Iedereen zucht. Met tegenzin klimmen ze over het hek. Snel maar moeizaam volgen ze het pad. "Euh, guys... Het wordt donker...." zegt Julie die hand in hand met Harm loopt. "We gaan het toch niet redden om op tijd terug." zegt Enzo die stug door loopt. "Enzo heeft gelijk..." zegt Lisa die het eigenlijk liever niet toe wil geven. Julie zucht en de groep loopt weer verder.
"Hey! Een dorpje!" zegt Duncan die Romy op de rug heeft. "Wa...?" zegt Romy die half slaapt. "Let's go!" zegt Lisa die er op afrent. Mila zucht en loopt er achter aan. "Wat gevonden?" vraagt Enzo. "De sporen houden hier op..." zegt Lisa. "Dat wordt dus wachten tot morgen!" zegt Romy die zich laat vallen op een bankje. "Luilakje." zegt Duncan die haar een zoen geeft. "Genoeg gelebbert, waar gaan we slapen?" vraagt Enzo. "Daarzo!" Mila weist naar een soort houten overkapping. "We hebben geen dekens he?" zegt Harm. "Ik kruip wel tegen Duncan aan." zegt Romy gapend en loopt naar het houten overkapping. Duncan begint te lachen en loopt Romy achterna.
Iedereen ligt heerlijk te slapen, behalve Enzo en Lisa. Lisa staat op van haar slaapplek en loopt onder de overkapping vandaan. Allemaal sterren verlichten de hemel. "Kan je niet slapen?" vraagt Enzo die naast Lisa gaat zitten. "Hmm.." Meer komt er niet uit Lisa haar mond. "Misschien moeten we overnieuw beginnen." zegt Enzo dan. "Huh, hoe bedoel je." zegt Lisa. "Opnieuw beginnen, net alsof we elkaar eerst niet kende." Enzo zucht en wil op staan. "Laat maar." zegt hij en loopt terug naar zijn plek. "Enzo, wacht." Lisa loopt naar hem toe en schudt zijn hand. "Hoi, ik ben Lisa en jij bent?" zegt Lisa met een glimlach. "Ik ben Enzo!" zegt Enzo lachend. "Kom we gaan slapen, anders zijn we morgen moe." zegt Lisa lachend.
"Goeiemorgen!" roept Romy vrolijk terwijl ze rond de overkapping springt. "Hoe kan dat kind zo vrolijk zijn in de ochtend?" zegt Julie lachend. Nadat ze ergens een broodje hebben gekocht, gaan ze verder met zoeken. De sporen waren op gehouden, dus moest Don zich ergens hier in dit kleine dorpje bevinden. "Hey, gaat het wel?" vraagt Romy die naast Mila gaat lopen. "Ik ben gewoon verdrietig en boos... Het voelt akward om straks tegen over hem te staan... Je weet wel waarom." zegt Mila zacht. "Hey, het komt goed!" zegt Julie die aan de andere kant van Mila gaat lopen. "Don heeft het zelf verprutst. En die Danielle mocht ik toch al niet. Zag je wat ze deed in de bus?" zegt Lisa die erbij komt. "Wat dan?" vraagt Mila. "Oh, ik weet het! Ze zoende met die jongen waarvan ik kappa heb!" zegt Romy. "Wat een slet." zegt Julie. "Dat Don haar gezoend heeft..." zegt Lisa. Mila houdt haar schouders op. "Ik zie hem nergens." zegt Enzo. "KIJK!" schreeuwt Duncan en rent naar een bos toe. "Sporen!" zegt hij. "Hoe weet je dat het zijn sporen zijn?" vraagt Lisa. "Don heeft wel eens met een mesje zitten prutsen aan de onderkant van zijn schoen." zegt Enzo. "Dit zijn zijn sporen!" schreeuwt Duncan en rent het bos in. "Duncan! Wacht even!" zegt Romy die een sprint trekt en ook in het bos verdwijnt.
"Enzo niet doen!" Lisa lacht en probeert bladeren op Enzo te gooien. "Lisa man!" lacht Enzo. De rest kijkt elkaar raar aan en loopt verder. "Wacht... Is dat niet zijn rugtas?" vraagt Harm. Harm loopt er naar toe en pakt een zwarte rugzak die achter de bosjes vandaan komt. "Ja, die is van hem!" zegt Enzo. "Geef eens?" Enzo pakt de tas van Harm aan en graait er een beetje in. "Niks bijzonders..." zegt Enzo die de rugtas terug legt. "Waar kan hij ooit zitten?" zegt Romy zacht... "Overal en nergens antwoord Mila kort.
"Guys, het is alweer bijna avond." zegt Enzo als ze dieper in het bos zijn. "Laten we een slaapplek zoeken." steld Mila voor. Iedereen knikt en gaan opzoek naar een slaap plaats. "Hierzo!" zegt Romy als ze een klein veldje vinden. "We hebben geen dekens.." zegt Julie. "I know. Maar het moet kunnen. T is hier warm genoeg." zegt Enzo. Met zijn alle gaan ze op de grond liggen en dan vallen ze in slaap.
JE LEEST
Summer Love
FanfictionHet had een normale vakantie moeten worden voor Romy, Mila en Lisa, maar alles veranderde toen (de vuurnatie aanviel) ze drie jongens leerde kennen. Een reisje naar Spanje loopt uit tot nieuwe liefdes en een vermissing, maar wat was de reden dat Don...