"Was het wel een konijn?" Denk ik bij mezelf.
POV Rachel
Mijn ogen worden groot bij de gedachte van wat, beter gezegt wie, het zou kunnen jij. Jackob. Sh¡t!
Ik begin te rennen richting het strand meer. Al snel kom ik daar aan. Ik ren het strand op. Ik kijk achter me en zucht opgelucht. Ik ben niet achtervolgd. Ik loop richting het water. Bij het laatste stuk zacht droog zand gaat ik zitten. Ik sluit mijn ogen en geniet van de rust en het geluid van golvend water. 'Was de oranje/bruine wolf maar hier.' Zeg ik zacht tegen mezelf. 'Ik ben er ook.' Hoor ik achter me. Ik draai me om en zie de wolf. Hij komt rustig op me af lopen en komt naast me liggen. 'Wat was er gebeurt? Toen ik neergeslagen werd?' Vraag ik aan hem. 'Jackob.' Is het enige wat de wolf zegt. Ik laat mijn hoofd hangen. 'Dacht ik al.' Zucht ik.
'Dusssss, jij bent een weerwolf?' Vraag ik. 'Jep.' 'En hoe is het om een weerwolf te zijn?' Vraag ik. 'Best gaaf. Soms ook lastig, maar wel fantastisch.' Zegt de wolf. Ik ga liggen en sluit mijn ogen. 'Ik wil ook een weerwolf zijn.' Zucht ik. 'Waarom?' 'Waarom niet? Je kan veranderen in een freaking wolf wanneer je wilt!? Hoe cool klinkt dat! Niemand geloofde me als ik zei dat ik er 1 gezien had. Ik weet nu nog niet of ik het goed had, maar toch. Het is het idee snap je?' 'Maak je nou maar geen zorgen. Alles komt met de tijd.' 'Wat bedoel je daar nou mee?' 'Ik bedoel......' Nog voor de wolf zijn zin af kan maken draai ik me om door gegrom. Lex. 'Lex!' Roep ik blij en ren op hem af. Ik knuffel hem. De wolf gromt kort. 'Rustig maar. Het is mijn hond maar.' Zeg ik tegen de wolf. Lex begint opeens zomaar te rennen. 'Lex? Lex!' Roep ik en ren erachter aan. De wolf rend weer achter mij aan.
Lex rend de bossen weer in. Ik probeer hem bij te houden.
Dan ben ik hem kwijt...
'Lex? Lex! Waar ben je jongen?' Roep ik. 'Lex? Lehex? Lex waar ben....' Ik stop mijn zin als ik iets ziet wat ik liever niet had willen zien..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Lex, dood op de grond. Zijn hart eruit gerukt. Ik zak door mijn knieën terwijl de tranen in stilte over mijn wangen rollen. De wolf komt naast me staan en bedekt mijn ogen met zijn vacht. 'N-nee, d-dit kan n-niet.' Snik ik. 'N-niet L-L-Lex.' Huil ik. Ik sla mijn armen om de wolf heen. Het voelt zo veilig en vertrouwt. 'Sssst, rustig maar. Ik ben bij je. Lex heeft dit niet verdient.' Zegt de wolf troostend. Ik kijk op als ik een duivels gelach hoor.
'Aaahw, moet Rapunzel nu huilen?' Zegt de vermaakte stem van Jackob in mijn hoofd. Voor me staat Lex. Ik kijk hem verward aan. 'L-lex?' Vraag ik snikkend. Hij schud zijn hoofd. Hij verandert terug en Jackob staat voor me. 'Nu kan ik eindelijk kappen met jou hondje spelen.' Zegt hij vermaakt. 'J-jij? Al d-die tijd?' Vraag ik bang. Hij knikt. 'En het was vervelend.' Zucht hij 'vermoeid'. De wolf begint te grommen naar Jackob. 'Ach hou je bek hond.' Zegt Jackob grinnikent.
Oke, nu word ik echt kwaad. Hij vermoord mijn hond en beledigt mijn freaking Mate!
'Nee! Jij. Houd. Je. Freaking. Lelijke. Rot. Kop.' Zeg ik kwaad tegen hem.
Hij begint te lachen.
'Wat wil jij tegen mij doen Rapunzel?'
Lacht hij. Ik kijk hem moordend aan.
'HAAL NU DIE F@CKING LACH VAN JE SMOEL EN DOE IS NORMAAL! JIJ HEB MIJN F@CKING HOND VERMOORD EN LOOPT HIER NU NOG LEKKER MIJN MATE EN MIJ TE BELEDIGEN! Je denk dat je heel wat ben omdat je een wezen bent die niemand kent, maar weet 1 ding. Kom je aan mij en mijn vrienden/familie. Dan heb je een heel, maar dan ook heel groot probleem. Slapen met 1 oog open is geen dom idee na wat jij mij aangedaan heb. Het is dat ik nu niet veel tegen je kan. Maar de volgende keer als wij elkaar tegenkomen ga je eraan. Ik zal sterker zijn dan je denk. En IK zal degene zijn die je ziet als je je laatste adem uitblaast!' Schreeuw/sis ik kwaad naar hem. Jackobs gezicht betrekt naar kwaad en de wolf kijkt me verbaast aan. 'EN NU OPROTTEN IDIOT!' Schreeuw ik naar Jackob. Hij geeft me nog een moordende blik en gaat weg. Als hij weg is zucht ik en probeer me sterk te houden. Maar breek toch...Oeeeeeeh, die is boos. Snap ik ook wel. Zal ze echt gaan trainen? En de vraag is nu nog. Wie is die wolf?
Like? Commend? Follow?
Love you all♡☆♡☆♡
_XRobijntjeX_
JE LEEST
They Are Real?
WerewolfIk zeg nu alsvast, het kan mischien een paar scheldwoorden bevatten. Maar ik zal proberen zo veel mogelijk ze weg te houden voor de jonge lezertjes♡☆♡ Dit boek gaat over Rachel. Ze is een groot weerwolf fan! Ga mee op haar avontuur! °•°•°•°•° Ik loo...