Ik zit al een hele tijd in mijn kamer alleen en dat hoor ik de deur open gaan. Ik kijk op recht in de woeste ogen van Dylan. Ik begin te lachen en zet mijn muziek nog luider wanneer hij naar mij toe stapt. Hij wandelt richting de radio en trekt de stekker er uit.
"Wat is dit?"Vraagt hij woest en wijst naar zijn gezicht.
"Dat is je gezicht." Antwoord ik lacherig waardoor hij nog bozer wordt. Hij staart mij met ingehouden woede aan en ik kan niets anders doen dan lachen. Ik gier het uit en hij springt op bed waardoor ik op mijn rug lig. Dylan ligt nu op mij met zijn handen langs de twee zijkanten van mijn hoofd. Hij laat zijn spierwitte tanden zien die mooi recht staan. Mijn knie gaat omhoog recht in zijn edele stenen en hij gaat meteen van mij af. Ik lach en spring recht. "Ben je echt zo zeker dat je op kamer wilt met mij babe?"Vraag ik hem spottend en het enige dat ik hoor is een kreun. Ik lach en wandel de kamer op mijn gemakje uit naar de buren. Ik wandel zonder te kloppen naar binnen aangezien het toch maar Megan, Sophie en Katherine zijn.
"Heyy meiden",zeg ik vrolijk en ze zetten hun muziek wat stiller zodat ze mij kunnen verstaan.
"Heyy",zegt Katherine terwijl ze haar haar in een dot steekt. Sophie is nog kleren in de kast aan het steken en Megan zit op haar gsm. Mijn vrienden zijn toch geweldige mensen al zeg ik het zelf.
"HOPE!!" Hoor ik Dylan zijn stem in de gang en ik schiet in de lach.
"Here we go again." Mompel ik en loop de kamer uit. Dylan kijkt mij boos aan en ik loop naar hem toe.
"Wat is er schat... Nachtmerrie gehad?"Vraag ik hem speels.
"Ik zal je subiet eens een nachtmerrie geven",zegt hij sissend en ik rol met mijn ogen.
"Kan je niet tegen een grap?"
"Kan jij er niet tegen?"
"Ga toch terug naar de kamer wil je?"
"Nee."
Hij kijkt mij aan en nu is het ondertussen een staar wedstrijd geworden. Ik kijk als eerste weg omdat het ongemakkelijk begint te worden. Ik loop naar beneden en zie dat de eetzaal al helemaal gedekt is. Ik neem meteen plaats en wacht tot de rest er is. Ik zit wat op mijn gsm en besluit Isa te bellen. Het is al weer veel te lang geleden dat ik nog met haar heb gebeld en ik mis haar toch wel. (A/N : Het belle zal Vetgedrukt Isa zijn schuin vetgedrukt Hope Dus zo Isa Hope.)
Het gaat al snel over en na drie keer overgaan neemt ze eindelijk op.
Hope Hey
Heyy
Alles goed?
Ja denk.
Je denkt? Wat is er?
Ik heb nogal veel aan mijn hoofd.
Als je wilt kan ik vandaag niet naar school gaan en cammen we tocg gewoon? Stelt ze voor en ik denk even na.
Ben je zeker?
Absoluut! Verzekerd ze me en ik glimlach.
Is goed.
Dan moet ik wel nu op hangen maar stuur ik je een berichtje wanneer we kunnen. Zegt ze en ik zeg dat het goed is. We hangen op en ik zie dat er al wat mensen zijn bijgekomen. Megan en de andere komen er ook al aan en nemen naast en over mij plaats. Al snel is de eetkamer vol en beginnen wij aan het eten. Ik zie Dylan aankomen en draai meteen mijn hoofd om. Hem hoef ik nu even niet te zien.
Na het eten loop ik met de meiden terug naar boven naar de kamer. Ik heb nog steeds geen berichtje gekregen van Isa. Ze zal waarschijnlijk van haar irritante moeder naar school zijn gemoeten.
"Gaan we er één roken?"Vraagt Megan en ik knik terwijl ik van mijn bed spring. We lopen met ze'n alle naar buiten. Megan geeft mij een jointje aan en ik neem er al meteen een trekje van. Het is best al wel lang geleden dat ik nog heb gerookt, gesmoord aangezien mijn ouders dat nooit niet fijn vonden dat ik dat deed. Dylan komt ook naar buiten en komt bij ons staan. Ik negeer hem voor een grote deel maar elke keer als ik de joint aan hem moet geven geeft hij wel wat commentaar.
Na het roken gaan de meeste naar binnen en loop ik wat rond buiten tot ik een bank heb gevonden. Ik merk na een tijdje pas dat Dylan mij aan het volgen is en draai mij meteen om.
"Wat ben je aan het doen?"Vraag ik hem boos en hij kijkt mij grijnzend aan.
"Voor iemand zo slim ben jij echt wel achterlijk." Hij begint te lachen om zijn eigen grap en ik rol met mijn ogen. Ik zet mij neer op de bank naast ons en hij komt naast mij te zitten. Ik zucht en laat mij zakken. Ik kijk naar boven naar de donkere lucht die zo helder is dat je echt alle sterren kan zien zitten.
"Kunnen we niet gewoon proberen het te vinden met elkaar?"Vraagt hij mij en ik schud lachend mijn hoofd. Ik sta op en loop weg van hem naar binnen naar de gemeenschappelijke kamer met hem jammer genoeg. Ik kijk op de klok en zie dat het best al laat is en besluit nog snel even een bad te nemen. Ik draai de deur op slot en laat het warme water lopen in het bad.
JE LEEST
Bad Meets Bad
Teen FictionHope Smith is een zestienjarig meisje die niet op haar mondje is gevallen. Ze is al verschillende keren van school moeten veranderen wegens haar grote mond en haar gedrag. Haar ouders zijn het meer dan moe en hebben besloten om te verhuizen naar Ne...