Baam! sonrası karanlık...

155 52 11
                                    

Savaş'ın ağzından:

O gün yine bardan sarhoş bir şekilde çıkıyordum.

"siktir! arabanın anahtarı barda kaldı." derken bardan bir sürtük yavaş ama imalı adımlarla bana yaklaşıyordu. Anahtarı göz hizamda sallayarak:

"Bunu mu arıyorsun?"

"Ver şunu" diyerek sarhoşluğun verdiği etkiyle onun üstüne yalpaladım ve anahtarı alacak gibi elimi kaldırmaya kalmadan dudağıma yapıştı sürtük değil miydi? işte kim bilir kaç kişinin altına girmiştir ? düşüncesiyle ışık hızından hallice ittim onu. şimdi fark ettim ki bu barda herkesin peşinden koştuğu bu civardaki barların en ünlü sürtüğüydü. herkes peşinden koşarken benim onu itmem onu şaşırtmış olacakki aptal gibi yüzüme bakıyordu. hadi ama benim barımın önünde benimle öpüşmeye çalışmakta neydi? ben ona tiksinircesine bakarken: arabama bindim arkamdan bağırdı birşeyler ama duymadım. arabayı biraz ilerlettim ve durdurup dudaklarımın arasına bir sigara yerleştirdim.

***

Efsane'nin ağzından:

Ormanın arasından ışıklar yükseliyordu. Ormandaki yarış pistidir diyerek o tarafa sürdüm. arabadan havalı bir şekilde indim ve:

"Yarışacak olan var mı? arabamı ortaya koyuyorum. bir erkek kabul etti yarışmayı.

"Bende arabamı ortaya koyuyorum."

3-2-1 başla! arabaların ortasında duran sürtük tipli çakma sarışın kız startı vermişti. kafa kafaya ilerlerken,bazı virajları geçmiştik ara ara o öne geçiyordu ama en fazla onu 5 saniye bırakıyordum 1. sırada derken, en tehlikeli viraj geldi ve kafa kafaya ilerliyorduk. Aklıma geçmişim gelmişti 2 yıl önceki olayda böyle gece saatlerinde gerçekleşmişti. İyice sinirlendim düşündükçe daha çok bastım ve gazı kökledim varajı atladım derken bir anlık göz kararması, baam! Sonrası karanlık...

Medya:efsane

Bölüm Hakkında yorumlarınızı bekliyoruz.

Barış'ın Efsane SavaşıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin