Multi Berk ve TuğçeOkulun içine girdik hafta sonu olduğu için yoktu bir kaç kişi vardı spor salonuna bakmaya gittik. İçerde bir grup basketbol oynuyolardı bir kaç kişide türbündeydi. Buraya alışmak kolay olmicaktı sanırım.
Berkenin ağzından;
Tuğçe şuan tam önümdeydi evet onu takip ediyordum şuan acısı tazeydi ama bilmiyordum bi anda gözlerimiz çakıştı çünkü ben türbündeydim gözleri doldu koşarak yanına gittim çok .. değişmişti ama özümde aynı kız kaldığını adım gibi biliyodum"Tuğçe bir kez dinlermisin? Şuan çok üzgün olduğunu biliyorum ama lütfen bir kere dinle anlayacaksın.."
"Sadece bir kere tamam mı sonra defolup gideceksin önemsizse ve çabuk ol berk"
Lanet olsun ki gözlerim dolmuştu
"Şu aldatma meselesi yemin ederim ki öyle değil herşey dilaranın işi o ayarlamış herşeyi hatta kutayda varmış işinde hatta bu olaylar olduktan sonra yurt dışına gitmiş şerefsiz yemin ederim bilerek olmadı ben dilarayıs en diye hatırlıyorum yemin ederim ki seni hala çok seviyorum tunçlayken falan hep seni izledim beni istemiyorsun belki şuan ama izin ver yanında olayım hayır deme nolur sen bana başka gözlede bakmak zorunda değilsin bir şans lütfen"
Tuğçe'nin ağzından
Aman Allah ım ne yapacaktım ben çocuk resmen ağlıyordu karşımda ve şuan hiç haz etmiyordum ama dayanamadım ve arkadaş olarak yanımda olmasına izin verdim"Bu okulda mısın?"
"Evet "
"Tamam şimdi gidebilirsin görüşürüz"
Gözlerinin içi parladı sakin ifadesiz bir şekilde ecelerin yanına gittim.
6 saat sonra 03.46 pm
Sevgili günlük;
Hayatım da çok şey değişişeceğe benziyor yada herşey en başına döncek bunu göstercek tek şey var oda zaman tek bir dileğim var oda mutlu olmak başımdan bir sürü olay geçti iyi yada kötü ama hiç yılmadım hayatta ki tek amacım mutlu olmaktı şuan öyle olmasamda umarım ilerde olurum aklıma takılan bir diğer konuda berk..
hayatıma bir şekilde yeniden girmişti kaderin kötü bir tuzağı mıydı? Yoksa sunduğu bir şans mı?
Bunu şansa yada tuzağa çevircek olan bendim ben ve kararlarım, hislerim.. Aklımda giç düşünce yok muydu? Vardı elbet ama kararsızdım düşündüm . tunç olsaydı oda mutlu olmamı ve üzülmememi isterdi bu zamana kadar çoğunlukla mantıkla ilerlemiştim bundan sonra kalbimle ilerleyecektim belkide hislerim beni mutluluğa götürürdü zaten fazla bir seçeneğimde yoktu her şeyi sil baştan yapmalıydım berke karşı ne mi hissediyordum? Açıkçası baya karışıktı hani bişeyi kaybedersiniz ilk önce üzülür sonra unutursunuz ya sonra tekrar bulursunuz ya öyleydi baya karmaşık yani çünkü kaybettiğiniz eşyanın değerine göre değişiyo hisleriniz. Hayatıma giren bir çok insan olacaktı değerli yada değersiz tıpkı berk mi değerli yada değersiz hepsi bana bağlı hepsi kalbime hepsi hislerime..-FİNAL-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ ÇOCUK (bitti)
Teen FictionTuğçenin hayatı ilk başta çok güzeldir bir çocuk girer hoşlanır ondan bir sorun çıkar ve biter ona karşı sevgisi daha sonra bir adam gelir ona yeniden yaşamayı öğretir peki o adam da giderse? Tuğçe kayıp düşermi yoksa kendine yeni yol çizip yeniden...