Die foto van Tim maakt me echt gelukkig. We beginnen nu echt
"Ik ben er altijd voor je" zei Jeremy iets te hard zodat Tim het kan horen. "Als die psychopaat nog een keer aan je zit doe ik hem wat aan." Het is even stil totdat m'n kamerdeur opengaat. Tim loopt op me af, meteen duik in elkaar. "Gaat het?!" Ik herken overbezorgdheid in z'n stem. Ik kijk hem aan, hij is gehurkt tegen over me gaan zitten. "S, sorry als ik je bang heb gemaakt." Zegt hij zacht. Ik knik, ineens geeft Jeremy Tim in een klap. "Psychopaat!" Roept hij. Tim kijkt Jeremy echt aan van: 'Hou je bek! Ja dankje!' Ineens vliegt Jeremy op Tim af en gaat op hem zitten, hij duwt de polsen van Tim tegen de grond. OMFG JER?!!!! Tim is echt drie keer zo sterk als Jer, maar oké. "Nou Tim nu doe ik dit een keer bij jou. Oja, wanneer deed jij dit altijd, uhm was dat niet als je vriendje werd gepest?! Hoe heet hij ook alweer?! Uhm...." Ik zie dat Tim woedend begint te worden. "Waag het niet!" Jeremy leunt voorover en fluistert wat naar Tim. Even beweegt Tim niet maar dan ineens word duwt hij Jeremy met volle vaart van zich af, Jer valt keihard op z'n rug en hapt naar adem. "Ik had je gewaarschuwd." Zegt Tim zacht. Eerlijk gezegd ben ik een beetje verstijfd van al dit gedoe maar toch app ik zo snel als ik kan Meinke.
------------------------------------
Jij: Meinke
Jij: Kom effe
Jij: Tim is boos
Jij: en ik weet niet of het wel zo handig is dat Jeremy erbij is, want die twee haten elkaar
Jij: Komen nu!
-------------------------------------
Ik zie dat ze online is dus ze leest dit sowieso. Tim loopt weg naar de overloop, Jer staat op en volgt hem. Ik slik en ren erachteraan. Jer pakt de arm van Tim vast. Tim draait zich om, zijn ogen spuwen vuur, Jer deinst achteruit. "MEEN JE DAT SERIEUS?!" Tim lacht sarcastisch "na al die jaren Jeremy, dat ik bang voor jou was ben je bang voor mij. Zo voelt dat dus." Tim loop op Jeremy af en duwt hem tegen de muur, Tim pakt de kraag van Jer vast en trekt hem iets omhoog. "Kom op, wees een man en vecht terug net zoals ik altijd heb gedaan." Jeremy slikt en kijkt doodsbenauwd. "Niet doen Jer." Zeg ik zacht. "Emiel." Zegt Jeremy in een keer. Keihard word hij tegen de muur geduwd, ik krimp ineen. "SPOT DAAR NIET MEE JONGEN, NA AL DIE JAREN GA JE SPIJT KRIJGEN." Jeremy hapt naar adem als Tim hem loslaat "TIM DOE RUSTIG" roep ik snel, ik hoor dat iemand de trap opkomt. GODZIJDANK MEINKE! "Doe maar niet alsof er niets is Jeremy, ik vergeef je nooit meer!" Roept Tim ineens. Meinke vliegt op hem af, gaat voor hem staan en duwt hem rustig iets naar achteren. Als hij haar aankijkt lijkt het wel of... Hij rustiger word, ik kijk Jer aan, die me ook echt aankijkt van WTF. Tim fluistert iets tegen Meinke en Meinke fluistert iets terug dan pakt ze zijn hand "Dat kan je wel." Zegt ze hardop. WTF doet Meinke met Tim, ik kan zien dat hij rustig wordt. "Tim wat er is gebeurd is verleden tijd, je moet me ooit vergeven. Ik vergeef jouw ook." Zegt Jeremy. Waarom zegt hij dat?! Is Tim net rustig begint Jer weer. "Ik kan het je niet vergeven, nooit." Roept Tim. "Trouwens wat ben ik jou schuldig? Ben jij je beste vriend kwijt?! NEE! Rot toch lekker op!" Tim wil langs Meinke heen lopen maar Meinke pakt hem vast en duwt hem zijn slaapkamer in.Verbaasd blijven Jer en ik achter. "Meinke moet hypnotiseur worden. WTF doet zij toch allemaal, zie hoe woedend hij was en nu is hij zeker aan het huilen." Zegt Jer. Ik slik, Tim die huilt. F*cking Tim, de sterke man van 1.90 die nooit bang is en altijd blij. Ik loop zonder iets te zeggen naar m'n kamer, Jer volgt me. De tranen springen in m'n ogen, waarom voel ik me schuldig?! Tim is een loser.... Misschien voel ik medelijden omdat ik bang ben dat hij het zelf gaat geloven. Ik bijt op m'n lip, misschien is Tim wel aardig en had ik niet zo'n vooroordeel over hem moet maken. "He kijk soef zo gaan we Tim noemen tijdens gym." Jeremy geeft me zijn telefoon.
"Tim Kardashian?!" Ik grijns in mezelf die is goed. "Zullen we een film kijken Jer?" Hij knikt "Is goed."
~na de film.
Mijn moeder komt m'n kamer inlopen "Hebben Meinke en Tim een relatie?" Vraagt ze, Jeremy schrikt "Nee hoezo?!" Mijn moeder haalt haar schouders op. "Kom zelf maar kijken." Jer en ik staan meteen op, wat zijn die twee aan het doen?! Ik volg m'n moeder en trek de deur open. Ik hap naar adem, Meinke ligt tegen Tim aan, hij heeft een arm om haar heen geslagen. "Das niet waar!" Zegt Jeremy dan draait hij zich om en loopt weg, meteen volg ik hem. Ik ga naast hem op m'n bed zitten. "Dat kan niet Sophie, die twee passen toch niet bij elkaar?!" Ik slik "Weet ik veel, het kan gewoon niet!" Zeg ik zacht.
De volgende morgen zit ik naast Jer aan de ontbijttafel, we praten een beetje over Tim en Meinke totdat de deur opengaat. "Hallo!" Meinke en Tim komen tegenover ons zitten. Het is even stil "Lekker geslapen?" Vraagt Jeremy, ze knikken allebei 'ja'. Jeremy glimlacht sarcastisch. Het is even doodstil, ik merk dat er spanning in de lucht hangt. Ik kijk naast me en zie dat Jeremy woedend naar Tim kijkt. Dit gaat echt fout. "Emiel." Zegt Jeremy zacht. Tim kijkt op, ik kan zien dat hij schrikt. WTF is er met die 'Emiel'?! "Emiel is een debiel!" WTF?! Emiel is een debiel!' "Nu moet je echt je bek houden." Tims ogen beginnen langzaam vuur te spuwen. "Ga je dan janken Tim?!" Jeremy grijnst. "Wil je weten wat ik dan doe?! Kom maar mee naar buiten." Tim leunt met z'n elleboog op tafel en kijkt hem uitdagend aan. "Waarom zou ik meegaan?!" Ik kan zien dat Jeremy bang begint te worden. Tim staat op "Mannen onder elkaar. Ga je mee?" Hij slaat z'n armen over elkaar en kijkt Jer uitdagend aan. Jeremy slikt en knikt wat onzeker. In paniek kijk ik Meinke aan, die kijkt mij ook aan van. 'Ooh f*ck!' Tim loopt naar buiten en Jeremy volgt hem. "Shit soof wat moeten we doen?!"
Yeahhhhhhhhhhh!
Sorry weer een dag telaat.
Dit stukkie was made by: SophievanTongeren en mooiemein
Dit stukkie hebben we samen gemaakt.
1 like is 1 ruzie
1 rea is 1 TEINKE SHIPPING (Tim en Meinke❤️)
JE LEEST
Broeder Liefde
Fiksi PenggemarSophie en Meinke zijn al jaren vriendinnen, maar op de verjaardag van Sophie vinden veel veranderingen plaats. Veranderingen die voor de één leuker zijn dan voor de ander.