|| 2 ||

164 22 15
                                    

"Het is nu al 28 graden!" Roept Romy aan het eten. "Room rustig!" Lacht Lisa. "Vandaag was er toch geen activiteit?" Vraagt Mila. "Nee, vandaag was doen wat je zelf wilt!" Zegt Lisa die een stukje brood in de mond doet. "Dus we gaan naar het strand!" Zegt Romy vast besloten. Iedereen knikt instemmend.

"Het is echt warm op het strand!" Zegt Mila die haar handdoek op het stand legt. "Ja man ik ga nog dood!" Lacht Romy die op haar korte broek uit doet en haar shirt. Nu heeft ze een rode bikini aan. Lisa doet het zelfde en heeft een groene bikini. "Meiden kunnen we niet beter eerst naar een supermarkt gaan?" Vraagt Mila. "Daar kom je nu mee!" Zegt Lisa die zich nu al weer aan kleed. Zuchtend staat Romy ook op en kleed zich om. "Ik haat je!" Zegt Romy tegen Mila. "En bedankt!" Zegt Mila.

"Terug naar het strand!" Roept Romy blij. "Ik ga ff de tassen terug zetten!" Zegt Lisa. "Ik ga mee!" Zegt Mila. Samen lopen ze naar het huisje en ruimen de tassen op. Nu gaan ze snel naar het strand. Romy ligt al te zonnen hoor. Lisa gooit haar handdoek neer en kleed zich uit. En Mila gooit haar jurk. "Dag schoonheid!" Zegt Don die zijn armen om mila's middel doet. "Kan je haar ff los laten?" Vraagt Lisa bitchy. "Kan ze zelf niet praten?" Vraagt Enzo bot. "Niet als ze koekjes eet!" Zegt Lisa nu ook bot. Don laat Mila los en begint te lachen. "Mogen we er bij liggen?" Vraagt Duncan die al bij Romy ligt . "Nee!" Zegt Lisa boos. "Dan doe we het juist!" Zegt Enzo die zijn handdoek naast Duncan legt. Lisa rolt haar ogen en doet oordoppen in. Don is naast Mila gaan liggen. "Dus!" Lacht hij. "Wat?" "Beetje naar je zin?" Vraagt Don. "Ja altijd leuk om jongens zonder shirt te zien!" Lacht Mila die met haar hond door dons haar gaat. "MIEL!" Lacht Romy.

"Meiden zullen we gaan?" Vraagt Lisa geïrriteerd. "Ja ik kom al lies!" Zegt Mila die haar handdoek op pakt. "Room?" Vraagt Lisa. "Jaha!" "Waarom gaan jullie?" Vraagt Duncan sip. "Omdat het kan!" Zegt Lisa die Mila en Romy mee sleurt. "Lies, je doet echt bitchy man!" Lacht Romy. "Nou ik mag ze gewoon niet!" "Ik vind ze wel aardig!" Zegt Romy. "Ik mag vooral die Enzo niet! Die aso!" Zegt Lisa geïrriteerd. "Lies man!" Lacht Mila als ze het huisje binnen lopen. "Zullen we vanavond naar de pizzeria?" Vraagt Romy. "Ja is goed! Ik ga nu een tosti maken!" Lacht Mila. "Maak je ook voor mij?" Vraagt Don die ineens in het huis staat samen met Duncan en Enzo. "Kunnen jullie hier weg gaan?" Vraagt Lisa boos. "Waarom het is nog geen avond! We mogen overal komen!" Zegt Enzo die op de bank gaat zitten. "Mag ik nou ook een tosti?" Vraagt Don die naast Mila is gaan staan. "Ja is goed hoor!" Zegt Mila die kaas en ham op een broodje doet. "Miel!" Zegt Lisa geïrriteerd. "Lies laat nou maar!" Zegt Romy. Lisa zucht overdreven.

"Kunnen jullie nu wel gaan?" Vraagt Lisa bot. "Omdat je het zo lief vraagt!" Zegt Enzo sarcastisch. "Ik meen het hoor!" Zegt Lisa boos. "Ja sorry jongens maar we gaan ons omkleden en ja dus kunnen jullie gaan?" Vraagt Mila. "Maar dat wil ik toch niet missen!" Zegt Don met een pedo face. Mila begint te lachen maar schud dan der hoofd. "Kom op ga we zien jullie nog wel!" Zegt Mila. Zuchten lopen de jongens het huis uit. "Was dat zo moeilijk?" Vraagt Lisa zuchtend. "Voor hun wel!" Lacht Romy die naar de kamer loopt.

"Ik wil Hawaï!" Zegt Mila als de ober weg loopt. "Was het zo moeilijk om te kiezen?" Lacht Lisa. "Sorry hoor!" Zegt Mila sip. "Ach maakt het uit!" Zegt Romy. "Oh nee de jongens komen hier ook heen!" Zegt Lisa geïrriteerd als de jongens het restaurant binnen lopen. "Dag dames jullie ook hier!" Lacht Duncan. "Ja om gezellig MET ZIJN 3 te eten!" Zegt Lisa. "Jammer dat deze tafel voor 6 is!" Lacht Don die al op de stoel naast Mila is geploft is. Duncan gaat met een lach naast Romy zitten. En Enzo gaat naast Don. "Jongens kom op!" Zegt Lisa boos.

Summer LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu