Hepimiz sürekli birşeyler isteriz doğduğumuz andan itibaren.
Maddi manevi birçok şey.
Kimilerimiz şanslıdır,istediklerine ulaşır kolayca.
Kimilerimiz çok çalışsa da istediği şeylere ulaşamaz,erteler yada vazgeçer.💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀
Bazen hoşlandığımız ve asla birlikte olamayacağımız biri için; bir günü benimle geçirsin yeter bana deriz.Sadece bir gün yanımda olsun,yeter.
💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀
Asla satın alamayacağımız bir araba için;birkez bineyim şu arabaya,bir saat dolaşsam yeter deriz.
💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀
Asla gidemeyeceğimiz bir yer için,bir kerecik gideyim oraya bir gün kalsam yeter deriz.
💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀
Bunun gibi birçok örneğiniz var sizinde biliyorum.💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀
Ama benim 666 gün önce,o lanet günde,şeytanla yaptığım anlaşmadan sonra öğrendiğim birşey var.
💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀
Yetmediği.
💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀
Şu an sevdiğim adam elindeki silahı bana doğrultmuş parmağı tetikte bekliyor.En ufak hareketimde kurşunlar beynimi parçalayacak.Tereddüt etmeden yapacak bunu biliyorum.Bebeğimiz yanımdaki beşikte uyuduğu halde.
Tetiği çeken mi suçludur çektiren mi?
💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀
Kim olsa o gün aynısını yapardı.Hepsi benim suçum.Bencilce aldığım o korkunç kararın bedeli.
💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀
Herkes yaptığı kötülüğün bedelini öder.
💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀
Şeytan bana cehennemin bu dünyada olduğunu öğretti bugün.
💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀
Bugün gerçekten mutlu olduğum 666 günün son günü.
💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀
666 gün önce neler mi oldu?
💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀
Ben anlatmaktan korkuyorum siz okumaya hazır mısınız????
💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀Bu hikayeyi okuduktan sonra şeytani varlıklar sizi de sağ bırakmayacaktır.uyarıyorum.
Bu riske rağmen okumak size kalmış.
💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀
Hikayenin devamı ikinci kitaptadır.
Elif s.
💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀💀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAMP HİKAYELERİ
ParanormalKorku-komedi hikayeler. #korku 'da ilk 8'de,tüm okuyucularıma teşekkürler.