♧10♧

1K 67 10
                                    

"Waarom moest Alex zo snel weg?"

POV Rachel

We komen aan bij mijn huis. 'Hier woon ik.' Zeg ik en open de deur met de sleutel. 'Wil je nog iets drinken?' Vraag ik. Hij schud zijn hoofd. 'Dat komt later weg. Ik zie je!' Zegt hij. Hij zwaait en loopt weg. Ik sluit de deur en zet de tv aan. Op naar Netflix!
Het is intussen al half 11. Ik doe de tv uit en ga naar bed. Mijn ouders zijn een weekendje weg en mijn zusje is logeren. Dus ik ben home alone.
Ik poets mijn tanden en trek mijn wolven pjama aan. Ik doe mijn haar in een vlecht en gaat in bed liggen.
Al snel van ik in een slaap. Alleen niet al te lang.

*3 uur s'nachts*

Ik word wakker door geklop op mijn deur. 'Nu nog?' Mompel ik slaperig.
Mijn kamer deur gaat langzaam open. De deur opent naar mij dus ik kan niet zien wie het is. Ik pak mijn knuppel die ik standaard naast mijn bed ligt als ik alleen thuis ben. Ik ga rechtop zitten met de knuppel in mijn handen in de aanvals houding. Een grote bruine wolf komt binnen lopen. Ik kijk het met grote ogen aan. 'Woow, die is groot.' Zeg ik zacht tegen mezelf. De wolf wordt gevolgt door Alex. Ik kijk hem aan en hij kijkt met gouden ogen terug(media).
Hij gromt 'Mine.' Ik kijk hem met grote ogen aan. Hij komt naast me op het bed zitten. Hij legt 1 hand op mijn wang en de ander op mijn onderrug. 'Van Mij.' Gromt hij. Hij kijkt me recht in mijn ogen aan. Er schieten duizende tintelingen door me heen. Hij komt dichterbij en al snel voel ik zijn lippen op de mijne.
Het voelt zo goed en vertrouwt. Hij duwt me zachtjes op mijn bed en komt boven me hangen. Alles zonder de kus te verbreken. Uiteindelijk haalt hij zijn lippen van de mijne en komt naast me liggen. Hij legt zijn hoofd in mijn nek en duwt met zijn handen mij tegen hem aan. 'Van Mij. Alleen van Mij.' Mompelt hij. Dan wordt alles helder. Ik duw hem zachtjes een beetje van me af. Hij kijkt me vragent aan. 'J-jij bent d-die w-wo-wolf.' Stotter ik. Hij knikt en kijkt me zenuwachtig aan om mijn reactie.
'Dat. Is. Dus. Echt. Mega. Super. COOL!' Roep ik blij. Hij kijkt me eerst met grote ogen aan en lacht daarna al snel.
'Dus, je wijst me niet af?' Zegt hij onzeker. Ik kijk hem aan met een blik van are-you-kidding-me?
'Natuurlijk.... Niet! Weet je wel niet hoelang ik al hoop een weerwolf Mate te hebben? En nu komt mijn droom gewoon echt uit!' Roep ik blij.
Hij lacht. Ik geef hem een kus op zijn wang. Nouja, was mijn bedoeling. Voordat ik zijn wang raakt, draai hij zijn hoofd en mijn lippen komen op de zijne. Ik glimlach en rol met mijn ogen. Ik ben degene die de kus onderbreek. 'Wie was die wolf?' Vraag ik. 'Alec.' Antwoord Alex simpel. 'Omg, is hij hier nog?' Vraag ik. Ik zie zijn ogen wazig worden en al snel komt Alec binnen lopen als wolf.

POV Alex

'Omg, is hij hier nog?' Vraagt Rachel met grote ogen. Ik knik. Ik mindlink Alec. "Rachel vraagt naar je." Zeg ik via de link. Al snel komt Alec binnen als wolf. Rachel springt uit bed. Ze valt en ik vang haar snel op. Ze kijkt me dankbaar op en richt zich dan weer op Alec. Ze aait hem. Mijn wolf gromt en er ontsnapt en kleine grom uit mijn mond. 'Omg! Je bent zo zacht!' Roept ze blij uit. Ik grom weer. 'Niet zo jaloers puppy. Als jij aandacht wilt verander je toch ook. Ik heb me nooit echt goed kunnen intereseren in jou wolf.' Zegt ze vrolijk. Ik grinnik en verander. Mijn kleding schurd maar dat boeit me niet. Ik ga op het bed zitten. Rachel vliegt half op me af. Ze bewondert mijn vacht. 'O. M. G. YOU ARE SO FLUFFY' Roept ze uit met een vrolijke twinkel in haar ogen. Ze tackelt me half en we vallen op het bed. Ze gaat half over me heen liggen en geniet van mijn zachte vacht. Ik grinnik. Ze begint opeens keihard te lachen. Ik kijk haar vragent aan. Daardoor moest ze nog harder lachen. 'Kan je weer terug veranderen?' Vraagt ze. Alec was ondertussen al naar huis. Ik knik. Ik kijk haar vragent aan. 'Oja, kleding.' Zegt ze meer tegen zichzelf dan tegen mij.
Ze rend naar haar kast en komt later terug met een roze pjama. 'Hier. Iets anders heb ik niet. Wacht! Wel!' Zegt ze en rend weer naar haar kast. Al snel komt ze terug met een eenhoorn onesie. 'Dit pas je denk beter.' Grinnikt ze. Ik zucht als ze hem op het bed legt. Ze draait zich om en gaat op de grond zitten. Ik maak een vragent geluidje. Ze draait zich kort om. 'Je moet toch terug veranderen? Ik heb geen zin je naakt te zien als ik eerlijk ben.' Lacht ze een beetje beschaamd. Ik grijns, wat er vast erg dom uitziet, want ze draait zich lachent weer om.
Ik kijk naar de onesie op het bed. Ze heeft zelfs ondergoed erbij gedaan. "Gekkert." "Maar wel onze gekkert." "Dat klopt Sam." Zeg ik terug tegen mijn wolf Sam. Ik verander terug en trek de kleding aan. Gek genoeg pas ik alles nog ook. Ik ga ook op de grond zitten achter Rachel. Ik doe mijn benen aan bijde kanten langs haar, mijn armen om haar heen en mijn hoofd op haar schouder. 'Dat komt nog wel.' Fluister ik naar haar. Ik zie haar hoofd rood worden. Ze kijkt omhoog en ziet mij met de capuchon op en schiet in de lach. Tja, hoevaak zie je een gast in een eenhoorn onesie met een capuchon op met paarden oren en een hoorn? Een roze onesie nog wel.
Ik lag mee en trek haar mee naar achter. Ze laat een klein geschrokken gilletje, maar beland gewoon op mijn borst. Ze grinnikt. Ze laat haar hoofd op mijn borst rusten.
Na een tijdje gaapt ze. 'Je moet echt verder slapen maantje.' Zeg ik zacht tegen haar. Ze grinnikt bij het woord maantje. Ze schud haar hoofd. 'Ik lig wel best zo.' Gaapt ze. Ik grinnik. Ik ga rechtop zitten en til haar op. Ze zegt niks. Ik leg haar neer in het bed en gaat naast haar bed zitten. Ze schuift naar de muur toe. Ik kijk haar niet begrijpent aan. 'Wil je bij me slapen?' Vraagt ze blozend. Ik grinnik en ga naast haar liggen. Ze draait haar rug naar me toe en komt tegen me aan liggen. 'Weltrusten puppy.' Zegt ze zacht. 'Weltrusten maantje.' Zeg ik en geef een kus op haar haar. Zo vallen we in slaap.

JAAAAAAAA! ZE ZIJN SAMEN!!!!
Wat vinden jullie van dit hoofdstuk?
Like? Commend? Follow?
Love you all♡☆♡☆♡
_XRobijntjeX_
Ps. Wie weet een shipname?

They Are Real?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu