Ece muratı aradı bizde etrafı topladık ve onları bekledik. Kapı çalınca sırıtarak kapıya doğru yürüdük. Kapıyı açtım "Hoşgeldiniz" diyip tunça sarıldım. Eceyle murat inciyle de umut sarıldı. "Yeni çiftimiz adına kutlama yapıyoruz gençler hadi içeriye geçin bizde kızlarla kahve yapalım sonra eğlence başlasın!" Dedim evet kahve içerken eğlence başlayacaktı. Erkekler oturunca bizde kızlarla mutfağa gittik ve kahve hazırlamaya başladık. Kavler hazır olunca bardaklara koyduk ven tunçun kahvesine acılı sos karabiber ve acılı ketçap koymuştum çok yaratıcıyım dimi. Ece limon sıkıp pul biber koymuştu. İnci ise sirke ve turşu suyu dökmüştü biliyorum iğrenç olabilir ama ne yapalım burazda eğlence öyle değilmi. Kendi kahvelerimizi mutfağa bıraktık daha sonra ise herkez kendi sevgilisinin kahvesini eline aldı. Hepimiz farklı bişeyler koymuştuk karışmaması için biz taşıdık. Tunça kahvesini verdim. "Afiyet olsun." Dedim ve gülerek mutfakdan kendi kahvemi aldım ve tunçun yanına oturdum. Kahvemden bir yudum aldım çok güzeldi diğerleri için aynı şeyi söyleyemem tabi. Erkekler kahvelerini aynı anda yudum aldılar yüzleri buruşurken biz kızlarla kahkahayı basmıştık bile. Tunç kahvesini ağzından çıkarmıştı bile iyiki parkeye gelmişti halıya gelseydi... gerisini siz düşünün. Murat direk mutfağa koşmuştu anlamıştı herhalde yere bakışımdan. Umut ise yüzünü görmeniz lazımdı sirke vardı tabi ıyhh yerinde olmak istemezdim. Tunç ve umutda mutfağa gidince ellerinde su bardaklarıyla geri döndüler arkadan murat elinde şekerle geldi diğerlerine de verdi. "Of o neydi be" dedi umut. "Sadece ufak bir şaka." Dedim. "Öyle mi tuğçe hanım?" Dedi an umut onciye murat eceye tunç ise bana doğru yürüdüğünde tehlikeyi hisederek koşmaya başladım. Tabi karşındaki sporcu olunca o kadar kolay olmamıştı. Aslında o tutamadan yere ben yapışmıştım. Tabikide halıya takılmadım demek isterdim ama malesef lanet olsun tüm halılar. Tunç gülünce ben geri geri gitmeye başladım tunç yere çömelip beni karnımdan gıdıklamaya başladı ki benin tikim var kahkalara boğuldum. "Ya ahhajsh ta-tamam ashkah tunç dur ahaja" derken sonunda durdu ve elini bana uzattı tuttum ve kalktım hala kıkırdama vardı tabi bende. "Bir daha yapmazsın umarım" dedi tunç. "Yok sanmıyorum artık karnım ağrıdı gülmekten." Dedim burnumu sıktı elini belime koyarak yürımeye başladı tabi bende yürüdüm. Kızlarda gülüyodu belliki onlarıda gıdıklamışlardı. Bizde koltuğa oturduk "ee ne yapalım?" Dedim "Bilmem aklınızda bişey var mı kızlar size uyalım?" Dedi tunç. Kızlarla bakıştık biraz düşündüm ne yapsaktı. Film çok sıkıcı oldu artık bar olmaz kafa bulmaya niyetim yok ama olada bilir karaoke evet karoke bara gidelim. En son evde ecelerle karaoke yapmıştık neyse eskileri boşverelim. "Millet karaoke barına gitmeye ne dersiniz." Dedim fikrimi sunarak kızların ve erkeklerin hepsi onayladı. Acaba tunçun sesi nasıldı ses tonunu çok beğeniyordum kesin seside güzeldi. Şarkıma karar vermiştim yalın benimki şarkısını söyliyecektim. Tunçda tek şarkı söyliyince birlikte şarkı söyliyecektik ama daha karar vermemiştik daha doğrusu ben karar vermemiştim onun aklında birşey olduğunu söylemişti ama barda söyleyecekmiş fikrini. Daha fazla üstelemeden giyinmeye gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ ÇOCUK (bitti)
Teen FictionTuğçenin hayatı ilk başta çok güzeldir bir çocuk girer hoşlanır ondan bir sorun çıkar ve biter ona karşı sevgisi daha sonra bir adam gelir ona yeniden yaşamayı öğretir peki o adam da giderse? Tuğçe kayıp düşermi yoksa kendine yeni yol çizip yeniden...