Wstęp

19 2 0
                                    

1. Vera-główna bohaterka. Brunetka,15 lat, 165 cm wzrostu. Szczupła. Dużo przeklina,smieje się ze wszytkiego, kocha rap, motocykle i piłkę nożną. Ma brązowe oczy. Ciemną karnacje i ciemne usta. Nie ma chłopaka, nigdy go nie miała, ale jej marzeniem jest aby kogoś sobie znaleźć. Mieszka na wsi, do gimnazjum musi dojeżdżać autobusem. Ma 2 siostry i brata. Jedna siostra jest niepełnosprawna. Ojciec kłóci się z matką. Rodzeństwo jej dokucza, kabluje na nią..

2. Amy-przyjaciółka Very. Szczupła wysoka blondynka. Nie ma chłopaka, ale podoba jej się pewien chłopak. Jest pogodną miłą dziewczyną.

3. Peter-przyjaciel Very. Szatyn, 178 cm wzrostu. Szczupły i niegrzeczny. Bardzo przystojny i dobrze zbudowany, ma starszego brata. Vera bardzo go lubi, również trochę się w nim podkochuje(ma zajebiste oliwkowe oczy).
Słabo się uczy. Jest z klasy Very.

4. Kriss-przyjaciel Petera. Ma starszą siostrę. Brunet ok.170 cm wzrostu. Szczupły, zabawny. Ma głupie pomysły. Jeździ skuterem... nie miał dziewczyny. Jest z równoległej klasy. (Zakochuje się w Verze gdy ją bliżej poznaje)

5. Matt-przyjaciel Very. Brunet ok 175cm wzrostu. Przystojny, śmieszny. Opiekuje się Verą(gdy przeżywa zawód miłosny bardzo się o nią troszczy.) Pali papierosy elektryczne... podkochuje się w Verze.

6. Kaly-chłopak z klasy Very. Amy się w nim podkochuje. Jest niski i gruby. Vera go nienawidzi. Oszukuje i dokucza... nie ma przyjaciół...

7. Marica, Nicol, Emy, Dona- przyjaciółko-kolznaki Very...

***************************************
Mam nadzieję, że się wam spodoba. Dawajcie gwiazdki i komentarze...
Przepraszam, że tak chaotycznie, ale nie chcę wam za dużo zdradzać...jak narazie. Zapraszam do dalszego czytania...

następny rozdział już niedługo jak będzie dla kogo pisać <3💜💋💋😙

Nowe Życie...Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz