Mila en Romy zitten een beetje op de bank als er word aangeklopt bij de grote glazen deuren. Don steekt zijn hoofd op de deur en grijnst. "Goedenavond dames" Mila glimlacht en staat op, met Romy achter haar aan. Ze lopen naar buiten en zien 3 scooters met 6 helmen. Enzo en Duncan zitten op hun scooter. "Haal die lieve vriendin van jullie ook dan kunnen we gaan" zegt Enzo verveeld. "Waarheen?" vraagt Romy aan Duncan. "We gaan stappen, zin om mee te gaan?" vraagt Duncan. "Ja leuk!" "Geef ons een half uurtje" zegt Mila en trekt Romy mee naar binnen.
Al giechelend lopen ze de kamer van Lisa binnen en blijven in de deuropening staan. Lisa kijkt ze verbaasd aan en doet haar oordopjes uit. "Wat?" "We gaan stappen"
Een kwartiertje later hebben ze allemaal hun favoriete setje kleding aan en hun make-up gedaan. Alle drie hebben ze hun haar gekruld en zijn klaar om te gaan. Ze lopen al lachend naar buiten en zien dan de drie jongens staan. "Hallo schoonheid, wat zie je er weer prachtig uit, al had ik niet veel anders verwacht" zegt Don en knipoogt. Mila bloost en giechelt. "Oh hell no!" zegt Lisa en draait zich weer om. "Ik zei het toch!" zegt Enzo en zucht. Romy en Mila volgen Lisa naar binnen. "Ah kom op nou Lies, laten we het gewoon gezellig maken" smeekt Romy bijna. Lisa zucht. "Alleen omdat jullie het zijn" ze staat op en loopt weer naar buiten. Mila en Romy zetten een helm op. Duncan pakt Romy's hand en helpt haar op de scooter. Don wilt hetzelfde doen bij Mila, maar ze springt er al soepel op. "Oh nee echt niet" zegt Lisa. "Nee ik doe het vrijwillig, prinses" zucht Enzo en gooit de helm naar haar toe. Ze zucht en zet hem op waarna ze bij hem achterop gaat zitten. "Goed vasthouden, of wil je vallen?" vraagt Enzo met een grijns.Lisa weet niet hoe snel ze Enzo los moet laten als de scooter tot stilstand komt. Ze springt eraf en kijkt of haar rode lipstick nog oké zit. Mila springt weer soepel van de scooter en doet haar haren goed. Duncan helpt Romy van de scooter en slaat zijn arm om haar heen. "Laten we gaan" zegt Don die ook soepel een arm om Mila heen slaat.
"Mooie club" zegt Romy en danst een beetje op de maat van de muziek. "Kan ik wat te drinken aanbieden?" vraagt Don aan Mila en loopt met haar naar de bar. Enzo verdwijnt tussen de menigte en vind al snel een meisje waarmee hij begint te dansen. Duncan en Romy verdwijnen er niet veel later achteraan terwijl Mila een knalroze cocktail aanpakt van Don. Lisa zucht en laat zich op een barkruk vallen. "Zeg het maar" zegt de man achter de bar en knipoogt. "Doe maar de sterkste cocktail die je hebt, die zal ik wel nodig hebben""Je bent echt knap weet je" zegt Duncan tegen Romy als ze met zijn tweeën buiten staan. Romy bloost en Duncan legt zijn vinger onder haar kin waardoor ze hem aan moet kijken. Hij sluit zijn ogen en komt dichterbij, Romy sluit haar ogen ook en het moment dat hun lippen elkaar raken voelt Romy bijna vuurwerk in haar buik. "Lekker bezig zie ik" horen ze een stem achter hun en laten elkaar snel los. Ze zien Don grijnzend achter hen staan met Mila. Ze lachen allebei en Romy bloost weer. Ze staan op van het bankje en lopen weer naar binnen. "Haaalloooo allerbeste liefste vriendinnetjes van me" zegt Lisa die haar armen om Romy en Mila heen slaat. "Lies.." zegt Romy en kijkt haar aan. "Wat heb je allemaal gedronken?" "Ehm een roze en een blauwe en 2 gele en.. 1,2,3 of 4 groene" zegt Lisa en begint te lachen. "De groene!?" zegt Don geschrokken. "Ja" zegt Lisa met de slappe lach. "Heel veel, lekker ook" ze valt bijna om en Romy vangt haar op. "Jezus Lies je bent dronken" lacht Mila. "Welnee joh, morgen weet ik allemaal nog wat er gebeurd is!" Lisa hikt en houd zich stevig vast aan Romy. "Wat is er met Lisa?" vraagt Enzo die uit de menigte komt en het meisje van zich wegduwt waarmee hij stond te dansen. Beledigd draait het meisje zich om en verdwijnt weer. "Lisa is dronken" zegt Duncan lachend. "Dat.. is niet waar!" zegt Lisa melig. "Ik breng haar wel thuis.. ohnee shit we zijn op de scooter en het is te ver om te lopen" bedenkt Romy zich. "Oh ik breng haar wel, had het toch niet zo naar mijn zin. Gaan jullie nog maar even feesten" zegt Enzo. "Serieus?" vraagt Mila. "Ja waarom niet?" vraagt Enzo verbaasd. "Ja nou ze doet altijd zo-" "liiieeeeffff" maakt Lisa de zin van Romy af en valt weer bijna om. "Bedankt" lacht Romy en maakt zich los uit Lisa's greep. Enzo slaat Lisa's arm om zich heen en helpt haar mee naar buiten. "Waar breng je me heen?" "Naar huis" lacht Enzo. "Niet naar jou'n huis hoor, dat mag niet" "Nee ik breng je naar je eigen huis" zegt Enzo lachend terwijl hij haar helpt om een helm op te zetten. "Blijf je dan bij mijjjj? Ik zal niks zeggen hoor sshhhhtttt" Enzo schud lachend zijn hoofd en helpt Lisa op de scooter. "Houd je nou maar gewoon vast" zegt hij lachend en Lisa slaat haar armen om zijn middel. Enzo rijd express wat langzamer terug zodat Lisa niet van de scooter valt. Als ze bij het huisje aankomen help hij Lisa weer van de scooter en brengt hij haar naar haar kamer waarna hij haal in het bed legt. "Blijf je niet?" vraagt Lisa verbaasd als Enzo het licht uitdoet en de kamer uit wil lopen. "Ik ga op de bank zitten en wacht tot Romy en Mila terug komen, als er iets is moet je maar roepen" Lisa knikt en Enzo verlaat de kamer.
Hij maakt zichzelf comfortabel op de bank en zappt een beetje op tv als hij ineens een luide plons hoort. Enzo springt op en rent naar Lisa's kamer, als hij ziet dat de deur open is en haar kleren voor de kast op de grond liggen loopt hij naar buiten. Lisa ligt in de zee en zwaait als ze hem ziet. "Enzo kom ook in het water! Het is lekker koud!" Hij zucht en trekt zijn shirt uit waarna hij het water inloopt. Hij trekt Lisa de zee uit en pakt zijn shirt op van het zand. Haar bikini lijkt licht te geven in het maanlicht en gek genoeg zit haar rode lipstick nog steeds perfect. Haar lange bruine haar valt in warrige krullen half voor haar gezicht en Enzo veegt een plukje achter haar oor. Haar grote grijze ogen kijken hem verbaasd aan en ze giechelt. Even wilt Enzo haar zoenen maar bedenkt zich dat ze dronken is en het toch allemaal niet meer zou herinneren, plus hij wilt er geen misbruik van maken dat hij nu alles met haar kan doen omdat ze toch dronken is. Hij helpt haar zijn shirt aan te trekken en tilt haar in bruidsstyle op. Ze slaat zijn armen om zijn nek. "Ik hou van je" fluistert ze in zijn oor. Enzo moet lachen. "Welnee, dat zeg je alleen omdat je dronken bent" Lisa giechelt en geeft een kusje in zijn nek. "Wat doe je?" vraagt Enzo lachend maar Lisa geeft geen antwoord en lacht alleen maar.
"Bedankt voor de gezellige avond" zegt Romy en geeft Duncan een kus. De jongens rijden weg en Romy en Mila lopen terug naar het huisje. "Is dat de scooter van Enzo?" vraagt Mila verbaasd. Romy en Mila lopen naar Lisa's kamer en zien Enzo op het bed zitten naast een slapende Lisa. Hij legt zijn vinger op zijn lippen en trekt ze mee de kamer uit. "Lisa sprong het water in toen ik op de bank zat dus ik dacht dat het verstandiger was om daar te blijven zitten, voor ze zichzelf verdronk" Mila en Romy lachen. "Bedankt!" zeggen ze voor Enzo op zijn scooter stapt en wegrijd.
Enzo loopt het huisje weer in en ziet Duncan en Don op de bank zitten. Hij wrijft moe met zijn handen over zijn gezicht en ploft naast ze neer. "Zo zo fixer, ik zag het wel met Romy" zegt hij lachend tegen Duncan. Duncan lacht en bloost. "En jij dan?" vraagt Don nieuwsgierig. "Hoe bedoel je?" vraagt Enzo. "Je hebt lipstick en een zuigzoen in je nek mijn vriend" zegt Duncan melig. Enzo legt zijn hand in zijn nek en lacht ongemakkelijk. "Er is niks gebeurd, echt niet ik zweer het, maar ik tilde Lisa uit het water en bracht haar naar huis toen ze dit deed" hij wijst naar het plekje in zijn nek. "Ze was te dronken"
De volgende ochtend/middag loopt Lisa brak haar kamer uit. "Argghh" kreunt ze en legt haar hand op haar voorhoofd. "Te veel gedronken?" plaagt Mila lachend en geeft haar een glas water en een paracetamol. "Hoe kom je derbij" lacht Lisa. "Nou hierbij" Romy laat haar telefoon zien en springt op het aanrecht. "Een zuigzoen?" vraagt Lisa verward en trekt haar wenkbrauw op. Mila en Romy moeten lachen. "In Enzo's nek, die is van jou" lacht Romy. Lisa word knalrood. "Dus vertel meid" zegt Mila nieuwsgierig en leunt met haar hoofd op haar handen.
JE LEEST
Summer Love
FanfictionHet had een normale vakantie moeten worden voor Romy, Mila en Lisa, maar alles veranderde toen (de vuurnatie aanviel) ze drie jongens leerde kennen. Een reisje naar Spanje loopt uit tot nieuwe liefdes en een vermissing, maar wat was de reden dat Don...