We lopen door de voordeur. Dit was een vermoeiende nacht...
POV Rachel
We laten ons op het bed vallen. 'Ik ga even in bad.' Zucht ik en ren snel naar de badkamer. Ik laat het bad vollopen en kleed me uit. Ik laat me rustig in het warme water zakken. Bij mijn voeten kleurt het gelijk rood. Ik zucht en laat mijn hoofd op het kussentje op de rand, steunen. Ik sluit mijn ogen en luister naar de vogels die buiten fluiten. "Kunnen die vogels hun kop niet houden?" Mokt Nox. "Je bent zelf ook een vogel dus hou je snavel." Zucht ik tegen haar en sluit haar af. Ik heb nu echt even totaal geen zin in haar. Ik leeg een fles bad zeep in het bad. Ik zet tijdelijk de bubbels aan zodat er lekker veel schuim komt. Als het schuim het hele bad bedekt, stop ik de bubbels. Ik laat me onderuit zakken tot alleen mijn hoofd nog boven het sop uitkomt.
Ik zing rustig een liedje:Adam Lambert - Ghost Town
Died last night in my dreams
Walking the streets
Of some old ghost town
I tried to believe
In God and James Dean
But Hollywood sold outSaw all of the saints
Lock up the gates
I could not enter
Walked into the flames
Called out your name
But there was no answerAnd now I know my heart is a ghost town
My heart is a ghost town
My heart is a ghost town
My heart is a ghost townDied last night in my dreams
All the machines
Had been disconnected
Time was thrown at the wind
And all of my friends
Had been disaffectedNow, I'm searching for trust
In a city of rust
A city of vampires
Tonight, Elvis is dead
And everyone's spread
And love is a satireAnd now I know my heart is a ghost town
My heart is a ghost town
My heart is a ghost town
My heart is a ghost townThere's no one left in the world
I'm gunslingin'
Don't give a dahm if I go
Down, down, down
I got a voice in my head that keeps singing
Oh, my heart is a ghost townMy heart is a ghost town
Oh, my heart is a ghost town
(Said, my heart)
My heart is a ghost town
My heart is a ghost townIk open mijn ogen en zie Alex in de deuropening staan. 'Je kan goed zingen.' Zegt hij. 'Jij kan niet aankloppen.' zucht ik. Hij gaat op de rand van het bad zitten. 'Ik wilde je niet storen.' zegt hij. Hij begint rustig mijn schouders te masseren. Ik weet het, ik lig naakt in bad. Maar ik heb het echt even nodig, en het schuim bedekt toch het hele bad. 'Waarom eigenlijk Ghost town?' vraagt hij. 'Ik zing van hoe ik me voel. En ik voel me best rot. Snap je?' vraag ik. Hij knikt en masseert verder. Ik sluit genietend mijn ogen. Na een minuut of 3 stopt hij. Ik open mijn ogen en kijk hem vragent aan. Hij draait zich om. 'Kijk naar het water.' is het enige wat hij zegt. Ik kijk ernaar en zie dat bijna al het schuim weg is. Mijn hoofd word gelijk knalrood. Ik pak een handdoek en wikkel hem om me heen. Hij is wel gelijk doorweekt, maar dat boeit me niet. Helaas is de handdoek nogal klein... Hij bedekt alleen de bovenkant. 'Zou je weg willen gaan en een grotere handdoek naar binnen willen gooien?' vraag ik een beetje beschaamd. Hij knikt en loopt de badkamer uit. Al snel vliegt er een grotere handdoek naar binnen. Hij gooit hem precies over de stoelleuning. 'Dankje!' roep ik. Ik droog me snel af en kleed me aan in een simpele trui en joggingbroek. Ik doe mijn haar in een rommelknot. Ik loop rustig de woonkamer weer in. Ik ga op de bank zitten naast Alex. Hij komt tegen me aan zitten en slaat zijn arm om me heen. 'Jij bedankt voor het uitzicht.' fluistert hij met goude ogen. 'F@ck you.' zucht ik. 'Is goed. Wanneer?' grinnikt hij. Ik zucht luid. 'In je dromen.' 'Hoe weet je wat ik droom?' vraagt hij hees. 'Hou op of ga weg...' mompel ik. Hij trekt me tegen hem aan. 'Ik hou van je.' zegt hij en geeft een kus op mijn haar. 'Ik ook van jou.' zeg ik terug. 'Hoe gaat het met Nox?' vraagt Alex. 'Ze voelt zich schuldig. Das goed.' zeg ik. 'Het is voor haar ook allemaal nieuw. Ze moet gewoon nog veel leren. Wij kunnen dat wel. Wij leren haar wat goed is en niet en zij leert jou soepel vliegen.' grinnikt Alex. Ik knik. 'Wil je zo weer oefenen?' vraagt hij. 'Eerst eten.' mompel ik. Alex staat op en loopt naar de keuken. "Wil je zo weer gaan trainen? En Alex is niet slecht. Ik vertel wel wie slecht is enzo, oke?" "Oke." mompelt ze. Alex komt terug met een broodje. 'Dankje puppy.' zeg ik en pak het aan. Na het eten gaan we weer naar buiten. Ik verander al best soepel. "Het is gelukt! Zullen we vliegen Nox?" vraag ik. "Jaaaaaa!" roept ze blij. Ik sla mijn vleugels uit en wil opstijgen. Maar dan hoor ik de vreselijkste lach in de wereld.
'Dat was snel' zegt de stem.Alohaaaaa mensjes<3!
Ik ben echt vrolijk! Het duurde even, maar hier is dan toch het hoofdstuk! Willen jullie dat ik vaker een liedje tussendoor doe? En wie is die stem?????
Love you all<3
Like? Commend? Follow?
_XRobijntjeX_
JE LEEST
They Are Real?
WerewolfIk zeg nu alsvast, het kan mischien een paar scheldwoorden bevatten. Maar ik zal proberen zo veel mogelijk ze weg te houden voor de jonge lezertjes♡☆♡ Dit boek gaat over Rachel. Ze is een groot weerwolf fan! Ga mee op haar avontuur! °•°•°•°•° Ik loo...