"Εμ... Γεια!" Τους χαιρετάμε ταυτόχρονα εγώ και η Gigi κουνώντας τα χέρια μας τρομαγμένες με το τι θα πουν ή τι θα κάνουν. Εκείνοι έχουν ένα μπερδεμένο ύφος και δεν βγαίνει κουβέντα από τα στόματα τους. Ο Harry κοιτάει μια εμάς μια την παρέα του ξανά και ξανά και δεν ξέρει τι να πει ούτε αυτός. Okay... Επειδή εγώ δεν πρόκειται να μιλήσω, ας μιλήσει κάποιος. Καταντάει αμήχανο όλο αυτό.
«Harry,ποιες είναι αυτές οι δύο;» Ρωτάει ένα από τα αγόρια της παρέας του. Έχει καστανόξανθα μαλλιά σηκωμένα προς τα πάνω,καταγάλανα μάτια και στρογγυλό πρόσωπο. Είναι λίγο πιο κοντός από τον Harry και αρκετά σωματώδης. Αν παρατήρησα καλά έχει και σκουλαρίκι στο κάτω χείλος του αριστερά. Μαύρο κιόλας. Η ιδέα του να δω ποτέ μου άγγελο με τρύπες στο πρόσωπο ή οπουδήποτε αλλού με έκανε να αηδιάζω αλλά εκείνου του πηγαίνει και τον κάνει κάπως... σέξι για κάποιον λόγο... Μαζεύομαι λίγο από τον τρόπο σκέψης μου. Γιατί σκέφτομαι έτσι Θεέ μου;
Ο Harry μας κοιτάει για μερικά λεπτά ακόμα,αλλά εμένα με κοιτάει περισσότερο. Τον κοιτάω και εγώ όπως με κοιτάει και εκείνος. Δεν καταλαβαίνω την έκφραση του. Το μόνο που κάνω είναι να κοιτάξω την Gigi για δευτερόλεπτα και μετά να σηκώσω το φρύδι μου κοιτώντας τον ξανά. Ταρακουνάει το κεφάλι του και επιτέλους μιλάει.
«Oh, εμ παιδιά, να σας συστήσω στα κορίτσια από 'δω... Η Ivanna!» με δείχνει και όλοι μου χαμογελάνε. «Και η....» Συνεχίζει και δείχνει την Gigi αλλά δεν ξέρει το όνομα της οπότε πάει κοντά της και της πιάνει το χέρι της και με τα δύο του χέρια για να κάνει αυτήν την 'συγκέντρωση πληροφοριών' όπως έκανε και σε εμένα πριν λίγες ώρες. Εκείνη τον κοιτάει περίεργα ενώ αυτός έχει κλειστά τα μάτια του. Δεν ακούγεται κανένα σφύριγμα ή κάτι παρόμοιο. Μάλλον μόνο εκείνοι οι δυο το ακούνε.
«Και η Nadine!» Τελειώνει την πρόταση του και της χαμογελάνε επίσης.
«Θα μπορούσες πολύ απλά να με ρωτήσεις και όχι να κάνεις αυτό που έκανες μόλις,το οποίο παρεμπιπτόντως δεν έχω ιδέα τι στο καλό ήταν.» Λέει η Nadine.
«Μου αρέσει πιο πολύ να μαθαίνω τα πάντα για τον καθένα έτσι.» Λέει ο Harry και της κλείνει το μάτι. Εκείνη στριφογυρίζει τα μάτια της και δεν λέει τίποτα.
«Κορίτσια να σας συστήσω τους φίλους μου.» Συνεχίζει. «Από 'δω ο Archie.»Τον παρουσιάζει κουνώντας τα χέρια του στον αέρα και εκείνος χαμογελάει. Εδώ πρέπει να πω ότι έχει υπέροχο χαμόγελο... Αλλά είναι κάπως παράξενος εμφανισιακά μέχρι να τον συνηθίσει το μάτι μου. Το δέρμα του είναι τόσο πολύ ανοιχτόχρωμο που φαίνονται ξεκάθαρα οι φακίδες που έχει στα μάγουλα του. Τα μαλλιά του,τα οποία δεν ξέρω αν είναι βαμμένα ή όχι, έχουν ένα ωραίο έντονο χάλκινο χρώμα και τα μάτια του είναι σκούρα καστανά. Καλό παιδί φαίνεται.
YOU ARE READING
Forbidden (H.S. Fanfiction)
Fanfiction« Νομίζω πως ήρθε ο καιρός να μου πεις πως το κάνεις αυτό...» Ρωτάει χωρίς να με σημαδεύει με το βλέμμα της, όπως κάνει συνήθως, και βολεύεται καλύτερα στην θέση της. Μπορεί να μην με κοιτάει αυτή τη στιγμή αλλά και που κάθομαι μονάχα δίπλα της νιώθ...