|| 5 ||

141 21 8
                                    


"Ik zou dit nooit doen!" Zegt Lisa vastbesloten. "Ik mag Enzo niet!" "Als je dronken bent doe je gekke dingen he meid!" Lacht Mila. "Ik heb spijt! Ik weet het niet!" Zegt Lisa. "Joh praat met Enzo! Trouwens de activiteit van vandaag is afgezegd! Het werd te warm!" Zegt Romy. Lisa knikt en gaat op de bank zitten. "Zou ik vragen of de jongens komen? Kan je met Enzo praten!" Vraagt Mila. Weer knikt Lisa. "Dan zul je zien dat het vast zijn chick uit de club was!" zegt Lisa grijnzend. "Nee lies echt niet!" Zegt Romy.

"Hallo dames! Wat leuk dat jullie ons uitnodigen!" Lacht Don die binnenkomt. "Ja echt fantastisch!" Zegt Lisa sarcastisch. "En ze is weer de oude!" Zucht Enzo. "Enzo hoe kom je aan die zuigzoen?" Vraagt Lisa. "Wat dacht je van een dronken meisje, genaamd Lisa!" "Grapje zeker!" Zegt Lisa. Enzo schud zijn hoofd. "Dan spijt het me! Ik wist niet wat ik deed!" Zegt Lisa. "Maakt niet uit we vergeten het!" Zegt Enzo. Lisa knik. "Vergeten!" Herhaal ze. "Gaan we wat leuks doen?" Vraagt Duncan die Romy een kus op haar wang geeft. "Wat dan?" Vraagt Mila. "STRAND!" Schreeuwt Romy lachen. "Ja oke ik ben me omkleden joe!" Zegt Mila die de woonkamer uit loopt. "Mag ik mee?" Vraagt Don lachend. "Droom lekker verder!" Lacht Mila. "Ik ga me ook omkleden!" Zegt Lisa die de woonkamer ook verlaat. "Moet jij je ook nog omkleden, prinsesje?" Vraagt Duncan lief aan Romy. Romy schud haar hoofd en drukt een kus op Duncans lippen. "Moet dit?" Vraagt Enzo lachend.

"Het is weer zo warm!" Zucht Mila. "Dan gaan we toch zwemmen!" Grijns Don. "Als er geen kwallen zijn!" Zucht Mila. "Kom nou maar!" Zegt Don en sleur Mila de zee in. "Wil je ook zwemmen?" Vraagt Duncan aan Romy. Romy schud haar hoofd en gaat liggen op de handdoek. Lisa stop oordoppen in der oor en gaat ook liggen net als Enzo.

"Ik wil ijs!" Zegt Romy lachend. "Zullen we zo anders ff naar een ijswinkeltje gaan?" Stelt Enzo voor. Iedereen knikt in stemmend. Romy springt bij Duncan op zijn rug, maar Duncan had het niet verwacht dus ze vallen om. "Room, kan je het voortaan niet aan geven?" Vraagt Duncan lachend. "Niet aan gedacht!" Lacht Romy die op staat. "Mag ik op je rug?" Vraagt ze nu lachend. Duncan knikt en Romy springt op zijn rug. Dit keer valt ze niet om.

"Dit ijs is zo lekker!" Zegt Lisa. "Ja ehm heb je je gezicht al gezien?" Vraagt Mila lachend. "Mijn gezicht?" "Ja het zit onder!" Lacht Mila. Don duwt het ijsje van Mila in haar gezicht. "Jij nu ook!" Lacht Don. "Ik krijg je nog wel!" Grijns Mila. "Doe je best!" Lacht Don die een likje van zijn ijs neemt. "Nu heb ik geen ijs meer!" Zegt Mila sip. "Delen?" Grijnst Don. "Is goed!" Zegt Mila en pakt het ijsje uit don handen. "Jullie zijn net kleuter!" Zegt Lisa. "Lies, kijk je gezicht!" Lacht Romy.

"Gaan jullie vanavond mee uit eten?" Vraagt Don. "Ik wil vanavond graag met zijn drieën eten!" Zegt Lisa die door loopt maar huis. "Ja drie jongens drie meisjes!" Grijnst Don. "Nee ff serieus is wil alleen met de meiden eten! Ga jullie maar lekker de bar in Chickies fixen!" Zegt Lisa. "Ik heb mijn fix al gevonden!" Lacht Duncan die zijn arm om Romy slaat. "Boeiend ga gewoon weg! Ik wil alleen met de meiden eten!" Zegt Lisa nu bot. "Kom jongens laten we maar gaan!" Zegt Enzo. "Doei!" Zegt Lisa bot.

"Lies? Moest het zo bot?" Vraagt Romy. "Room, wij zijn met zijn drie op vakantie! Ik wil niet de hele vakantie met die jongens zijn. Dat jij nou met eentje hebt. Je weet dat ik ze niet echt mag!" Zegt Lisa die op de bank ploft. "Lies, doe is gewoon! We gaan niet de hele vakantie met hun!" Zegt Mila. "Dan heb ik niks gezegd!" Zegt Lisa. "Kan je nu dus gewoon doen tegen ze?" "Misschien!" Zegt Lisa grijnzend. "Soms ben je net een kind!" Lacht Mila. "Dat soms mag wel weg!" Lacht Romy.

Summer LoveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu