"Moet dat nou Romy?" zegt Duncan. "Hmm..... Ja." zegt ze lachend. Mila en Lisa beginnen te lachen. "Wat nu?" vraagt Enzo als ze de ijsjes op hebben. "We gaan naar de girrafen!" grinnikt Mila. "JOOST!" zeggen Lisa en Romy tegelijkertijd. "Joost?" vraagt Don. "Jongen die bij ons op school zit en tjah.. Tering lang is." lacht Romy. "Oooooh." zegt Don en knuffelt Mila. Lisa loopt snel verder en maakt foto's van de girrafen. "Waarom doet ze zo?" vraagt Enzo aan Mila. "Ze vond jullie een beetje aso in de bus, omdat jullie nogal luidruchtig waren." zegt Mila. "Oh." is het enige wat Enzo zegt. "ROOM KOM MEE!" roept Mila en trekt Romy uit Duncan's knuffel. "Hey!" zegt Duncan en Enzo en Don beginnen te lachen.
"En nu?" zegt Romy die op Duncan zijn rug springt. "Naar t strand?" stelt Lisa voor. De rest knikt en samen lopen ze naar het strand. "Ik moet nog wel even een handdoek pakken." grinnikt Mila. "Ik ook!" zegt Lisa en samen rennen ze naar boven. "Jou handdoek?" vraagt Duncan. "Oja!" zegt Romy en rent achter de twee aan. "Als jij ze nou mee neemt, springen wij van het balkon af." lacht Lisa die Romy mee trekt naar het balkon. "Is goed!" zegt Mila die de trap afloopt. "Oke, één, twee en drie!" zegt Romy en samen springen ze in het water.
"Help!" gilt Mila van het lachen terwijl Don haar onderuit haalt. "Don, doe is aardig met je crush." grapt Duncan. Don kijkt Duncan nep boos aan en gaat verder waar hij mee bezig is. "Zijn Enzo en Lisa op het strand?" vraagt Romy die zoekend om haar heen kijkt. "Ja, k weet niet wat ze doen." zegt Mila die ondertussen boven water is. "Ik dacht dat die twee elkaar niet mochten.." zegt Don. Alle drie halen ze hun schouders op. "Het zal wel." zegt Duncan en tilt Romy op.
"Room!" zegt Duncan als hij uit het water komt. "Sup?" zegt Romy die op haar handdoek ploft. "Zin om vanavond uit te gaan, met zijn tweetjes?" vraagt Duncan. "Jawel! Hoelaat?" vraagt Romy. "Half 7?" vraagt Duncan. "Okii!" zegt Romy en geeft Duncan een zoen. "Kjoeet!" zegt Mila die aan komt rennen. "Jij en Don zijn ook wel cute." zegt Lisa die haar oordopjes uit trekt. "Nee echt niet!" zegt Mila lachend. "Wat jij wil." grinnikt Lisa die haar flesje met water pakt. "Fuck! T is 6 uur!" zegt Romy en sprint naar he huisje. "Kut!" zegt Duncan en rent ook weg. "Euh wat?" zegt Enzo die opkijkt. "Volgens mij hebben ze een date!" lacht Mila. "Cute goalz!" zegt Lisa die haar spullen in pakt. "Lisa, ga je mee naar de winkel?" vraagt Mila.
Shit! Vaas op de grond laten vallen... Romy pakt een stoffer en blik en haalt alle scherven van de grond. Lekker handig, Romy. Snel rent ze naar de kamer en pakt ze haar zwarte bloesje en haar lichtblauwe korte broek. Snel kleed ze haar om en doet ze haar make-up. Snel pakt ze alle dingen die ze nodig heeft en doet ze haar slippers aan. Ready! Als ze de deur opent, ziet ze Duncan de trap op komen rennen. "Hey Dunc!" zegt Romy en springt op hem af. "Hey RoomBoom!" ze geven elkaar een kus en rennen dan richting de scooter.
"Wat wil je hebben?" vraagt Duncan. "Er is zoveel keus! Ik kan niet kiezen!" grinnikt Romy. "Weetje, ik ga gewoon voor een hamburger, het kan allemaal!" zegt Romy lachend. "Wat zei je?" vraagt Duncan die naar haar staart. "Dat ik een hamburger neem." grinnikt Romy. "Oh, ik doe het zelfde. Ik kan nooit kiezen!" grinnikt Duncan. "Jammer dat we na deze 3 weken elkaar niet meer zien..." zegt Romy sip. "Hey, ooit gehoord van Skype en Whatsapp?" zegt Duncan met een glimlach. "Euh nee, ik weet niet waarover je het hebt." lacht Romy. "Kan ik jullie helpen?" vraagt een meisje met lang blond haar. "Uhm, ja. Wij nemen allebij een Hamburger." zegt Duncan. "En willen jullie nog wat te drinken?" vraagt het meisje. "Doe maar een cola." zegt Romy met een glimlach. "Hetzelfde." zegt Duncan. "Komt eraan!" zegt ze en ze loopt weg.
"Miel! Hier zitten de tortelduifjes!" fluister ik. Mila komt aan rennen en Enzo en Don volgen ons. "Zitten ze nou aan een hamburger?" vraagt Enzo. "Euh, i think so?" lacht Don. "Lekker romantisch." grinnikt Lisa. "Maar kom! Dan gaan we bij ons lekker patat eten!" zegt Lisa die met de patat zak naar Enzo zijn motor rent. "Hou je je goed vast?" vraagt Enzo. "Jaha." zegt Lisa geïrriteerd en met tegenzin gaat ze achterop zitten."Lekker hoor!" zegt Mila die een glas met cola in schenkt. "Lisa, blijf je van de coctails af!" zegt Mila grinnikent. "Jahaa." zegt Lisa die 4 borden op tafel zet. "We kunnen eten!" zegt ze en Don en Enzo komen aan tafel zitten. Tijdens het eten wordt er niet heel veel gezegd. "Dus... hoe vinden jullie het tot nu toe?" vraagt Enzo. "Njah, wel leuk." zegt Lisa. "Romy vindt het hier helemaal geweldig!" zegt Mila lachend. "Ja, Duncan ook hoor. Die twee kunnen echt niet van elkaar afblijven!" zegt Don lachend.
"Mila." zegt Don. "Zullen we een stukkie lopen?" vraagt hij na het eten. "Kom." zegt Mila en trekt Don mee. Samen lopen ze naar beneden over het strand. "Jij hebt het hier ook wel naar je zin he?" zegt Mila na een tijdje. "Zeker, omdat jij er bent!" zegt hij. Don gaat voor Mila staan en voordat ze het weet voelt ze de zachte lippen van Don op die van haar.
JE LEEST
Summer Love
FanfictionHet had een normale vakantie moeten worden voor Romy, Mila en Lisa, maar alles veranderde toen (de vuurnatie aanviel) ze drie jongens leerde kennen. Een reisje naar Spanje loopt uit tot nieuwe liefdes en een vermissing, maar wat was de reden dat Don...