Begin

153 5 7
                                    

Yessss mensen, een nieuw boekie van de sistersss. In dit stukkie gaan we even uitleggen waar het boek overgaat en hoe het werkt.

Waar gaat het boek over?:
(Dit lijkt wel een begrijpend lezen les, lol)

Sophie en Meinke zijn al jaren vriendinnen. Alleen Sophie merkt dat ze gevoelens begint te krijgen voor Jeremy, de broer van Meinke. Stiekem krijgt ze een relatie met Jeremy, Meinke weet van niks. Maar dan tijdens de verjaardag van Sophie komt ze erachter, er ontstaat ruzie. JE NEEMT TOCH GEEN RELATIE MET DE BROER VAN JE BESTE VRIENDIN. Maar dan ontmoet Meinke tijdens de verjaardag een leuke jongen, de stief-broer van Sophie, ze wordt verliefd op hem terwijl ze al een relatie heeft met Link.

Hoe werkt het:

Nu heef dit boek 2 eigenaren, SophievanTongeren, Sophie en ik mooiemein. Nu hebben wij dus afgesproken dat we ieder dag omstebeurten 1 stukkie uploaden in onze eigen Pov. Dus Sophie schrijft een hoofdstuk in haar pov en de volgende dag upload ik een stukkie alleen dan in mijn pov.

Stel je nou voor dat Sophie of ik niet kan uploaden, dan komt er of: geen stukje online. Of: ik upload voor Sophie een stukkie maar dan vanuit mijn pov. Dus het kan best voorkomen dat het schema afentoe niet klopt.

Laat effe in rea's weten wat je er van vindt.
1 like is 1 sqaudgoal

 Broeder LiefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu