalle tuon vieressä.
"Miten hitossa kerkesit siihen Louis?!" Kysyn ja odotan kunnon vastausta Louisilta vaikka sitä ei ikinä tuolta herralta saa vaikka Harryllä uhattaisiin..
"Koska oon häästääg sairaannopee." Tuo sanoo ja virnistää. Niinpä tietysti.
Pyöräytän silmiäni ja menen Niamin makuuhuonetilaan sillä Zayn ja Liam intoilevat jostain kehonrakennusohjelmasta.
Alamme syödä Liamin ja minun suklaita vaikka Liam ne kyllä maksoi."Tiieks, mä haluun huomenna mennä sun kaa jonnekki huvipuistoon?" Kysyn ja googletan huvipuistoja tästä läheltä.
"Joo! Lähetää heti sillai 9 aikoihi enneku muut herää?" Niall kysyy ja avaa kolmannen suklaalevymme.
"Joo lähetää vaa... Lähin huvipuisto on 1km päässä täältä hotellilta." Sanon ja suljen puhelimen.
"Nyt mä keksin! Tehää maja tänne täks yöks ja nukutaa tääl!!?" Niall kysyy täynnä intoa ja halua tehdä positiivisia asioita.
"Joo!" Sanon ja alamme tehdä jonkinnäköistä majaa sinne sänkyyn.
Skip 1h
"VALMIS!" Huudamme yhtä aikaa ja pojat tulevat huoneeseeen katsomaan mitä olemme tehnteet.
"Mitä helvettiä te teitte?..." Liam kysyy.
"Maja?" Sanon ja naurahdan.
"Miks just tänne?" Zayn kysyy.
"Koska me nukutaa Niallin kaa tääl, eihä haittaa?" Kysyn ja hymyilen.
"Juu ei haittaa." Zayn sanoo ja menee jatkamaan sen kehonrakennusohjelman katsomista.
"Siit vaa." Lima sanoo ja kiirehtii Zaynin perässä.
Siinä me istuimme majassa Larryn kanssa jutellen kaikesta turhasta.
"Mut hei, kello on jo 23.43 joten me mennää nukkuun... Öitä." Louis sanoo ja lähtee Hazzan kanssa omaan makuuhuonetilaansa.
Liam ja Zayn menivät nukkumaan jo aikoja sitten.
"No, herätys soi mulla 8.00 ja joo, se on hiljane ettei muut herää." Sanon ja katson Niallia pimeässä.
"Joo... No, öitä." Tuo sanoo.
"Öitä." Mumisen Niallille ja alan nukkumaan.
Skip 8.00
Herätys soi, tan tan taa!
Herään hiljaiseen herätykseen johon Niall heräsi myös.
Minä meikkaan, syön, laitan vaatteet, juon, pesen hampaat ja harjaan hiukset.
Niall taas syö, syö, laitta hiukset, syö vähän lisää, pesee hampaat ja on valmis.
YOU ARE READING
Popular With Me
FanfictionJennica Helmings on 17v tyttö jolla on 5 maailman ihaninta ystävää. Jenin vanhemmat ovat rikkaita muttei kylläkään miljonäärejä joten heillä on myös tuplasti töitä, onhan kummallakin omat firmat. Jen siis suurinpiirtein asuu yksin isossa talossa. Mu...