"Zullen we terug gaan?" Vraagt Mila blozend. "Uhm, ja is goed hoor!" Grijns Don. "Jullie waren lang weg!" Grijnst Lisa als Mila en Don weer binnen komt. "Val wel mee toch!" Lach Don met een pedo hoofd. "Oh Romy vroeg net of we mee gingen stappen!" Lacht Enzo die de helmen al pakt. "Ja leuk!" Zegt Don die Mila al mee sleurt naar buiten."Waarom moet ik toch altijd bij jou achter op?" Vraagt Lisa die snel al stapt. "He, denk je dat ik dit leuk vind?" Vraagt Enzo die zijn helm afdoet. Lisa zucht en wacht op Don een Mila die net komen aan rijden. "Jullie zijn sloom!" Zucht ze. "Nou en!" Lacht Mila die haar helm aan Don geeft. "Heey schatjes!" Horen ze ineens de stem van Romy zeggen. "En hoe was je date?" Grijst Lisa als ze zich omdraait. "met mij op een date is altijd leuk! Eens proberen?" Vraagt Duncan lachend. Romy port hem in zijn zij en grijnst. "Al wat op?" Vraagt Lisa lachend.
"Ik ga ff naar buiten!" Zegt Mila tegen Don en loopt weg. "Tot zo!" Grijns Don aardig dronken. Er kom een meisje naar hem toe gelopen. "Is dat kind eindelijk weg?" Vraagt het meisje lachend. "Wat is jou naam?" Vraagt Don met een grijns. "Danielle? Jij"(die naam is ff snel verzonnen) "Don!" Grijns Don en schud haar Hand. "Je bent een leuke jongen! Wat doe je met zo lelijk kind?" Vraagt Danielle grijnzend. "Over wie heb je het?" "Die blondine!" Don grinnikt. "Ik wil jou wel gezelschap houden tot ze terug is hoor!" Grijns Danielle weer. Voor dat Don net weet drukt hij zijn lippen op de haren. "Don?" Vraagt Mila geschrokken. Don draait zich verschrikt om. "Ik kan het uitleggen!" "Dag Don!" Zegt Mila die naar Lisa loopt. Don loopt zo snel al hij kan de club uit en springt op zijn scooter.
"Het is zo gezellig!" Grijns Lisa die bij Mila op schoot springt. "Hartstikke gezellig!" Zegt Mila sarcastisch. "Waar is Don?" Vraagt Enzo met een dubbel tong. "Een of andere Chick aan het aflebberen!" Antwoord Mila droog. "Wat?" Vraagt Romy verbaast. "Wat ik net zei. Hij lebbert vast die Chick aan de bar af!" Zegt Mila weer droog. "Grapje zeker!" Grijnst Duncan. "Nee, waarom zou ik liegen?" Iedereen kijkt Mila verbaast aan en knikt dan. "Nog een drankje?" Mila schud haar hoofd maar de rest knikt. "Ik ga naar huis! Zie jullie straks!" Zegt Mila die Lisa van der schoot af duwt en weg loopt.
"Ik kan nogsteeds scooter rijden!" Grijnst Enzo die van zijn scooter afstapt. "Stt wel stil doen! Misschien slaap Mila al!" Lacht Lisa die Enzo mee naar binnen trekt. "Wat wil je gaan doen dan?" Vraagt Duncan. "Slapen!" Zegt Romy moe die Duncan mee naar dee kamer sleurt. Ze duikt haar bed in en Duncan slaat zijn armen om Romy heen. Hij drukt nog een kus op haar wang en zo vallen ze in slaap.
"Nou hier zijn de jongens dus!" Zegt Milan boos tegen Mila. "Ik was al eerder thuis dus ja heb ze niet thuis horen komen!" Zegt Mila die op de bank ploft. "De jongens mogen niet bij de meisjes!" Zegt Milan boos. "Alsof er wat gebeurd is!" Zucht Mila. "Mila, daar gaat het niet om! Wij hebben dit besloten oke! En waar is Don?" "Don? Weet ik veel!" Zegt Mila bot. "Ik ga ze wakker maken en met jullie praten! En dan gaan jullie Don maar zoeken!" Zegt Milan die opstaat en naar de kamer loopt.
"Voor deze ene keer zie ik het door de vingers! Maar de volgende keer zwaait er wat! Voor straf mogen jullie vandaag en morgen niet mee doen met de activiteiten!" Zegt Milan. Iedereen knikt. "Oh en weten jullie misschien waar Don is? Mila weet het niet!" Iedereen schud zijn hoofd. "Dan moeten jullie hem gaan zoeken! Want hij was niet in zijn huisje!" Zegt Milan. Iedereen knikt braaf en Milan verlaat het huisje.
JE LEEST
Summer Love
FanfictionHet had een normale vakantie moeten worden voor Romy, Mila en Lisa, maar alles veranderde toen (de vuurnatie aanviel) ze drie jongens leerde kennen. Een reisje naar Spanje loopt uit tot nieuwe liefdes en een vermissing, maar wat was de reden dat Don...