Jenin nk.
Skip hotellille
"Mei... Siis mulla on tänää sulle yllätys" Haz sanoo ja Zayn katsoo tuota murhaavasti. Mikähän niitäkin vaivaa?
"Okei? Monelta? Missä? Mistä hyvästä?" Kysyn ja katson Harryä.
"Ömmh.. Se on totaahh... Se alkaa kolmelta yöllä eli jaksatko sä? Voit vaikka nukkuus 'päikkärit'? En kerro missä se on koska se on yllätys.. Ja siitä hyvästä et haluun" Haz sanoo ja katson tuota vain ilmeellä 'et vittu oo tosissas' Nyökkään vain vastaukseksi.
"Mä nukun pikkuset yöunet kahteen asti ja sit valmistaudun? Mitä laitan päälle?" Kyselen taas.
"MEKKO!!" Haz huutaa vahingossa ja punastuu. Nyökkään taas.
"Mä alan ny nukkuun, onha kelloki jo 23.14.. Öitä" Sanon ja menen nukkumaan.
Minua alkaa heti väsyttämään sillä meillä oli pitkä lento. Pojat rupeavat varmaankin kohta nukkumaan, ajattelen juuri ennekuin nukahdan.
(Näil kaikil on siis yhteinen iso huone)Hazzan nk.
"Zayn, se yllätys. Se yökerho aukee siis sillo puol neljältä mut me mennää etuajas ku kuitenki sen avajaiset. Ja sit te ootte siä jo ja sit kerrotaan se bändijuttu ja sit pari muuta juttuu. Sit juhlitaan?" Sanon/kysyn Zayniltä.
"Puol neljä... Juu. Mitäs aattelit sanoo Jenille ku näkee ettei olla tääl? Tai et mä en oo tääl, ei se muista voi tietääkkää." Zayn toteaa ja kysyy samaan aikaan.
"Ku tääl on 3 huonetta yhes 'asunnos' (eli niitten hotellihuonees on kolme erillistä makuuhuonetilaa) nii sä nukut Loun kaa ja mä Jenin kaa. Sit ku herätää, sanon että siks nukun sen vieres ettei Lou tai sinä herää?" Sanon ja katson Zayniä joka tekee leipää.
"Käy. Annatko kaiken leivän päälle laitettavat makkarat nii teen Niallille leipää, sulle, mulle, Louisille ja Liamille." Zayn sanoo ja voitelee 11 eri leipää, Niallille 2 leipää ja muille 1.
Annan makkarat Zaynille ja menen kertomaan pojille suunnitelman.
Skip 1.45
Herään nyt niinkuin kaikki me.. Kaikki me paitsi Jen. Autan poikia valmistautumaan sillä nuo heräsivät liian myöhään.
Pakkaan kaikkien noiden hius/hygieniatarvikkeet mukaan sillä he lähtevät yhden ystäväni luokse hakemaan yhtä juttua.
Kun pojat ovat siisteissä vaatteissa laittamassa kenkiä jalkaan, vien heille noiden hygienia/hiustarvikkeet ja annan Zaynille osoitteen mihin he menevät ja osoitteen paikkaan, missä yökerho on.
Pojat lähtevät täältä ja katson kelloa. Shit, se on 1.57.
Juoksen nopeammin kuin Usain Bolt sänkyyn esittämään nukkuvaa. Jenillä on siis herätys päällä kahdelta joka on maailman hiljaisin ettei muut heräisivät mutta eihän tuo ressukka tiedä että pojat lähtivät jo.
Heräts soi, tan tan taa!!
Jen sammuttaa herätyskellon, ravistelee minut 'hereille' ja kuiskaa: "Haz? Mitä sinä siinä teet?" Tuo kysyy ihmeissään ja katsoo minua hämärässä huoneessa.
"Mä nukuin tässä ettei Zayn tai Lou herää vahingossakaan siihen että heräämme keskellä yötä." Sanon ihan pokalla Jenille ja tuo vain hymähtää.
Sen jälkeen nousimme ylös,puimme vaattet, söimme leivät, Jen meikkasi yms.. Sitten kun vihdoin olemme valmiita, kello on 3.04
Jenin nk.
"Mihin tästä?" Kysyn kun olemme päässeet ulos hotellilta ja odotamme tilaamaamme taksia.
"Taksi hakee meijät tästä ja sit lähetää sinne yllätykseen. Se aukee 3.30 eli" * Haz katsoo kelloa* "15min päästä" Harry sanoo ja nyökkään.
Kun taksi tulee, kello on 3.20 ja 10min niin yllätykseni aukeaa. (Toi kuulosti tyhmältä XD)
Skip yllätykseen
Nousemme taksista ja tajuan yhden asian.
"Harry Vitun Styles, toit mut yökerhoon!!" Raivoan tuolle ja tuo vain naurahtaa ja nyökkää.
Tyydyn siis vain kohtalooni ja menemme sisälle. Paikka näyttää uudelta eli nämä ovat varmaan jotkut avajaiset. Mietin hetken että miksi pojat eivät ole täällä mutta sitten näen pojat jotka tulevat minun ja Hazzan pöytää kohti joku kakkuhöskä mukanaan.
"Pojat, mitä vittua!? Miksi teillä on kakkua ja mitä teette täällä?" Kysyn ja katson kun nuo istuvat viereemme.
"Me herättii varttiivaille kaks, valmistauduttiin Hazzan avustuksella ja lähettii 3min enneku sä tai siis te heräisitte. Sit Haz anto mulle osotteen tänne ja sen kaverille. Noh, mentiin sinne Hazzan kaverille ja kävi ilmi että tuo tietää jo tulostamme, hyvä vain. Hänellä oli jäätelökakku valmiina meitä varten ja siinä oli oikea teksti. Se on minttusuklaajäätelökakku, sun lempijäätelöö. Sit laitettii siä hiukset ja pestii hampaat. No sit lähettii sieltä ja tultiin tänne. Tultii tänne joku 10min sitte ja nyt tultiin tänne. Tos jäätelökakus on muute yllätys... Sulle" Zayn selittää ja katson vain tumman kuvun sisällä olevaa jäätelökakkua.
Otan kuvun pois ja näen tekstin, One Direction = 1D.
"Mitä tää tarkottaa?" Kysyn kun yritän miettiä mitä tuo tarkoittaa."
"Yks.. Kaks.... Kol! Se on meidän bändin nimi" Pojat sanovat ylpeästi.
"Oikeesti?!?! ONNEE!!" Huudan ja halaan Zayniä ja Louisia jotka ovat vierelläni.
Alamme syödä sitä minttusuklaajäätelökakkua ja juttelemme samalla bändistä.
Minä tulen valvomaan noiden apinoiden bändiharkkoja sillä pojat haluavat. Ja tottakai autan poikia, ovathan he viisi ainoata ystävääni. Ja parhaita ystäviäni.
Minua on kiusattu todella monta vuotta siitä että olen vain poikien kanssa. Minä en itse siitä välitä mutta kiusaamiseni loppui siihen kun pojista tuli koulun pahat pojat.
He saivat siis jostain syystä pahojen poikien maineet eikä kukaan tiedä syytä. Okei, ovat he joskus hieman pelottavia.. Ja he näyttävät pelottavilta mutta ei minun mielestä. Minun mielestä he näyttävät minun ystäviltäni.
Niallia kiusattiin myös ennenkuin heistä levisi huhuja että nuo makaavat joka yö jonkun kanssa. Ja pyh, kaikki me olemme neitsyitä.
Mutta Niallista nyt, tuota kiusattiin sen takia että oli 1lk. asti kanssani eikä poikien kanssa. Ja muut pojat tulivat siis elämäämme vasta 7lk. Siihen asti meitä kiusattiin. Alussa kaikki he kiusasivat meitä mutta sitten Zayn ihastui minuun, ja Liam Nialliin. Larry olikin jo olemassa.
____________
Sinä se ny ois, toivottavasti tykkäsit 💓
Sanoja: 869
YOU ARE READING
Popular With Me
FanfictionJennica Helmings on 17v tyttö jolla on 5 maailman ihaninta ystävää. Jenin vanhemmat ovat rikkaita muttei kylläkään miljonäärejä joten heillä on myös tuplasti töitä, onhan kummallakin omat firmat. Jen siis suurinpiirtein asuu yksin isossa talossa. Mu...