yeni çocuk

157 9 4
                                    

Multide tuğçenin okula giderken giydikleri var ve ilk bölüm ile karşınızdayım umarım ilk bölümü beğenirsiniz iyi okumalarr
Tuğçenin ağzından;
"Olan var olmayan var
Kıskanırlar
Yüreği sevgiye doyan var doymayan var
Alınırlarr"
Tamam bu şarkıyı çok seviyorumda insan alarm sesi yapınca azda olsa soğuyor. Yani benim suçum yok alarm sesini kim severki içimden konuşurken alarmı kapatıp 5 dk daha yatağın içinde durdum ve sonunda içim ne kadar sıcak, canım yatağımı bırakmak istemesede bırakmak zorunda kaldım. Zar zor yürüyerek tuvelete gittim zombiden farkım yoktu. Yüzümü yıkadım ve günlük işlerimi hallettim. Ve bugün ne olduğu aklıma gelince bi anda yüzüm düştü hafif bir küfür savurarak dolabımın karşısına geçtim. Aval aval bakışıyorduk dolabımla.Evet bugün okul vardı ve o lanetli gün yani pazartesiydi bugün . Bir yandan seviniyordum sevinmemin tek sebebi kardeş gördüğüm grubumuzdu ve hepsini ayrı ayrı çok severdim. Canlarım ay neyse aklımdaki düşünceleri silerek dolabımdan dizleri yırtık kotumu ve askılı beyaz bluzümü geçirip saçımı hafif bir topuz yaptım. Yaz ayındaydık yani şaşırmayın askılı giydiğime neyse devam edelim babetlerimi ve gözlüğümü takarsam hazırdım ee tabi bide çantamı hazırlamam gerekecekti. Telefonunu alıp Adayı aradım gerzek kız daha yeni kalkmıştı tabi fazla kızmadım çünki Ada benden baya hızlı hazırlanırdı. Onun bu özelliğini çok kıskanırdım. Aksine ben çok yavaş hazırlanırdım saat 7.30 du 8.30da bizim kapıda olcaktı dersimiz 9.00 da başlıyodu neyse konuştuktuktan sonra telefonu kapadım ve zaten hazırdım kahvaltı etmicekdim daha doğrusu edemiyecektim bu yüzden kantinde yiyecektim . Masanın üstünden en sevdiğim parfümü alarak üstüme boşalttım *lafın gelişi canım üstüme boşalttığım falan yok fazla sıktım sadece* parfüm sıkmaya bayılırdım, ve bu en sevdiğim parfüm olunca iki kat artardı sıkma isteğim. Neyse sıktım ve annem ve babam kahvaltı ediyodu aşağıda. Annemi öptüm babama makas attıktan sonra babama bakarak elimle para işareti tam yapcakken babamın eli cebine soktu ve 20 lira çıkardı. Seviyorum bu adamı bee sonra onu bi daha öpüp bu sefer anneme makas attım ve dayanamayarak ağzıma bi tane salatalık attım. Annem elime vurdu sonra deli bu karı valla dedim içimden ve dışımdanda "ya manyak karı ne yapıyon açım aç" dedim ve güldüm. Annemde göz devirdi anneme aşırı derecede huy olarak çok benziyordum. Sonra tekrar odama çıkıp makyaj yapmaya başlamdım makyaj masama oturup. Hafif bir makyaj yaptım dudağıma hafif pudra pembesi renk veren koruyucu sürdüm ve gözüme eyeliner çekip rimel sürdüm ve hazırdım. Fena değildim aslında yani idare eder neyse çantamı alayım derken zil çaldı. Ada olduğunu bildiğim için acele etmedim sonra kapıyı açtım ve doğru tahmin etmiştim tam kapıyı kapadıyodum ki telefonumu almadığımı fark ettim." Ah mal ben ah gerizekalı ben." Diye söylenirken odama çıkıp telefonumu alıp tekrar aşağı indim anneme ve babama el sallayıp evden çıktım. Adayı gördüğümde lıstık çaldım. Yavrum be çok güzeldi kimin kardeşi tabi. Derken oda lıstık çaldı ben ona "Yavrum bee" dedim. Oda bana "Güzelimm" dedi biz böyleydik işte. Ada arabasıyla gelmişti. Birlikte arabaya bindik benimde arabam vardı ama o arabayla geldiği için benim arabamı çıkarmama hiç gerek kalmamıştı. Arabaya bindik ve Ada konuşmaya başladı bugün sınıfımıza yeni birisi gelcekti. Cinsiyetini bilmiyoduk bu konu hakkında Ada ağzını açıp şöyle dedi "Kanka ya acaba kim gelcek? Cinsiyeti ne ? İyi birisi midir ? İnş. İyidir ya. " O öyke konuşurken bende sözünü bölüp "kanka bi motorun soğusun nede çok meraklısın gızz" dedim ve gülmeye başladık. Tabi buna gülmekmi anırmak siz karar verin. *bence anırmaydı tabi.* Konuşa konuşa okula geldik ve arabayı park edip bahçeye çıktık. Oturduk bir banka bir çocuk içeri giriyordu bu çocuğu tanımıyorduk muhtelemen yeni çocuk buydu. Kendimizi övmek gibi olmasın ama popi olduğumuz için herkezi tanırdık tanımadığımız kimsecikler yoktu herkes o çocuğa bakıyodu ben hariç bi göz atıp telefonuma geri dönmüştüm. Doğruyu söylemek gerekirse yakışıklı çocukdu. Ama beni ilgilendirmezdi sevgilim falan olduğundan değil sevgilim yoktu ama diğerleri gibi erkek düşkünü gözükmek istemezdim. Bu yüzden telefonuma geri döndüm.

Berkin ağzından;
Sonunda beklenen an gelmişti yeni okulumun ve kimseyi tanımadığım yeni okulumun bahçesine girmiştim ve girdiğim an tüm gözler bana dönmüştü hem hoşlanmış hem hoşlanmamıştım bu olaydan. Tüm kızlar bana bakıp fısıldaşırken egom okşanıyodu doğruyu söylemek gerekirse. Ama bazı erkekler öldürücü bakışlar atmayı ihmal etmemişti heyecanlanmamış sayılmazdım sonuçta yeni bir okuldu. Diye düşünürken bir kızın bana bakmadığını fark ettim şaşırmıştım doğrusu tüm kızlar bana bakarken o bakmıyordu. Garip neyse kızda tatlıydı hee gülünce yanakları çukur oluyodu ki benin gamzelere karşı bi zaafım vardı sonra o kızın yanına gittim. Yanında bir tane daha kız vardı ve bankta ikisi beraber oturuyodu ama benim umrumda olan sarışın olandı onda beni çeken bişey vardı. "Selam." Dedim kıza Oda başını kaldırıp "Selam" dedi." Bende şuben nedir acaba?" Dedim oda bizim sınıftasın dedi."Bende gerçekten mi nereden biliyosun?" Dedim şaşırmıştım. Oda "bize daha önceden sınıfa yeni biri geleceğini duyururlar o yüzden biliyoduk." Dedi ve ikimizde tebessüm ettik. Bende biraz çekinerek " Şey ben kimseyi tanımıyorumda bana yardımcı olur musun?" Dedim o da onayladı ve sohbete başladık yanındakiyle arkadaşıykada tanıştım yanındaki arkadaşının adı Ada kendi adı ise Tuğçeydi ne güzel isimleri vardı sonra yanlarına iki erkek geldi sevgilileri sandım değilmiş içim rahatladı doğrusu. Onlarla da tanıştım şimdiden 4 arkadaşı olmuş ve hep birlikte sınıfa çıktık. Aniden hoca geldi ve ders başladı bana kendimi tanıtmamı söyledi bende "Ben Berke bu okula yeni geldim taşındığımız için kimseyi tanımıyorum ve derslerim çok iyi olmasada idare eder" dedim ve hocaya baktım hoca boş yerlere baktı anlaşılan beni bir erkekle oturtmak istemiyodu. Gözüm Tuğçeye kaydı malesef tek oturmuyodu. Ada vardı yanında iki kişi tek oturuyodu ve ikiside erkekdi. Hoca konuşmaya başladı ve şunları dedi "Ada sen mesutun yanına geç." dedi. Ve banada "Oğlum sende Tuğçenin yanına geç." Gözlerim parladı mutluluktan ve başımla onayladım ve Tuğçenin yanına geçtim. Tuğçe hem üzülmüş hem sevinmişti. Çünkü arkadaşı yanından gitmişti ama biraz da sevinnişti yanına oturduğum için sonuçta arkadaştık. Tüm kızlar Tuğceye öldürücü bakıslar atmaya başlamıştı. Tuğçede anlamış olcak ki onlara inat bana gülümsedi. Bu kızda az değildi ama gamzeleri çok güzeldi aşık olursam sırf gamzelerine aşık olacaktım be . Ay noluyo bana be ne aşık olması. Aklımdan bu fikirleri silip bende ona gülümsedim ve konuşmaya başladık. Derken zil çaldı bana "kantine inelim mi dedi bende olur bende kahvaltı etmemiştim zaten diyip 5 kişi kantine indik.

Ve ilk bölümün sonuna geldik umarım beğenmişsinizdik sizce sonra neler olcak votelemeyi ve yorum yapmayı unutmayın :* umarım kısa olmamıştırrr

YENİ ÇOCUK (bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin