"Mensen wakker worden!" Groept Enzo. Iedereen kreunt. "Waarom?" Vraagt Mila chagrijnig. "Om Don te zoeken duh!" Zegt Lisa die ook op staat. Na 10 minuten is iedereen wakker en beginnen ze de sporen weer ge volgen. "Waar kan hij zijn?" Vraagt Julie uitgeput. "Geen idee!" Antwoord Duncan. Mila wil wat zeggen maar Lisa houd haar hand voor der mond. "Nee, Mila dat ga je niet zeggen!" Mila zucht en loopt stug door."Wacht is dat niet Don?" Vraagt Enzo die naar iemand in de verte wijst. "Ja!" Zegt Mila droog. Ze lopen er snel heen. "Ik wil niet naar die eikel!" Zegt Mila en blijft staan. "Mila...!" Zegt Lisa en wilt Mila mee trekken. "Het is gewoon een eikel!" "HIJ BEWEEGT NIET! Controleer zijn hartslag!" Schreeuwt Enzo. Zo snel als ze kunnen rennen Mila en Lisa ook naar Don. Mila gaat naast hem zitten en pakt zijn pols. "Zijn hartslag is er laag!" Slikt Mila. Ze kijkt naar zijn been en ziet een grote wond. "Volgens mij is hij gebeten!" Zegt ze er achter na. "En nu?" Vraagt Lisa. "Ben de ambulance ofzo!" Zegt Mila die de hand van Don pakt. "Hou vol!" Zegt ze.
Gespannen zit iedereen in de wachtkamer van het ziekenhuis. "Hoelang zitten we hier nu al?" Vraagt Romy die tegen Duncan aan ligt. "Uur!" Zegt Mila gestrest. "Stt, Miel het komt goed!" Zegt Lisa. Er komt een dokter op ze afgelopen. "Hij is gebeten door een slang". Iedereen kijkt de dokter geschrokken aan. "Overleefd hij?" Vraagt Mila dan maar. "Het gif is uit zijn been gehaald het is wachten op tot dat jij wakker word!" Zegt de dokter. "Mogen we bij hem?" "Maar 4!" Zegt de dokter. "Miel? Enzo? Duncan en room?" Stel Lisa voor. Ze knikken en lopen achter de dokter aan. Als ze in de kamer in lopen zie ze Don liggen aan allemaal apparaten. "Kom het denk jullie goed?" Vraagt Mila die naast het bed gaat zitten. "Tuurlijk Don is een sterke jongen!" Zegt Enzo vol geloof. "Ik hoop het!" Slikt Mila.
"Zullen we gaan?" Vraagt Duncan. "Straks word hij wakker!" Zegt Mila hoopvol. "Miel, kom!" Zegt Romy. "Alsjeblieft nog even!" Vraagt Mila smekend. "Nee miel kom!" Zegt Enzo. Mila zucht en staat op. "Hou vol he Don!" Zegt Mila die een kus op zijn wang drukt. Ze wilt de kamer uit lopen als ze hem hoor hoesten. "Don?" Roept Mila als ze zich om draait. Don staat haar aan met grote ogen. Mila loopt snel terug naar haar stoel en neemt weer plaats. "Gaat het?" Vraagt ze. "Misselijk!" Is het enige wat Don kan zeggen. "Ik roep de dokters!" Zegt Mila snel en drukt op een knop. Geen seconde later komt er een dokter de kamer in en stuurt Mila weg.
"Miel, je kun beter naar huis gaan! Je bent kapot!" Zegt Lisa. "Ma-!" "Nee je gaat naar huis! Ik breng je wel naar huis!" Zegt Lisa. "Lies!" Zucht Mila. "Nee we gaan naar huis! Enzo blijft hier en houd ons op de hoogte Okee!" Zegt Lisa en trekt Mila mee naar buiten.
"Ga nou is naar bed!" Zucht Lisa als Mila rondjes blijft lopen. "Ja Miel kom op!" Zegt Romy. Mila zucht en loopt naar de kamer. "Zo heb ik haar nog nooit gezien!" Zucht Romy. "Ze is bang! Heb je nog iets van Enzo gehoord?" Vraagt Lisa die dan op de bank ploft. "De dokter zeide dat het goed gaat, en dat de beet geen kwaad heeft gedaan! Als het goed is mag hij morgen uit het ziekenhuis!" Zegt Romy. "Mooi!" Zegt Lisa. "Lies? Is het weer goed tussen jou en Enzo?" Vraagt Romy grijnzend. "We zijn gewoon opnieuw begonnen, dus we doen aardig tegen elkaar!" "Volgens mij vind Enzo je wel leuk!" Grijnst Romy. "Nee romy nee doe normaal!"
JE LEEST
Summer Love
FanfictionHet had een normale vakantie moeten worden voor Romy, Mila en Lisa, maar alles veranderde toen (de vuurnatie aanviel) ze drie jongens leerde kennen. Een reisje naar Spanje loopt uit tot nieuwe liefdes en een vermissing, maar wat was de reden dat Don...