EROS MURAT

26 2 3
                                    

Evi topladım ve inciyi aradım

Yafrem aranıyor...

He knka

Ya knka bize gelsene yatmaya hı hı

Tamam sen iste knka cips falanda alıyom canım sıkıldı benimde

Tamam hade koşarak gel gerçi arabayla gelirsin sen bizim buradaki marketten al dondurma al knka karamel vanilya çikolatalı varya ondan al cips alma var evde dolu paket paket çikolatada var istersen içicek alabilirsin aaa knka limonata al pleaseee hade öptüm say gömdüm bayy

Tamam kız hade bayuğg

Ohh be geliyo üstümdekileri çıkartı yeni aldığım süper süper artı plus pijamalarımı giydim gerçi altı tayt gibi amann neyse o değilde plusla artı aynı şey. Evet kendimi göt ettim hihihi. Ay iyice saçmaladım ben ya ayağıma pofuduklarımı giydim ve bilgisayarı televizyona bağladım bişeyler yaparız falan diye. Mutfağa geçtim ve cipsleri falan çıkartıp tezgaha koydum umarım inci iki şişe limonata almıştır bir 1.50 lt olanları tek başıma içiyorum evet limonata kalp ben ikinci sevgilim.

50 lt olanları tek başıma içiyorum evet limonata kalp ben ikinci sevgilim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Tuğçenin pijaması bende istiyoğrumm)

1. Tunç 2. Limonata 3. Tyler posey 4. Kırmızı siyah ve mavi renkleri 5. Sevgilim aslında demi lovato ama olmaz çünkü o bir kadın yani o bff falan oluyo xoskdf. Zil çaldı koşarak kapıyı açtım. Evett incimcim gelmişti öptüm "Bana 2 şişe limonata aldığını söyle 1 tane aldıysan sana vermem." "Merak etme yavrum sana bir şise limonata kendime fanta aldım hadi hadi herşeyi hazırlamışsın bunlarıda hazırlayalım." "Tamam." Birlikte mutfağa geçtik o kolasını bardağa doldurdu ben direk şişeyle içeceğim için koymadım hayır ayı falan değilim sadece limonataya karşı bir zaafım var. Cipsleri koyduk dondurmayıda kutusuyla koyup iki kaşık koyduk evet ama kutu küçük yani biz napalım dimi? Herşeyi koydukdan sonra koltuğa yayıldık. "Ne yapak knka?" Dedim inciye "Knka vine izleyelim sonra film izleriz yada just dance falan yaparız sonrası gıybet zaten." Sırıttım hihihihhj

😈😈😈😈😈😈

Vine izleyip daha sonrasında film izlemiştik sonra ise yediklerimizin kalorisini yakmak için just dance yapmıştık. Şimdide sohbet ediyoduk gıybet falan. "Knka cereni falan boşverde acaba ece ne yaptı inş. Sevgili olmuşlardır yaa" dedim. "Aynem knka ya kızds mutlu olsun hem çok yakışıyolar yarın kahvaltıya çağırak eceyi o zaman anlatır" "Aynen yaa."

💣💣💣💣💣💣

3 saat önce

Ecenin ağzından:
Muratla yemek yemiştik şimdi ise beni bir yere götüreceğini söylemiştik her ne kadar söyle desemde söylememişti. Yemek ise çok güzeldi beni şık bir yere getirmişti. Birbirimize daha çok yakınlaşmıştık. Araba durmuştu murat indi benim kalıda açtı elimi tuttu ve beni denizin kenarına getirdiğini anladım deniz kenarına indik elimize baktım az ilerde mumlarla çevrili yer gördüm kalbim ağzımdaydı resmen. Gördüğüm mum değil.mum gibi ışıklarmış onlarla ismim yazılmıştı.

Murat ellerimi tuttu "bbu çok güzel mumurat ne diyeceğimi bilmiyorum" dedim elimden geldiğince

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Murat ellerimi tuttu "bbu çok güzel mumurat ne diyeceğimi bilmiyorum" dedim elimden geldiğince. "Bişey demene gerek yok güzelim beni dinlemen yeterli." Kafamı salladım. "Ece ben seni seviyorum bilmiyorum belki hislerim karşılıksızdır sevmiyosan anlarım ama ben seni çok seviyorum senin yanında birisini görmeyi dayanamıyorum. Seni tuğçeden seni oksijenden kıskanıyirum ona nefesini veriyosun diye. Bana gül bana bak bana o güzel sesinle seslen istiyorum. Bu sana bencilce gelebilir ama sana karşı dürüst oluyorum. Şimdi güzelim herşeyinke herşeyim yani sevgilim olur musun?" Ne diyeceğimi bilemiyordum resmen bana aşkını ilan etmişti bu adam ne kadar romantikdi böyle beni çok seviyordu bende onu seviyirdum hemde çokk. "Bende seni çok seviyorum ve evet sevgilin olurum sende benden başkadına gülme bakma seslenme hiçbirşey yapma sadece bana öyle bak gül tamam mı? Hep benim ol herzaman sadece benim muratım ol." Dedim sarıldım huzur diye sorarsanız işte buydu onun kollarında sanki hiç kimse dokunazmış. Birşey yapamazmış dünyanın en mutlu insanı gibi hisediyordum. Kollarımızı ayırdık. İki elini de çeneme koydu yanağımı okşadı. "Ben bu dünyada olduğum sürece senden başkasına bakmam ben tabi sende bakamazsın sevgilim." Dedi daha çok yaklaştı nefesi dudağıma çarpıyordu. Dudağımı öpmeye başladı bende karşılık verdim. Rüyaysa uyanmiyim sonsuza kadar uyuyim. Resmen sevgili olmuştuk! Birlikte yerde serili olan kocaman örtüye uzandık başımı göğsüne koydum. Saçımı öpüp kokladı kollarımı ona sardım yıldızları izledik bir süre. O saçımla oynarken ben onun kokusunun ve manzaranın tadını çıkartıyodum. Uykum geldiğinde fırsatı kaçırmayıp sevdiğim adamın yanında gözlerimi kapattım.

💕💕💕💕💕💕

Tuğçenin ağzından:
Uyanmıştım dün akşam zaten konuştujdan sonra etrafı toplayıp uyumuştuk biraz öncede eceyle konuşmuştum ve ona hemen kahvaltıya gelmesini söylemiştim oda kabul etmişti. Şimdi ise inciyle kahvaltı hazırlamıştık ece hanımı bekliyorduk. Resmen merakdan gebermiştik. Sonunda kapı çalınca inciyle aynı anda.koştuk ben onu geçmiştim hihihihi. Kapıyı açtım. "Bana bak ece şimdi elindekileri masaya bırakıyosun sonra oturuyosun eksiksiz bize ne oldu ne bitti anlatıyosun yoksa buradan cesedini çıkarrırız onları parçalara bölüp ormana gömeriz tüm kanıtları sileriz bizede kalmaz yani." Dedim resmen merakdan götüm yırtıldı. "Tamam tamam sakin herşeyi anlatcam hem bak sana limonata aldım." Dedi gözlerimden kalpli emoji olduģindan emin oldum. "Şimdi uavaş bir şekilde sevgilimi bana verip ellerini yukarı kaldırıp masaya oturuyosun aksi takrirde kafan uçar yavrum."

🌼🌼🌼🌼🌼🌼

Ece herşeyi en ufak ayrıntısına kadar anlatmış biz şokdan mors olmuş masayı toplamış oturmuş hala ağzımız açık duruyorduk. "Kızım varya çok şanslısın çocuğun içinden eros çıkmış lan" dedim. Yarım saattir neredeyse aynı şeyleri diyodum "Tamam knkacım birazdan götüm çıkcak 1 saattir aynı şeyleri diyosun." Dedi "Off tamam beee hadi bizimkileri arayalım buluşalım o zaman" dedim. "Bence süoer fikir hatta buraya gelsinler film falan izleriz aklımda deli fikirler kızlar." Bunu diyen inciydi o fikir dediyse eyvah demektir kesin şeytanca birşey buldu zaten sırıtıyodu boşboş bene sırıttım. "Kızlar onlara ufak bir eşşek şakası yapacağız şimdi ececim sen muratı arıyosun tunçu ve umutu alıp geliyo bizde onlar gelince biraz oyalanıp kahve yapıyoruz ama normal kahvelerden değil anladığınıza göre hadi kızlar" işte benim kuzenim anca böyle birşey bizden çıkardı zaten. Ece hemen telefonunu alıp muratı aradı bizde o sırada inciyle pis pis sırıyoduk....

Selammmm umarım beğenmişsinizdir votelemeyi ve yorum yapmayı unutmayın pleaseee 😘










YENİ ÇOCUK (bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin