Part 10 | Lisää tilaa

63 8 0
                                    

Zaynin nk.

Olisihan se pitänyt arvata Jenin sekä Luke välisistä katseista. Miksi olen näin idiootti?!

Et sinä ole idiootti. Jennica on idiootti!

Ääni pääni sisällä sanoo.

Jemppu: Zayn. Miten sä voit uskoo tollasen?

Zanzibar: Aloin miettiä asioita. Asioita mitä näin. Luken ja sun katseet vaa synkkas. Mä.. Mä en tiiä mut oon miettiny et entä jos ootte Luken kas verisisaruksia?

Jemppu: Verisisaruksia? Ei voija olla. Meillä on eri sukunimet...

Zanzibar: Tiiän. Helmings ja Hemmings. Ei niissä paljoo eroo oo, yks kirjain. Jen mieti, YKSI kirjain. Menkää DNA-testeihin kun he tulevat tai sitten pyydetään Lukea menemään siellä testeihin ja tulokset lähetetään tänne ja täällä sinulla otetaan testi ja sitten tutkitaan.

Jemppu: Mmh, okei.

Zanzibar: Kummin me nyt tehään?

Jemppu: Ömmh, sit ku ne tulee ni voitais mennä testeihi ku ne kerta tulee tänne asumaa?

Zanzibar: Joo.

Jemppu: Zayn?

Zanzibar: Joo?

Jemppu: Onhan mein välit nyt kunnossa?

Zanzibar: Juu on.

Jemppu: Hyvä :) Tuutko tänne vai mä sinne?

Zanzibar: Tuu meil yöks?

Jemppu: Joo. Pakkaan nopee ja käyn ilmottaa iskälle?

Zanzibar: Juuu. Nähään sit puolen tunnin sisää? :)

Jemppu: Juu nii nähään :)

Zanzibar: Pus pus

Kun olen lähettänyt viestin, nousen nojatuolia ylös ja puhelimeni lebtää kaaressa lattialle näyttö edellä. Katson näyttöä ja tulen siihen tulokseen että nyt lähden käymään nopeasti puhelimen ostossa.

Jenin nk.

Kun olen lukenut Zaynin vikan viestin, laitan puhelimen laturin laukkuun. Sinne laukkuun myös laitan puhtaat alusvaatteet ja mekon huomiselle sillä huomenna pitäisi olla lämmintä. Sitten meikit ja muuta en tarvitsekkaan. Hammasharja minulla on siellä. Nyt lähden näissä adidaksissa mutta niin.
Sen jälkeen otan puhelimen, laitan kuulokkeet niihin kiinni ja menen alas isän luokse keittiöön jossa tuo lukee sitä sanomalehteä edelleen.

"Mä lähen Zaynin luokse yöks." Ilmoitan ja tuo nostaa katseensa lehdestä pois.

"Joo. Osta Zaynille suklaata tai jotain. Äitisi oli loukkaava Zayniä kohtaan joten tässä rahaa." Tuo sanoo ja antaa 10€. Sitten muistan että oma lompakkoni -jossa on rahat sekä pankkikortti- on yläkerrassa.

"Joo kiitos. Mut mä menen nyt." Sanon ja annan läpyn tuolle jonka jälkeen lähden yläkertaan hakemaan lompakkoa. Kun saan haettua sen, menen eteiseen laittamaan kengät jalkaan. Avaan oven ja astun ulos raikkaaseen ilmaan sulkien ulko-oven takaani.

Laitan kuulokkeet korviini ja avaan spotifyn laittaen sieltä 5sos'a soimaan.
Voisin kyllä suoraan kävellä nurmikon poikki viereiselle pihalle, Zaynin pihalle mutta menen käymään lähikaupassa ja sieltä ostan suklaata Zaynille. Kaikki aina sanovat että naiset leppyvät suklaalla. Ehhei, tässä tapauksessa se joka leppyy suklaalla on Zayn. Buenos Airesin reisussa en treenannut lähes yhtään ja sen kyllä tuntee. Tänään jatkuisi taas treenaus ja kaikki terveellinen syöminen ja odotan sitä innoissaan.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 23, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Popular With MeWhere stories live. Discover now