Soef heeft nieuw boek, LEES
HETTT! SophievanTongeren"Sh*t Soof! Wat moeten we doen?!" Vraag ik bang. Sophie haalt haar schouders op "F*CK MEINKE, DIT GAAT NOOIT GOED KOMEN." Ze leunt achterover en zucht geïrriteerd. Ik sta op en loop naar de deur "Ik ga erheen, kom!" Ik trek de deur open en hoor dat Sophie me volgt. "JE MOET BIJ M'N ZUSJE UIT DE BUURT BLIJVEN!" Hoor ik Jeremy schreeuwen, snel ren ik de hoek om. Tim staat met z'n rug tegen de muur en Jeremy heeft z'n kraag vast, ze hijgen allebei van woede. "Jij moet godverdomme van mijn zusje afblijven!" Snauwt Tim terug, hij pakt met twee handen Jer zijn kraag vast. "Trouwens Tim, werd je boos toen ik over je zelfmoord zuchtige vriendje begon? Mis je hem Tim? Ga je nu janken?!" Ik kan zien dat de greep van Tim wat verslapt. "Ooh Tim jank je nu? Ik wist wel dat je een mietje was!" Jeremy geeft Tim een klap, Tim reageert niet maar laat Jer los en kijkt naar de grond. Zijn schouders schokken wat "Huilt hij nou?" Hoor ik Sophie verbaasd vragen, ik haal mijn schouders op. Ik moet toegeven dat ik een beetje overdonderd ben en niet meer weet wat ik moet doen. Jeremy pakt de kin van Tim vast en zorgt ervoor dat hij hem aankijkt. "Had ik wel van je verwacht, altijd maar stoer doen maar je bent niet veel meer dan een loser met een kapot hartje!" Ik slik, waarom doet Jer zo?! Ik kijk over m'n schouder naar Sophie, ze kijkt met grote ogen naar de twee. Ik kijk weer naar de twee en schrik meteen. Jeremy slaat Tim zowat in elkaar en Tim doet niks terug. "Soef we moeten iets doen!" Ik begin in paniek te raken totdat ik een klap hoor. Abrupt draai ik me om, dit keer staat Jer met zijn rug tegen de muur. Tim ademt heel zwaar en straalt pure woede uit. Jeremy daarintegen kijkt heel bang en probeert weg te komen. "Kijk me aan lul!" Tim pakt z'n kin vast. "Ik neem wraak op jou, voor alles wat je me hebt aangedaan. En ik zweer je dat het pijn gaat doen jongen, want als er ÉÉN iemand op deze wereld een oprechte loser is, Jeremy, dan ben jij dat!" Tim slaat Jer keihard in z'n gezicht met z'n vuist. "JE MOET GEWOON EEN KEER JE BEK HOUDEN OVER ANDEREN." Jeremy word keihard tegen de muur geduwd, hij hapt naar adem, hij grijnst even en zegt zacht: "Wat wil je ermee bereiken Tim, Emiel is toch al dood!" Jer glimlacht breed. Even doen ze allebei niks, dan slaat Tim Jer in één keer bewusteloos en rent weg.
Geschokt kijk ik Sophie aan. "Ik Tim, jij Jer!" Ze knikt en rent naar Jeremy, ik volg Tim.
Keihard ren ik de straat uit, ik stop even en begin te hijgen. Ik had al wel zo'n idee dat Tim snel zou zijn. Ik wacht even en loop dan verder. Nergens een Tim. Ik zucht en draai me om, ik wil hem te graag helpen. Eigenlijk wil ik gewoon bij hem zijn als hij iemand nodig heeft.... Zijn vriendin zijn. Ik zucht en begin weer te rennen. Ik moet en zal Tim vinden...
~Half uur later.
Ik kan echt wel janken nu, waar the f*ck is Tim. Ik loop nog een stuk door totdat er alleen nog maar kleine steegjes zijn. Ik loop langs de eerste en meteen is het raak, Tim zit daar tegen de muur, met z'n armen om zijn knieën heen geslagen en zijn hoofd naar beneden gebogen. Een zucht van opluchting verlaat mijn mond en ik ren op hem af. "TIM!" Hij kijkt op, ik zie meteen dat hij betraande ogen heeft. Ik moet toegeven dat ik er van schrik en niet meteen weet wat ik moet doen. Ik ga op m'n knieën naast hem zitten en druk hem tegen me aan. "Wil je me vertellen wat er is gebeurd?" Ik streel z'n wang en druk m'n lippen iets tegen zijn voorhoofd. Hij kijkt op "Ik vertel je het hele verhaal wel." Ik ga dicht naast hem zitten en kijk afentoe naar hem. "Nou ik had dus een vriend Emiel, hij was niet bepaald, ja, dun en werd heel erg gepest. Ik wilde het altijd voor hem opnemen maar dat kon niet omdat Jeremy me steeds tegenhield en op de grond duwde, ik was echt de helft van hem, hij was twee keer zo lang." Hij slikt "Uhm, na 3 jaar lang iedere dag gepest worden is hij voor de trein gesprongen en ik ben ZO boos, misschien als Jeremy me niet tegen had gehouden had ik het pesten kunnen stoppen of verminderden, en was hij er misschien nog geweest". Hij legt zijn hoofd in zijn handen. Ik sla een arm om hem heen en druk hem tegen me aan. "Het is goed." Even zitten we zo dan staat hij op en pakt mijn hand. "Kom, ik wil je iets laten zien." Ik sta op en meteen ongemakkelijk dicht tegen hem aan. We leunen allebei iets voorover waardoor de zijkant van onze neuzen elkaar raken. Sh*t ik wil hem nu kussen. We kijken elkaar allebei even aan en dan ook meteen weg, alsof we realiseren dat het echt niet kan. Een relatie. Ik slik en kijk naar de grond totdat Tim me meetrekt "Kom!" Ik zie vanuit m'n ooghoek dat iemand wegloopt. Wie was dat?!
Ik loop nu al een kwartier hand-in-hand met Tim en we hebben nog niks gezegd. "Waar gaan we heen?" Tim kijkt me aan "Wacht even, we zijn er bijna." Ik knik en loop door, na een paar minuten zie ik een kerkhof, Tim trekt me mee naar binnen en stopt naast een graf. "Ik wilde je meenemen naar zijn graf." Hij knijpt in m'n hand, en staart naar de grafsteen, ik lees de tekst.
________________________Je blijft voor altijd in ons hart.
Onze liefdevolle zoon, neef en vriend.Emiel Arents
⭐️4 mei 1998. x 1 Januari 2014.
________________________
Er liggen wat dode bloemen op het graf, Tim bukt en raapt ze op. "Ik moet nieuwe halen." Zegt hij zacht. Ik vind dit echt heel erg, voor Tim maar ook voor die familie en Emiel zelf. Ik weet eigenlijk niet meer wat ik moet zeggen. "Ik heb nog nooit iemand meegenomen naar zijn graf." We kijken elkaar aan "Waarom niet?" Ik weet niet zeker of ik dat had moeten vragen. "Omdat....... Ik dat ik dat niet zomaar doe, en ik me anders voel bij jou." Het is even stil "Ik weet echt niet hoe je het doet maar ik word gewoon blij van je, ik word rustig. Weet ik veel."
Wat vinden jullie er tot nu toe van?!!!!
Stukkie made by: mooiemein
Kusjes gaan naar: SophievanTongeren
1 like is 1 fight (ik weet niet wat jullie willen dus ik vraag het maar!🎉)
1 rea is 1 Sophie is LEKKAH
JE LEEST
Broeder Liefde
FanfictionSophie en Meinke zijn al jaren vriendinnen, maar op de verjaardag van Sophie vinden veel veranderingen plaats. Veranderingen die voor de één leuker zijn dan voor de ander.