Benimle evlenirmisin?

106 11 2
                                    

Selam arkadaşlar... ilk dört bölüm biraz sıkıcı gelebilir ama siz bu dört bölümü kitabın girişi olarak düşünün.. entrika, komedi ve aşk beşinci bölümle başlıyor... sevgiyle kalın...




Uyandım, gözlerimi açmayı reddettim, neredeydim ben?

ilk önce nerede olduğum sonrada neler duyduğum geldi aklıma offf Allahım keşke rüya görmüş olsaydım...bi dakka ya benim kolum niye uyuşuk,olamaz felç geçirdim demek, aman Allahım daha 25 yaşında, hayatımın baharında yatağa mahkum oldum demek...tam çığlık atacaktım ki başımda bir adamın konuştuğunu duydum,,,

"önemli birşeyi yok, ufak bir sinir krizi geçirmiş birazdan kendine gelir"

hemen gözlerimi açtım

"heh uyandı bile"

Koluma baktım hemen, neyse ki tansiyon adaletiymiş ne malım ya, hemen odayı taradı gözlerim, tepemde ki doktor altmışlarının başında kır saçlı tombul bi adamdı benim iyi olduğumu görünce odadan çıktı. Barlas tekli koltuğa oturmuş bacak bacak üstüne atmış bana bakıyor yüzünde "hiç şeyimde değilsin" tarzı bi ifade var.Gerizekalı asıl sen benim bi tarafımda değilsin.

"Birşey mi dediniz deniz hanım"

"yo barlas bey bişey demedim"

Barlas uzun bi süre beni süzdü benim ona baktığımı gördüğü halde bakışlarını kaçırmadı sonra da hiç bişey demeden odadan çıktı ne tuhaf adam ya bana gıcık mı oluyor yoksa sempati mi besliyor belli değil...
Yatağımda doğruldum bu oda barlasındı sanırım geçen sene selinle tatile geldiğimizde kaldığımız odadan daha farklı ve büyüktü bir erkeğe ait olduğu belli oluyordu odaya siyah ve beraz renkler hakimdi tam karşımdaki duvarda kocaman bir tv ünitesi ve bir sürü dvd vardı tv ünitesinin en alt kısmında play station mu gördüm ben ne yani barlas mı oynuyordu, şu an adamın karizması yerle bir gözümde tam yerimden kalkıp odanın devamını gezecektim ki bi titreme sesi duydum, sesi takip ederek telefonumu buldum eyvahlar olsun selini aramayı unuttum beni öldürecek...
Hemen açtım telefonu
''Alo deniz, hangi cehennemdesin gerizekalı, iyi misin?"
Hem hakareti hem iyi niyeti bir cümlede toplayabilecek tek insan selin di zaten

"İyi değilim"
"Ne yaptılar sana dövdüler mi, tecavüz mü ettiler bişey söyle deniz, yada dur söyleme ben hemen ilk uçağa atlayıp geliyorum"

"He gelde sana da tecavüz etsinler, ulan salak diyelim ki bana tecavüz ettiler sen ne demeye yanıma geliyosun canın mı çekti"

Selin derin bi nefes aldı
"oh çok şükür iyisin"

"İyi değilim dedim ya sözümü kesme de anlatacaklarımı dinle, anlatması çok zor bi kerede hızlıca söylicem tamam mı? kağan hırsızlık yapmış, barlasın kasasını boşaltmış tam 8 milyon"

"Oha 8 milyon mu? Off kağanın ağzına sıçacaklar bence de kaçmakla iyi etmiş"

" ya dur daha bitmedi, kağan neslihanla kaçmış"

" Neslihan kim?"
"Barlasın nişanlısı"

Selinin sesi kesildi. Duyduklarını hazmetmeye çalışıyordu herhalde 15-20 saniyelik bir sessizliğin ardından konuşmayı akıl edebildi.
"Yok bence ağzına sıçmayacaklar direk yatırıp sikicekler''

"Of selin ağzını bozma"

Selin hiç aldırış etmedrn "eee barlas senden ne istiyor?"

"Bilmiyorum pek birşey demedi. Daha doğrusu diyemedi çünkü duyduklarımdan sonra bayılmışım. Yeni ayıldım barlas da suratıma mal mal bakıp çıktı gitti odadan geri gelir herhalde, sen annemlerle konuştun mu?"

SAHTE SİNDİRELLA #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin