Damla ve Nigar birkaç kıyafet almak için Nigar'ın evine gittiler.
Nigar hâlâ Damla'nın evinde kalıyordu.
Nigar arabada beklemeyi tercih etti.Eve girmekten korkuyordu.
Damla Nigarın odasına girdi,aynanın önündeki yüzükleri çantasına koyarken bir tanesi düşüp dolabın altına yuvarlandı.
Damla kıyafet dolabının altına eğilip elini uzattı.
Yüzüğü ararken demir bir şeye dokundu.Önemsemedi elini dolaştırmaya devam etti.
Yüzüğü buldu ve aldı.
Eline baktığında eline kan bulaştığını görünce korktu ve nedenini merak etti.
Iki kapılı küçük giysi dolabını tüm gücüyle ittirdi.
Altında tahta demir kollu bir kapak vardı.
Kapağı kaldırdı ve ahşap küçük sandığı çıkardı.
Camdan arabaya baktı.Nigar hala arabanın içinde oturuyordu.
Damla sandığı açtı ve gördüklerine şok oldu.
Nigarin ölen eski sevgililerinin gözleri oyulmuş fotoğraflari,adresleri,numaralari ve Nigarin nefret mektupları vardı.
Beni terketmenin cezasını çekeceksiniz yazıyordu.
O an Damla gerçeği anladı.
Tüm olanlar Nigar'in zeki planının bir parçasıydı.
Şüpheleri başka birine çekmiş masum kurban rolünü oynamış herkesi kandırmıştı.
Polisi aramak için telefonunu çıkardı ama kafasına aldığı darbeyle yere yığıldı.
Nigar elindeki demirle Damla ölene kadar defalarca vurdu.
Sonra demiri bahçedeki gizli yere gömdü ve polisi aradı. Ķatilin arabada beklerken Damlayı öldürdüğünü,korkudan arabadan çıkamadığını,katil evden koşarak giderken polisi aradığı anlattı herkese.
.......
Birkaç hafta sonra Nigar işine geri döndü.
Polis hala katilin izinde fakat Nigarın ifadeleri katilin erkek,1.80 boyunda,esmer,iri yarı oldugu yönünde.
..........
Nigar şuan Kerim diye biriyle çıkıyor.ilişkileri yolunda fakat Kerim onu terkederse olacakları hepimiz çok iyi biliyoruz.
..........
Dip not:Aslında Nigar da Mirco'ya o dönem aşıktı.Ama o gece partide onları yatak odasında sevişirken gördü.Damla Nigar'a yalan söylemişti.Ikiside ölmeyi haketmişti ona göre.
..........
Nigar'ın ailesinin küçük yaşta ayrılmasının travması,babasız büyümesi,kısa ilişkileri ve terkedilmesi,kullandığı ilaçlar onu psikopat bir katil yapmıştı.
.......
Nigar ve Nigar gibiler hala aramızda...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAMP HİKAYELERİ
ParanormalKorku-komedi hikayeler. #korku 'da ilk 8'de,tüm okuyucularıma teşekkürler.