Ne mi yapıyodum şu lanet evi temizliyodum ne mi olmuştu canım çıkmıştı daha ne olsun dün yorgun olduğum için teen wolf izleyip yatmıştım ki buna rağmen yine de geç kalkmıştım. Elimdeki paspasla mutfağıda sildikden sonra odamın tozunu aldım sonunda bitmişti. Aslında fazla detaya girmezdim ama bu akşam annemler geliyodu ve evi leş götürürken görseydim açıkça söyliyim ağzıma sıçardı. Yorgunlukla kendmi yatağa attım saate baktım 3 dü yanıma spor eşyalarımı aldım neden mi birazdan ece gelecekti ve birlikte dövüş dersi yani tunçların yanina kursa gidicektik bugün okula gitmemiştim hem geç uyanmış hemde temizlik yapmam lazımdı aslında temizliği okuldan sonra yapabilirdim ama kurs vardı. Biraz daha yatağımda uzanırken kapı çaldı sırt çantamı alıp aşağıya indim ve kapıyı açtım ece gelmişti. "Hazırsan hemen gidelim" dedi. "Tamam hadi gidelim." Dedim birlikte arabaya bindik ve kursa gittik.
👊👊👊👊👊👊👊👊👊👊
Kurtan bitmişti bizde bitmiştik neyseki orada duş alanları vardı duş alıp yanımızda getirdiğimiz kıyafetleri giydik nalesef saç kurutma makinesi getirmeyi akıl edememiştik ama sorun değildi zaten hava sıcaktı kururdu hemen. Çantamdan her zaman yanımda bulundurduğum tarağı çıkarttım ve taradım saçlarımı sonra elimle biraz daha kuru görünmesini sağlandım ve yandan ayırdım saçlarımı. Yüzüme rimel ve elmalı parlatıcımı sürdüm işte bitti. Eceyle çıktık muratla tunç daha buradaydı başkalarınada ders veriyolardı saat 6 dı aslında şimdi çıkma saatleriydi veee evet şimdi çıkıyolar onlar okuldan çıktıktan sonra buraya gelip 6 da çıkıyolardı bazen daha erkende çıkıyolardı. Şimdi yemek yesek olurdu aslında ama annemler gelcekti. "Millet ben kaçar annemler gelmek üzeredir onlar geliğinde evde oliyim." Dedim hepsiyle vedalaştım. "Ece sen gitceksen senide bırakiyim istersen benim arabayla geldik ya." Dedim tam bişey diyodu ki telefonuna mesaj geldi açtı ve bana döndü. "Bende senle geliyorum knka benide bırak annem mesaj atmış." Dedi ve oda benimle geldi. Onu biraz gittiktem sonra ecelerin evinin önüne geldik "Hadi görüşürüz knka yarın sabah gel bize" dedim ve öptüm. Eve doğru sürdüm eve gelince yemek yapmaya başladım şöyle ailece yemek yesek fena olmazdı dimi?
🍝🍝🍝🍝🍝🍝🍝🍝🍝🍝
Yemekler hazırdı salatayıda yaptım onuda masaya koyunca ev düzgün mü diye göz attım düzgündü biraz önce annemleri aradım birazdan mahhalleye girecekler. Koltuğa oturdum ve annemlerin gelmesini beklerken telefonumdan oyun oynadım. Kapı çaldı son defa etrafa göz atıp kapıyı açtım ahh çok özlemişim ikisine birden sarıldım. Onalrda güldüler ve sarıldılar "Tuğçe sen yemek mi yaptın ve evi temizleyip topladın mı inanmıyorum." Dedi annem kahkaha attım. "Evet hadi yemek yiyelim sizi beklicem diye iyice acıktım." Babam güldü ve burnumu sıktı onlar valizleri çıkarırken bende tabaklara yemekleri koydum. Hep bilrikte yemeklerimizi yedik.
"Kızım ellerine sağlık çok güzel olmuş." Dedi babam "Aynen kızım işine gelince yemek yapabiliyormuşsun hadi siz oturun bem toplarım masayı." Dedi annemde "Tamam anne ben odamdayım o zaman." Dedim ve odama çıktım telefonumdan kamera açtım instagrama fotoraf atacaktım uzun süredir atmıyordum saçımı başımı düzelttim ve fotoraf çekildim.
(Hangisi hoşunuza gittiyse onu instagrama attığını düşünün)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ ÇOCUK (bitti)
Teen FictionTuğçenin hayatı ilk başta çok güzeldir bir çocuk girer hoşlanır ondan bir sorun çıkar ve biter ona karşı sevgisi daha sonra bir adam gelir ona yeniden yaşamayı öğretir peki o adam da giderse? Tuğçe kayıp düşermi yoksa kendine yeni yol çizip yeniden...