Öğlen saat 2 civarı kırmızı ve son derece seksi (ki ben giymeyi şiddetle reddetmiş olsam da sezinin saçımı başımı yolma tehdidiyle zorla giydirmiş olduğu )mayokiniyle şezlonguma uzanmış ve kıvanç'ın getireceği meyve kokteylimi bekliyordum (kıvanç diyorum çünkü aynı kıvança benzeyen , isminin Ahmet olduğunu öğrendiğim sezinin arkadaşı tarafından ilgi manyağına çevrilmiştim.)
Her ne kadar kapıdaki korumalar tarafından engellenmeye çalışılsa da ne yapıp edip , bu partiyi yapabildik. Muhtemelen Barlası arayacaklar ve Barlas 'da en geç yarım saat sonra burada olacak.Hadi bakalım Barlas bey hodri meydan...
Sezinin dediği gibi yaklaşık 60 kişilik bir partiydi bu .Hiç üşenmedim ve saydım ki partide sadece 20 kız vardı. Geri kalanının hepsi erkekti ve neredeyse hiç çirkin erkek yoktu.Parti tamamen testesteron kokuyor ki barlas geldiğim de koku alma organlarımı yerinden sökecekti, bulduğum organizasyon şirketinden üç adet erkek garson istemiştik. Onlarda sadece pantolonlu ve çıplak üstlerinin üzerine boyunlarında ki papyonlarıyla servis yapmaya başlamışlardı. Ne kadar da seksiler...
Dj kabini de ayarlamıştık, Müzik son ses, oynayanlar, havuzda yüzenler, benimle ilgilenen erkekler burası inanılmaz bir hale gelmişti.
Sezin iki erkekle derin sohbete dalmış ağzı yırtılana kadar gülüyordu. Bu kızı sevdim, benim gibi deli. İyi anlaşacağımız ortada...
Bir yarım saat daha bu şekilde akıp gitti, Sezin ortalıklar da görünmüyordu, tam onu aramak için yerimden kalkarken, sezin koşarak bahçe den çıktı ve gözleriyle beni aramaya koyulunca , el işareti yaparak yanıma çağırdım.
"Deniz ;çabuk Barlas geliyor, hemen yanına bikaç erkek toplayalım ve senden bu güne kadar kimseden çıkmamış kahkalar istiyorum "
Ben daha cevap vermeden sezin hemen yanımdan kayboldu ve geri döndüğünde yanında, Ahmet ve adlarını bilmediğim diğer üç erkekle birlikte çıkageldi. Ahmet hemen benim şezlonguma ,ayak ucuma oturdu. Diğer ikisi yanımda ki şezlonga oturdular. Ve esmer yeşil gözlü yakışıklı da ayakta benimle sohbet ediyordu.Bense samiyiyetin bokunu çıkartmış bir şekilde dedikleri herşeye kahkahalar atarak gülüyordum.
Tam o an tepemde dikelen bir gölyeyle kafamı geriye attım.Aman Allahım atmaz olaydım.Tepemde gözlerinden ateş çıkan bir adet barlas ellerini pantolonun cebine sokmuş bir şekilde ayakta dikiliyordu. Ve sadece bana , gözlerime dik dik bakıyordu, bu bakışma hiç hayra alamet değildi. Her an boğazıma atlayacak gbi bakıyordu ki benim dizlerimi titretmeye başlatmıştı bile.
Yaklaşık birkaç dakika süren bu bakışmanın ardından Barlas kafasını yanımda duran erkeklere çevirdi ve dişlerinin arasından "Hemen kaybolun" dedi.
Sonra da parti de ki kalabalığa bakarak yüksek sesle bağırdı. "Bura da erkek sinek dahi istemiyorum, bütün erkekler dışarı , hemen"
Parti de bir hareketlilik oldu ve herkez hızlı hareketlerle ortamı terketmeye başladı. Barlas yanından geçen bir kızın kolundan tutarak "Sen Kal " dedi.
Ve tekrar yüksek sesle" Sözlerim yanlış anlaşıldı sanırım.Sadece erkekler terk edecek" ve pis pis sırıtarak "Bayanlar Kalabilir" dedi.
Hayvan nolcak...
Sezin de gizli gizli ortamı terk ederken Barlas sezine doğru döndü ve resmen ağzından tükürükler çıkarcasına bağırdı "Sen de kalıyorsun sezin"
Sezin suç işlemiş çocuklar gibi kafasını hemen önüne eğdi ve "ama Barlas abi"dedi
Bu sefer barlas daha da sinirlendi ve sezinin kolunu yakaladığı gibi sıkmaya başladı "Bunların senin başının altından çıktığını biliyorum, bunları planlarken sonuçlarını da hesaplamış olman gerekir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAHTE SİNDİRELLA #Wattys2016
RomanceNişanlısıyla masal gibi bir düğün hayali kurarken hayatı bir anda kabusa dönen ve kendini hiç tanımadığı,çok tehlikeli ve bir o kadar da yakışlı kumarhane patronuyla nikah masasında bulan denizin hikayesi...