İNTİKAM

24 3 0
                                    

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


MULTİMEDİA SEZİN

DENİZ:

Barlas odunuyla kavgamızın üzerinden tam üç gün geçti ve ben Barlas'ı protesto etmek adına yeni odamdan dışarı adımımı atmadım. Yeni odam diyorum çünkü Barlas'la kavga ettiğimiz günün akşamı Adnan beni barlasın iki yan odasına taşıdı. Oda mübarek kendi başına malikane...aslında protesto işin bahanesi insanın odanın içinden çıkası gelmiyor Bütün gün kocaman yatağıma uzanıp neredeyse duvarı kaplayan televizyon karşısında odadaki film arşiviyle vakit geçirmek Barlas'la kavga etmekten daha cazip geldi ne yalan söyliyim. Odamda bir ebeveyn banyosu (içindeki jakuziden bahsetmek hiç istemiyorum) ve bir de kocaman bir giyinme odam var kayınvalidem ve görümcemle yaptığımız alışveriş sonrası giyinme odam komple dolmuş durumda . Her ne kadar bu konforu bırakıp odamdan dışarı çıkmak istemesem de intikam almam gereken bir adet Barlas var. Düğün günümden bu yana annemler dışında kimseyle konuşmadım. (hoş bizimkilerle de pek konuşmuş sayılmam. Barlasın bana vermiş olduğu süre zarfından sadece bizimkilerin bağırmalarını dinledim. Bizimkiler beni televizyonda görünce ufak çaplı bir şok geçirmiş olsalar da o şoku üzerlerinden hemen atıp Kıbrıs'a gelmek gibi bir çabaya girişmişler tabi son anda selin engel olmuş, bizimkilerde soluğu İstanbul da selinin yanında almışlar.Evet bizimkiler çok kızgınlar ama tanımadığım bir adamla nikah masasına oturup aynı evde bir ay kalacağım için değil de , annem anlaşmadan alacağım paranın az olduğunu ve bu anlaşmaya neden onları da dahil edip Kıbrıs'da Barlasın otelinde kalamadıklarından şikayetçilermiş, hey Allahım ya , ayrıca annemle teyzem bütün akrabaları eşi dostu arayıp "Kızımız çok zengin bir iş adamıyla büyük bir aşkla evlendi "diye beni rezil ediyorlarmış. Ne aşk ama neredeyse aşkımızdan birbirimizi öldürecez.

Odamdan çıkıp merdivenlerden indim ve mutfağa doğru yol aldım bu saatte Barlasın evde olmadığını artık öğrenmiştim .Barlas sabah erkenden çıkar akşam üzeri eve dönerdi. Çok önemli bir durum olduğunda ise akşam tekrar otele döner ve sabaha kadar çalışırdı.Bugün de sabah erkenden işe gitmişti anlıyacağınız akşama kadar rahat rahat evde gezinebilirdim. Mutfakta çalışanların olduğunu biliyordum ama henüz karşılaşmamıştık. Odada kaldığım üç gün boyunca hertürlü ihtiyacımı Ali adındaki koruma karşıladı. Ali de lafını esirgemeyen komik bir çocuk...Baya iyi anlaştık hatta ara ara Barlasın gıybetini bile yaptık.

Mutfağa indiğimde üç tane hizmetli arkalarını dönmüş harıl harıl iş yapıyorlardı bende beni ne zaman farkederler diye kendi kendime iddiaya girdim ve hiç kıpırdamadan mutfağın girişinde dikildim beni ilk farkeden içlerinden en yaşlısı olan ellilerinde ki kır saçlı ,tombul kadındı. Beni gördüğünde İlk tanıyamadı sanırım sonra da kim olduğumu farkettiğinde hemen yerinde zıpladı ... Gerildiği herhalinden belliydi... Bense olduğum yerde durmaya devam ettim ama bu sefer yüzümden tebessümü eksik etmeden... kadın hemen yanıma doğru yürümeye başladı.

SAHTE SİNDİRELLA #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin