Zaynin nk.
Skip seuraavaan aamuun.
Herään kun kello näyttää 11.45. En nouse ylös vaan katselen Jennican kasvonpiirteitä kun tuo nukkuu.
Kun tuo herää, puemme päälle. Minä menen herättämään Larryn ja Jen Niamin sillä haluamme mennä yhdessä syömään ja sen jälkeen studiolle alakertaan suunnittelemaan uutta biisiä.
Skip 30min.
Istumme kaikki pöytään lautasten kanssa jossa on ruokaa. Alamme syödä ja jutella.
Jenin nk.
"Eli mikä on meidän uuen biisin nimi?" Zayn kysyy ja katsoo Harryä joka kohottaa katseensa Zaynia kohti.
"Midnight Memories." Tuo sanoo ja juo vettä.
"Mä meen jo sinne." Sanon ja nousen pöydästä.
Pojat nyökkäävät vain ja jatkavat syömistä ja juttelevat jo biisien sanoista.
Skip seuraavan viikon lauantaihin.
Olemme juuri lähdössä studiolta. Olimme viimeistelemässä biisiä.
"Se ois sit huomenna lentokentälle ja kotia kohti.." Niall sanoo haikeana kun kävelemme studiolta pois viimeisiä kertoja.
"Mmm... Monelta lento lähtee?" Kysyn ja katson Liamia joka on vieressäni.
"Lähtee vasta 23.30 koska otimme yölennon.." Tuo sanoo ja parantaa Niallin asentoa. Niall on siis Liamin reppuselässä.
"Mut hei, meil on Suomes kuitenki 2vko studio." Sanon Louisille ja tuo hymyilee minulle.
"Mennää johonki syömää?" Harry ehdottaa.
"Joo.. Ja sen jälkee mennää sinne missä on kuvattu se Violetta?" Kysyn ja innostun jo hieman.
"Juu mennää vaa rakas kun sä niin innoissas oot muutenki sen Violetan kattomisessa." Zayn sanoo hymyillen ja itsekkin hymyilen Zaynille.
"Kuulin muute mun kaverilta että Netflixiin tulee Violetasta uus kausi, Teen Wolfista myös, Labyrintti tulee sinne ja sen kakkos-osa Aavikkokokeet ja jotai muuta.." Niall sanoo sieltä Liamin reppuselästä.
"YAAS!" Huudan ovella kun Haz yrittää avata sitä.
Kun pääsemme sinne huoneeseen, kaikki menevät vaihtamaan vaatteitaan.
Kun olemme kaikki valmiita, menemme laittamaan kengät jalkaan.
Pojilla on päällä farkut ja jotkut hienot paidat ja minulla on hame ja toppi.
Pojat laittavat tennarit jalkaan ja minä laitan kiilakorot.
Sen jälkeen lähdemme koko porukka aulaan odottamaan että hotellin eteen tulee meidän tilaama tilataksi.Kun se tulee, menemme sisälle ja Liam osoitteeksi jonkun ravintolan osoitteen. En edes kuunnellut nimeä kun mietin että kohta pääsen näkemään, missä Violetta on kuvattu.
Kun olen tarpeeksi ajatellut Violettaa, juttelemme poikien kanssa siitä studiosta Suomessa että missä se on yms..
"Perillä?" Varmistan kun pysähdymme jonkinlaisen ravintolan eteen.
Liam nyökkää minulle ja nousemme kaikki ylös. Zayn antaa kuskille rahaa ja sen jälkeen menemme sisälle.
Kävelemme heti ensimmäiseen kuuden hengen pöydän luokse ja istumme siihen. Tarjoilija tulee tuomaan meille kaikille ruokalistat, tervehtii ja lähtee takaisin sinne mistä tuli.
YOU ARE READING
Popular With Me
FanfictionJennica Helmings on 17v tyttö jolla on 5 maailman ihaninta ystävää. Jenin vanhemmat ovat rikkaita muttei kylläkään miljonäärejä joten heillä on myös tuplasti töitä, onhan kummallakin omat firmat. Jen siis suurinpiirtein asuu yksin isossa talossa. Mu...