Κεφαλαιο 15ο

126 13 0
                                    

    Αυτό που βλέπω στα μηνύματα του μου κινεί το ενδιαφέρον. Είναι ένας αριθμός, δεν τον έχω ξαναδεί αλλά αυτό υποθέτω πως δεν είναι κάτι παράξενο ή ύποπτο. Το περιεχόμενο με κάνει να ανατριχιάσω.

Δεν έπρεπε να το κανεις. Όλοι νομίζουν πως τον σκότωσα εγώ και είναι θέμα χρονου να με βρει η αστυνομία.

Wow! Αυτό που μόλις διάβασα ηταν πραγματικα απότομο. Αναρωτιέμαι σε ποιον ανήκει αυτός ο αριθμός και γιατί αυτός σκότωσε κάποιον και τώρα κατηγορούν τον Harry. Αμέσως στο μυαλό που έρχεται η σκέψη που πονάει πιο πολύ απ'ολα.

Ο David.

Σίγουρα λέει για τον David. Τίποτα δεν βγάζει νόημα πλεον αφού ο Harry χτύπησε τον David μέχρι θανάτου. Νιώθω την περιέργεια να εισχωρεί μέσα στο μυαλό μου και την αναγκη για να μάθω όλα όσα κρύβει να με καταβάλει.

Τώρα ειναι η στιγμη που ο Harry μπαίνει μέσα και με βλέπει με το κινητό  του στα χέρια μου, έχω δει αρκετές σαπουνόπερες για για να το μάθω αυτό. Για καλό και για κακό αποφασίζω να πάω ξανά στο μπάνιο και να αφήσω το κινητό του πίσω στη θέση του πριν καταλάβει οτι το πήρα.

Προσπαθώ να ξεχάσω όλα όσα είδα για να μην υποψιαστεί ο Harry οτι κάτι συνέβη μόλις τώρα και παίρνω βαθιές ανάσες για να επανέλθει στα κανονικά της η αναπνοή μου.

Οταν μπαίνω μέσα ευτυχώς βλέπω ακόμα τη κουρτίνα κλειστή και το νερό να τρέχει. "Ellie εσύ είσαι;" τον ακούω να λέει τραγουδιστά. "Ναι εγώ ήρθα... εμμ...απλα για να σε ρωτήσω αν τελειώνεις" λέω τη πρωτη δικαιολογία που κατεβάζω στο μυαλό μου. 

Οσο εγώ βάζω το κινητό του παλι αναμεσα στα ρούχα του υπάρχει ησυχία. Μάλλον δεν άκουσε αυτό που του είπα γιατί τελικά δεν απάντησε σε αυτό που τον ρωτησα. Τελικά είπα να μη δώσω σημασία και τη στιγμη που πιάνω το πόμολο για να το γυρίσω ακούω τη φωνη του.

"Δεν ήθελα να είμαι τόσο απότομος μαζί σου πριν."

"Εντάξει δεν πειράζει"

Γυριζω το πόμολο και φεύγω όσο πιο γρήγορα μπορω, κατεβαινω τις σκάλες και προχωρώ προς το σαλόνι για να άνοιξω τη τηλεοραση. Όπως παντα έχει επανάληψη τα φιλαράκια. Εννοείται πως το αφήνω αφού είναι η αγαπημένη μου σειρα. Απορροφημένη απο τις σκέψεις μου αδυνατώ να παρακολούθησω το σίριαλ και ξανά απο την αρχή οι ιδέες περνάνε μια μια απο το μυαλό μου. Υπάρχει η πιθανότητα το μήνυμα αυτό να μην λέει για τον David αλλά η σύμπτωση θα ηταν τεραστια αφού το μήνυμα στάλθηκε την ημερα που πεθανε ο David. Αν μιλάει όντως για εκείνον αυτό σημαίνει πως ο Harry δεν είναι δολοφόνος και δεν έχει σχέση με τον θάνατο του. Το σίγουρο είναι οτι κάπου έχει μπλέξει. Θα μπορουσα να Τον ρωτήσω αλλά είναι σχεδόν απίθανο να μου απαντήσει.

Monster H.S.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang