♧19♧

732 57 19
                                    

Hij begint te rennen. Ik voel me vrij.
Eindelijk krijg ik mijn Alex beetje bij beetje terug.

POV Jackob

"Ik heb het Rapunzel te makkelijk gemaakt. Ze heb nu al bijna Alex' geheuge weer terug. Het gaat Te goed. Daar moet ik iets aan doen..."
Ik ren al eekhoorn door de bomen Alex en Rachel achterna. Ik heb alles kunnen zien. Mijn hoop groeide toen ze weg rende van Alex. Maar alles zonk weer toen hij haar zoende.
"Ze is van Mij. En van Niemand anders!
Ik weet al precies wat ik ga doen. Ze zal hem haten! MOEHAHAHAHAHAHAHHHA!"

POV Rachel

Het is geweldig om door het bos te rennen! Alex neemt een pauze. Ik weet dat het vlakbij het huisje is.
Ik stap af en begin te rennen. 'Volg mij!' roep ik. Al snel komen we aan bij het huisje. Ik stop bij de veranda en open voorzichtig de voordeur. Alex loopt twijfelend naar binnen. Ik loop gelijk naar de slaapkamer. Ik loop naar de kast en pak wat kleding van Alex. Ik gooi ze naar hem. Daarna loop ik naar het bed en laat me erop vallen. Ik hoor hem veranderen en aankleden. Hij ploft naast me op het bed. 'Is dit jou huis?' vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. 'De jouwe.'
'Echt? Alles is wel groen. Dat verklaard al veel.' grinnikt hij.
'Kan je anders wat vertellen van vroeger?' vraagt hij. Ik knik.

'Wacht! School!' roep ik snel. Ik veer overeind en wil uit bed rennen. Alex pakt me bij mijn middel en trekt me weer op bed. Hij trekt me tegen hem aan. 'Het was toch het laatste uur. We zeggen wel dat we de weg kwijt waren en uiteindelijk maar naar huis zijn gegaan. Het is hier lekker rustig.' zegt hij en sluit zijn ogen. Ik grinnik en nestel me tegen hem aan.
'Het was mischien nog geen dag, maar ik heb dit gemist.' zeg ik zacht.
Alex grinnikt. Ik sluit ook mijn ogen en geniet van de tintelingen. Alex geeft nog een kus in mijn nek. Ik kan een kleine kreun van genot niet onderdrukken. Hij lacht tegen mijn huid aan. Daarna vallen we inslaap.

*volgende dag*

POV Alex

Ik open mijn ogen.
Rachel ligt naast me. Ik kijk naar haar nek. Zal dat echt Mijn mark zijn? Was ik echt anders? Volgensmij denkt ze dat ik haar geloof. Maar ik kan me niks herinneren. Ik doe alleen van wel om haar niet te kwetsen.
Ik ken haar amper. Maar toch hou ik van haar.
Ik geef haar zacht een kus op haar mark. Ze rilt en kruipt dichter tegen me aan. 'Goejemorgen schoonheid. We moeten naar school.' fluister ik zacht. Ze mompelt iets van dat ze geen zin heb ofzo, maar ik geef haar gewoon nog een kus. Ze kreunt een keer van genot. Mijn wolf begint het langzaam over te nemen...

POV Rachel

Hij blijft me kusjes geven op mijn mark. Het gevoel is heerlijk. Hij gromt zacht en zijn handen wrijven over mijn heupen. Nox wordt helemaal happy, en ik vind het ook niet heel erg ofzo. Zijn handen vinden een weg onder mijn shirtje. Ik doe niks.
Ze gaan steeds hoger en komen bijna bij mijn bh. Ik pak zijn handen en duw ze langzaam omlaag. Alex gromt. Hij duwt ze weer omhoog. 'Alex. Nee.' mompel ik. Hij gromt alleen maar. De kus in mijn nek wordt ruwer en zijn tanden schrapen over mijn mark. Hij wilt me marken. Nog voor ik iets kan doen borren zijn tanden mijn nek in. Het gevoel van genot komt al snel. Een vlam van verlangen raast in me op. Hij bijt diep in mijn nek. Toch doet het geen pijn. Hij haalt langzaam zijn tanden weer uit mijn nek en likt het bloed weg. Hij geeft er nog een klein kusje op. Dat is de druppel. Ik draai me om en druk mijn lippen op de zijne. Hij vraagt om toestemming die ik hem maar al te graag geef.

We laten elkaar los om op adem te komen. 'Je kan geweldig zoenen.' zegt hij hijgend. Ik bloos.

We stappen rustig uit bed en kleden ons om. Ik in de badkamer en hij in de slaapkamer. We ontbijten en lopen naar school. We hebben de 1e 2uur gemist. Maar dat boeit ons niet.
Ik loop gelijk naar Vera. 'Hey Vera.' zeg ik vrolijk. 'Heey.' zegt ze terug. Ik trek haar een beetje mee zodat we wat meer privacy hebben. Ik haal mijn haar uit mijn nek en laat de mark zien. 'Ik denk dat hij het langzaamaan weer begint te herinneren!' zeg ik blij. Vera klapt en geeft me een knuffel.
'En hoe is het met Jackob?' vraag ik.
'Hij is jullie gister gevolgt en nogal pist.' grinnikt ze. Ik lach. 'Hij is zo een sukkel.' lach ik. We lopen lachend richting de ingang. Naast de ingang zie ik Alex. En..... En hij zoent een slet.
Ik sta meteen stil. De tranen prikken achter mijn ogen. Ik ga niet zwak zijn zoals in de boeken. Ik loopt boos door naar binnen. Ik loop door naar de eerst volgende les. Gym.
Ik kleed me om in een zwart kort broekje, lichtblauw topje en een hoge staart, en ga naast Vera op de bank zitten. Ik zie Alex binnen komen. Hij lach maar me. Ik rol met mijn ogen en kijk weg. 'Vandaag gaan we kickboksen. Zoek ieder een boksbal. Dan kunnen we beginnen.' zegt de lerares. Ik zoek er een in een hoek. Ik ga erbij staan. Ik doe de handschoentjes aan en begin. Ik uit al mijn woede. Mijn klasgenoten kijken me verbaast aan. Alex komt naar me toe. 'Gaat het wel?' vraagt hij. Ik negeer hem. 'Hallo? Rachel?' vraagt hij. 'Wat?' snauw ik naar hem. 'Gaat het?' vraagt hij weer. 'Gaat het? F@cking gaat het? Niet een sorry ofzo?!' snauw ik naar hem. Hij kijkt me vragent aan. 'Ach doe niet alsof je dom bent.' zeg ik boos. Hij begint zacht te grommen. 'Waarom zou ik sorry zeggen?' gromt hij. 'MISCHIEN OMDAT JE DIE F@CKING SLET ZOENDE IDIOT!' roep ik kwaad. Ik geef de boksbal zo een trap dat hij tegen Alex aanknalt. Ik gooi mijn handschoentjes uit en loop kwaad weg. Ik loop het gebouw uit. Buiten verander ik en vlieg weg.
'Rachel! Wacht!' hoor ik Alex nog roepen. Maar ik vlieg koppig door.

Oeeeehhhhh. Dit gaat niet zo goed...
Wat denken jullie dat Jackob hiermee te maken heb?
Wat vonden jullie ervan?
Love you all<3
Like? Commend? Follow?
_XRobijntjeX_

They Are Real?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu