Sorry dat we zo lang niks gepost hebben, we gaan weer schrijven! x Lisa
MERLIJNS BAARD IK ZIE DAT WE DE 1K HEBBEN GEHAALD HOLY SHIT DIT IS INSANE!!!Holy motherfuckin donuts. Snel duwt Lisa Enzo van zich af en staat ze op. Ze pakt snel al haar spullen en rent weg. Verbaasd blijft Enzo staan en kijk haar na. "Lisa!" roept hij maar ze blijft rennen. "Lisa sorry oké!" als Lisa de hoek om verdwijnt haalt Enzo zijn hand door zijn haar. "Fuck" fluistert hij tegen zichzelf. Hij had haar niet moeten zoenen. Ze mag hem, als vriend, niet als leuk leuk vinden. "Hoe kon ik zo dom zijn?" fluistert Enzo weer tegen zichzelf en raapt zijn shirt en handdoek op.
Als hij weer in het ziekenhuis aankomt kijkt iedereen hem verbaasd aan. "Waar is Lisa?" vraagt Mila. "Hoe bedoel je? Is ze hier niet dan?" vraagt Enzo en iedereen schud zijn hoofd. "Oh shit.." "Wat is er gebeurd?" vraagt Julie. "Nou eh" Enzo word rood en krabt ongemakkelijk aan de achterkant van zijn nek. "Ik zoende haar" zegt hij zacht. Romy hapt naar adem en kijkt Mila aan. Allebei hun ogen worden groot. "Heb ik iets verkeerds gedaan?.." vraagt Enzo. Mila schud haar hoofd. "Nee nee je kon het niet weten" probeert ze hem te kalmeren. "We leggen alles later wel uit" zegt Romy en wenkt naar Julie of ze mee kan komen.
"LIES!" Romy springt door de glazen deuren heen en beland met een soort ninja pose in de woonkamer. Alle drie de meiden zijn half doorweekt door de regen die niet zo heel langzaam uit de lucht valt. Er is niet vaak regen hier, maar als het regent ho maar dan is het een hel. "Ik snap het niet" zegt Julie die de woonkamer rondkijkt. "Kunnen jullie het uitleggen?" vraagt ze en kijkt in Lisa's slaapkamer. "Long story short" Begint Mila die uit haar eigen slaapkamer komt. "Lisa had een vriendje" "Josh" "Ze waren super close en schattig" "Maar toen werd Josh heel erg ziek" "Hij leefde nog 3 maanden" "Lisa was er kapot van" "heel erg logisch" onderbeekt Julie, Mila en Romy. "Het is al 2 jaar geleden, maar elke keer als Lisa verder wilt gaan met haar leven" "Komt er een jongen" "En Lisa voelt zich dan alsof ze Josh verraad" ondertussen hebben de meiden in alle kamer gekeken en lopen ze nu het balkon op. "Jeetje" zegt Julie en de meiden knikken. "Lisa!" zegt Mila en rent over het hout naar Lisa die met opgetrokken knieën in de regen zit. "Jezus Lies" zegt Romy. "Hij kuste me" huilt Lisa en leunt op haar schouder. "We weten het shh, kom naar binnen" zegt Julie en helpt haar overreind.
"Thanks" zegt Lisa die de warme chocomelk aanpakt van Romy. "Julie heeft het verhaal aan Enzo verteld" zegt Mila. Lisa veegt de laatste tranen van haar gezicht. "Ik moet verdergaan" zegt ze en Mila en Romy knikken voorzichtig. "Josh had dit ook niet gewild" zegt Romy en Lisa schud haar hoofd. "Hoe is het met Don?" vraagt ze. "Goed" antwoord Mila opgelucht. "Als hij geluk heeft mag hij morgen weer weg, alles is stabiel en nu is echt al het gif uit zijn lichaam" "Mooizo" zegt Lisa en glimlacht zwakjes. "Kan Enzo wel goed zoenen?" "Mila!" zegt Romy en Lisa moet lachen. "Dat wel" zegt ze en staart naar haar chocomelk met een knalrood gezicht.
JE LEEST
Summer Love
FanfictionHet had een normale vakantie moeten worden voor Romy, Mila en Lisa, maar alles veranderde toen (de vuurnatie aanviel) ze drie jongens leerde kennen. Een reisje naar Spanje loopt uit tot nieuwe liefdes en een vermissing, maar wat was de reden dat Don...