Sabah erkenden okula giderken bir yandan da Ablak ile mesajlaşıyordum. Bu sefer onun attığı bir post üzerine konuşmaya başlamıştık. Her ne kadar saçma gelsede günden güne daha çok alışmaya başlamıştım ona. Ve bu bir yandan canımı sıkarken diğer yandan da mutluluk veriyordu bana.
"En azından geçen gün attığın şarkının klibi kadar korkutucu değil bu klip :)"
Gönderen:Ablak
"Sen ona mi korkunç diyorsun :D o zaman sen hiç Metalica dinleme. Enter Sandman şarkısını gene hiç dinleme. "
"O daha mı beter?"
"Valla müzik efsane ama klip ilk başta insanın kanını donduracak şekilde. "
"Ne kadar acayip müzikler dinliyorsun sen? Cani misin?"
"Hayır. Tamamen Tatlış bir kızım. Hatta tatliliktan eriyebilirim. O derece :)))"
"Egolaman :D"
"Hayır. Egolawoman" dedikten sonra yaptığım bu iğrenç espri ile kocaman sırıtıyorum ben de. Daha sonra da "Kendimi arabanın altına atıcam merak etme :) " diyip yolluyorum.
"Birkaç dakika kendime gelemedim :))"
"Fark ettim"
Daha sonra da okulun önüne gelene kadar yazışıp durduk onunla. En sonunda Telefonumu çantama koyarken bir şeye çarpmam ile afallıyorum tekrar.
Yeter ama be!
"Yeter ama yahu. Aaa!"Önüme düşen saçlarımı arkaya attıktan sonra her zaman ki gibi karşımda mavi gözlü öküz görüyorum. .
Şaşırdık mı? Tabiki Şaşırmadık.
"Sen söylemeden ben soyleyeyim, bu sefer kimin hatası ben de bilmiyorum. En iyisi biz hiç böyle bir şey yaşamadık diyip yolumuza devam edelim. Ve bence bundan sonra böyle kapalı virajlardan geçerken önce kafamızı çıkartıp gelen geçen var mıdır diye bakalım. Çünkü ben artık haftanın muhakkak 3 günü seninle bu şekilde karşılamaktan bıktım. İnan bana bundan hiç hoşnut değilim. Bunun için ya sen bu okula gelmekten vaz geç ya da dediğimi uygula. Anlaştık mı? "
Neredeyse nefes almadan konuştuktan sonra bir süre Nefesimi dengelemek için duruyorum. O da az önce dediklerimi yavaş yavaş algılamaya çalışarak bakıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trakyalı
Подростковая литератураHayatının en çıkmaz da olduğunu düşündüğü zamanda Etrafında gelişen olayların ve 3 bilinmeze doğru sürüklenerek çıkmaza doğru daha çok yol alan bir kız düşünün. Aklı, ruh u ve kalbi her bir yol için çalışırken bedeni ortada kalan bir kız. O benim iş...