"Oh nee" zucht Lisa als er 3 scooters richting hun huisje rijden. "Hallo dames" zegt Don nonchalant als hij afstapt. "Dag Don" zegt Lisa verveeld en geeft hem een sarcastische glimlach. "We hebben een verassing, gaan jullie mee?" vraagt Duncan die Romy een kus geeft. De meiden kijken Lisa aan. "Sure, ga je gang. Ik blijf wel hier ofzo" zegt ze. "Nee, het is met jou of helemaal niet" Lisa zucht. "Ik wil het niet voor jullie verpesten" zegt ze en staat op. "Weet ik toch" lacht Mila die Lisa volgt naar binnen. "Willen jullie iets te drinken?" vraagt Romy. De jongens knikken beleefd en gaan op de bank zitten.
"Kan dit?" vraagt Lisa die haar outfit showed. "Sinds wanneer maakt het jou uit? Maar ja staat leuk" zegt Mila lachend en doet haar blonde haren in een staart. Lisa word rood en bukt zich om haar schoenen aan te trekken. "Ja nou we gaan dus ergens heen, je weet maar nooit misschien zijn er leuke jongens" Mila grijnst. "Hm hm sure" zegt ze voor de meiden de slaapkamer verlaten.
"Dag schoonheid" zegt Don en staat op om Mila te begroeten. "Heb je nog een andere bijnaam voor je?" lacht Mila die Don een knuffel geeft. "Iets anders dan schoonheid kan niet, right?" zegt hij met een grijns. Mila rolt lachend met haar ogen. "Oh fuck you" "Dat zou je wel willen he?" zegt Don lachend voor hij een klap op zijn arm krijgt van Romy."Waar zei je ook al weer dat we heen gingen?" vraagt Romy als we een hoek om rijden. "Dat hebben we nog niet gezegd" lacht Duncan en parkeert zijn scooter. Iedereen stapt af en ze lopen naar de ingang. "Een dierentuin?" vraagt Mila. Don knikt. "Maar we hebben geen eten en shit mee kunnen nemen" zegt Lisa die Enzo de helm terug geeft. "Wij hebben allemaal genoeg dingen mee genomen" antwoord Enzo. "Oké dan" zegt Romy en we lopen naar de ingang. "Zes kaartjes graag" zegt Don en zet zijn zonnebril af. "Nee nee niet betalen voor ons!" zegt Lisa snel. "Wow je kan nog aardig doen, of ben je weer dronken?" vraagt Enzo. "Oh houd toch je smoel" "We betalen voor jullie alle drie" zegt Don die het geld aan de vrouw geeft en de kaartjes aanpakt. "Laten we gaan" hij deelt de kaartjes uit en slaat soepel zijn arm om Mila heen.
"Goed dat ik altijd een camera bij me heb" Lisa haalt een camera uit het kleine tasje en richt hem op de olifanten waarna ze een foto maakt. "Je doet aan fotografie?" vraagt Enzo geïnteresseerd. "Nee dat lijkt maar zo, ik ben een pizza aan het bakken nou goed" zegt Lisa lachend. "Maak jij ook foto's?" Enzo knikt. "Cool" Lisa richt de camera weer op de dieren en maakt nog een paar foto's. "Dus eh" Don leunt tegen een muurtje en zet zijn zonnebril af. "Heb je zin om deze vakantie misschien iets met zijn tweeën te doen?" vraagt hij aan Mila. Mila bloost. "Ja leuk" "FIX" schreeuwt Romy.
"Let's get een iiijjjsssjjeeee" Lisa stuitert hyper naar de ijskraam. "Sinds wanneer is ze zo aardig?" vraagt Duncan. "Sinds dat ze waarschijnlijk goeie foto's gemaakt heeft. En ze is gek op dieren." zegt Mila. "En ijsjes" voegt Romy eraan toe. "Eten in het algemeen" lacht Mila.
We gaan met zijn alle op een bankje zitten en op de grote stenen er tegenover. "Is het lekker?" vraagt Romy lachend aan Enzo. "Ja nou het smelt snel" zegt hij lachend. "Romy er zit ijs op je neus" zegt Duncan. "ER ZIT IJS OP JOU'N NEUS!" roept Romy en duwt het ijsje in zijn gezicht waardoor iedereen moet lachen.
JE LEEST
Summer Love
FanfictionHet had een normale vakantie moeten worden voor Romy, Mila en Lisa, maar alles veranderde toen (de vuurnatie aanviel) ze drie jongens leerde kennen. Een reisje naar Spanje loopt uit tot nieuwe liefdes en een vermissing, maar wat was de reden dat Don...