DAĞ EVİ 2

29 3 9
                                    

Tuğçenin ağzından:
Bizde odamıza hazırlanmaya gittik berke valizden kendi kıyafetlerini çıkartırken bende kenfi kıyafetlerimi çıkardım ilk önce ormanda yüreyecektik daha sonra ise su savaşı yapacaktık. Valizimden kot şortumu ve beyaz adidaslı tişörtümü çıkardım belimede gömleğimi bağladım berkeye baktım ve eriyor muydum ne bu kadar tatlı çocukta olmaz ki tişorttü baklavalarını belli ediyordu hemen tişorttünü değiştir dedim. Oda neden dedi bende değiştir işte çok yakışmış dedim oda sırıttı tabi ve gözü aşağıya indi sonra asıl o şort ne öyle dedi bende yanımda sen varsın aşkım dedim ve ona sarıldım. İşte zaferr neyse sonra alnını alnıma dayadı ve dudağımdan öpmeye başladı bende karşılık veriyordum sonra ayrıldık ve gülümsedik o tişortunu değiştirirken bende saçımı dağınık spor bir topuz yapıp fotoraf makinemi elime aldım. Berkede yanıma geldi benim gibi giyinmişti çok tatlıydık bee ve fotoraf çekildik hani böyle sevgililer fotoraf çekilir ya onun gibi dolu fotoraf çekildik sonra dudağıma parlatıcı ve gözüme eyeliner sürüp parfüm sıktım converselerimi giyip yataga oturdum berkede yanima geldi çok tatlıydı yaa sonra aşkım ormanda bol bol fotoraf çekilelim tamam mı diye sordum oda olur gül kokulum sen iste yeter dedi ve saçımı koklayıp öptü aşağıya indik herkez buradaydı neredeyse ece ve kutayda merdivenlerden indi ve ben bir lıstık çaldım millet yakıyosunuz hee dedim berkede bana katıldı hepsi asıl siz yakıyosunuz dedi çok tatlısınız dediler doğruydu ikimiz aynı üstü ve ikimizde altımıza kot giyip converse giymiştik evet evet kıskançlık kokusu var havada neyse biz hep beraber evden çıktık ve ormanda yürümeye başladık. Heryer yemyeşildi ve çok güzeldi yerde papatyalar vardı berke birtane kopartıp bana verdi kokladım ve elimi tuttu papatyayı alıp saçıma bende fotoraf makinesiyle fotorafımızı çektim. Ormanları çok seviyordum ve burası çok güzel kokuyordu. Baya bir yürüdüm ben önde berke arkada yürüyoduk sonra ise ağaçaların birinin yanına doğru gidiyordum ve arkadan birisi birden beni sallayıp böö diyene kadar çok mutluydum bunu yapanın berke olduğunu biliyordum ama yinede aniden olunca korkmuş bir çığlık atmıştım. Arkama döndüm ve berkenin omzuna hafif bir şekilde vurdum sonra ise koluna girerek yürüdüm ve sonunda pes edip eve geldik saat dörttü su savaşı fikrinini çok yorgun olduğumuz için yarına erteledik ve kamp yapmaya karar verdik. Ama ilk önce dinlenmeliydik herkez idasına çıktı.

Ecenin ağzından:
Kutayla odamıza çıktık kutay yanıma oturdu ve kulağıma seni çok özledim dedi ve yanağımı öptü daha sonra ise dudaklarımı çok seviyordum bu adamı bee ona çok güveniyordum birbirimize sarılarak uyuya kaldık.
******
Uyandığımızda saat 4.30 du yarım saat uyumuştuk diğerleride hazırlanıyordu bende yani bizde kendimiz için gerekli olanları aldık ve aşağıya indik kızlar atıştırmalık birşey hazırlıyolardı. Bende hemen yanlarına gittim erkekler dışarıdaydı çadır kuracaklardı.

Berkenin ağzından:
Erkeklerle çadırlarıları boş bir alana taşıdık ve aklıma gelen bir fikir geldi mükemmel bir fikirdi hemen bizimkilere anlatmaya başaldım millet bakın ne diyeceğim
************
Kutay oha abi bu çok iyi demişti diğerleride onayladı ve çadırları kurduk. Kızlarda geldi onlara odun toplamaya gideceğimizi söyledik.

Tuğçenin ağzından:
Erkekler odun toplamaya gitmişti her çadır iki kişilikti ama biz 4 kız olarak bir çadıra sığdık ve dedikoduya başladık derken dışardan çatırdı sesleri geliyodu inci ve ben hariç diğerleri biraz korkmuştu ama biz korksakta belli etmezdik ve sonra gölgeler belirdi. Bize inciyle cesaret geldi bir anda dışarı çıktık ve gördüğüm görüntüyle hem şaşırdım hem güldüm çünkü bizimkiler bizim korkcağımızı düşünmüşlerdi. Bende yakalandınız ayıcıklarr dedim.
****
Berkenin ağzından:
Bizimkilere bu güzel fikrimi anlatmaya başladım şimdi biz odun toplamaya gideceğiz diyip ormana gidicez ama aslında odun toplamicaz bir 20 dk durup kızları korkutcaz sonra onlar korkunca bizde ayı var diye falan bağırcaz iyice korkutcaz sonra onlar bize sarılcak sonra ayı kaçtı falan diye bir yalan atıcaz korkup hep yanımızda olcaklar.
****
Tuğçenin ağzından devam:
Onların hayelleri suya düşmüştü onlar ateşi yaktıkar bizde marşmelow(bunu yanlış yazmıs olabilirimm:) çıkardık ve çubuklara takarak ateşe tuttuk başımı berkenin omzuna yasladım marşmelow yedikten sonra berke gitar çaldı çok güzel çalıyordu yavaştan gözlerim ağırlaşmıştı ama uyumayacaktım daha başka seyler yapmak istiyordum bir şişe bulup şise çevirmece oynamaya karar verdik düz bir zemin hazırladık ve şişeyi çevirdik şişe ece ve berke arasında durmuştu ece soruyordu berke ise cevaplıyordu berke c dedi ve ecede tuğçeyi öp dedi ve berke beni öptü şişeyi tekrar çevirdik ada ve benim aramda durdu ben sordum adayla uzun zamandır konuşamıyorduk ve umutlada pek yakın görmüştüm onları doğruluk dedi sevdiğin varmı varsa bu kişi umut mu diye sordum oda utanarak evet dedi umutun gözleri parlıyodu bu sefer şişe berke ve umut arasında durmuştu berkede adayı seviyormusun diye sordu umut hayır demişti biz saşırdık adanında gözleri dolmuştu umut tekrar konuşarak onu sevmiyorum ona aşığım demişti gıcık kardeşim ya sonra adaya sarıldı ve kulağına bişey fısıldadı ve adada evet diye çok yüksek sesle olmasada bağırdı ve sarıldılar ve artık sevgililerdi hepsi benin sayemde çünkü oynama fikri benden çıkmıştı tabi benim ego tavan. Daha sonra uyukumuz geldi ve yatmaya karar verdik herkez sevgilisiyle yatıyordu bizde berkeyle çadırımıza geçtik. Ve onun omzuna kafa koyarak kokusunu içime çektim kokusu insanı büyülüyordu okyanus ve odunsu bir kokusu vardı uykum geldi ve berke benim saçımı koklayıp öptü hadi uyu gül kokulum iyi uykular dedi bende kendimi bu büyüleyici kokuyla uykunun kollarına bıraktım.
***
Sabah olmuştu kızlara uyandınızmi diye mesaj attım derken berke uyandı beni kendine çekti ve sarıldı ada mesaj atmıştı tüm kızlar uyandı biz dışardayız erkeklerede uyanıyor siz uyandınızmı diye mesaj atmıştı bende evet geliyoruz dedim ve kalktık berkeyle çadırdan çıktık. Kızlar ve erkeklerle kahvaltı hazırlamaya başladık erkekler sucuklu yumarta yapcaklardı bizimde bir kısmımız sofrayı kurdu bir kısmımızda patates doğramaya başladı. Kahvaltımızı ettikten sonra toplanıp eve gittik film izlemeye karar verdik daha sonra ise su savaşı yapcaktık. Filmi seçtik korku kapanını izlemeye karar verdik bu filmi daha önce yarısına kadar izlemiştim gerçekten korkunçtu en azından bana göre öyleydi. Filmi takmadan önce mısır cips ve kola hazırladık ve filmi izlemeye başladık ben çok korkuyordum bazı sahnelerde kafamı berkeye gömüyordum diğer kızlarda öyle yapıyodu sonunda dayanamayıp filmi kapattım kızlarda korkmuştu zaten erkeklerde korktuğumuz için birşey demedi biz yine abur cuburlarımızı yedik yerkende sohbet ettik saat 3 e yaklaşınca hadi giyinin ve hazırlanın su savaşı yapcaz dedim depoda gerekli malzemeler var hazırlandıktan sonra hep birlikte depoya gideriz hadi bakalım şimdi herkez hazırlanmaya dedim ve herkez beni onayladı hemen odama çıktım sadece üstümü değiştirip saçımı topuz yaptım makyaj yapmadım çünkü sudan dolayı akardı herkez hazır a
olduğunda hep birlikte depoya gittik depoda su balonu ve su tabancaları vardı baya malzeme vardı hem gelirken biz dolu almıştık hemde burada zaten ayrı vardı kişi başı 20 su balonu ve bir silah düşüyodu. Çok eğlenceli olcaktı. Hemen su balonlarını doldurduk tek mi çift mi diye düşünürken kararsız kaldık ve sonunda adaletli olsundiye çiftli yaptık neden adalet derseniz belki kızlar yada erkekler birbirinden daha iyi oynaya bilirdi o yüzden herkes sevgilisiyle takımdı. Su savaşına başladık ve ben silahla eceye su attım berkede kutaya su balonunu attı falan derken herkez ıslanmıştı sonunda güle güle eve geldik erken yattık çünkü yarın yola çıkacaktık.
*******
Sabah olmuştu alarmın sesiyle uyandık ve hemen giyindik kahvaltıyı yolda yapacaktık ben sportif birşeyler giymiştim gerçi herkez öyle giyinmişti giyindikten sonra iki araba olarak gittiğimiz için biz yine aynı kadro olarak gittik arabaya bindik aklımda y incinin iki gün sonra doğum günü oluşu vardı süpriz parti yapmayı planlıyodum bunu daha sonra bizimkilerle düşüncektim. Şimdi ise aklımda bir kafe gibi biryer bulmak vardı çünkü kahvaltı etmediğimiz için acıkmıştık ve sonunda köy kahvaltısı yapan biryer bulduk hemen durduk ve arabadan indik.

Evet farkındaysanız bu diğer bölümlere göre daha uzun oldu bunuda bundan önceki bölümün telafisi olarak görün votelemeyi unutmayın iyi okumalarr :*

YENİ ÇOCUK (bitti)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin