(A/N : We gaan een tijdje verder in de tijd.De maand zal nu bijna voorbij zijn. Nog twee dagen en een week. Hope en Dylan zullen nu vrienden zijn maar je zal wel een flashback te zien krijgen van wat er nog is gebeurd nog voor ze vrienden werden dan kan je weer volgen. Veel plezier!)
We zitten allemaal in de studiezaal. We maken ons schoolwerk. Het is niet omdat we niet op school zijn wij niet moeten werken voor school. Er staat nog steeds niets op mijn blad. Niet dat ik er goesting voor heb om iets te schrijven of tekenen wat we ook al weer moesten doen. Een propje papier vliegt langs mij heen en ik kijk opzij. Ik zie Dylan grijnzend kijken en ik grijns met hem mee. Na ons dagje huisarrest zijn wij echt wel goede vrienden geworden en zo erg is hij totaal niet.
*FLASHBACK*
"Het is allemaal jou schuld rotzak!"Roep ik woest naar Dylan.
"Mevrouw Smith! Het is even goed jouw schuld." Mevrouw de La Clark kijkt ons met een strenge blik aan.
"Als deze pippo niet in mijn weg liep zou er niets gebeurd zijn!"
Dylan begint te lachen en mevrouw de La Clark geeft hem de -wil je nu eens ophouden ik probeer je te helpen- Blik. Dylan blijft lachen en loopt weg naar de kamer. "U ook mevrouw Smith naar je kamer",zegt mevrouw de La Clark en ik zucht diep. Ik draai mij om en loop naar Megan. Ze geeft mij een knuffel en ik haal de sleutel uit haar broekzak. Wanneer ze me los laat steek ik die in mijn broekzak en zeg ik haar gedag. Ze gaan dingen doen met de klas die echt wel leuk zijn. Zoals zwemmen. Ik ben dol op zwemmen en ze hebben hier wel een zwembad maar het gaat moeilijk als het gesloten is. Ik loop naar boven wanneer ik me bedenk. Wat maakt het nu uit of het gesloten is ik ga er vandaag nog in. Ik duw de deur open en Dylan licht languit op het bed te smoren.
"Hey man doe dat is buiten! Subiet betrappen ze u nog en ben ik medeplichtig!"
"Ben je al schat ik gebruik de jouwe." Ik spring op bed en duw hem van het bed af. Met een harde klap valt hij op de grond en blijft hij even liggen.
"Geluk dat ik vandaag toch niets nodig heb zeg." Ik spuw recht op zijn gezicht en stap van het bed af. Ik loop naar de kast en haal mijn bikini er uit. Het is een mooie strapless zwarte bikini. Ik loop naar de badkamer en kleed mij om. Ik doe mijn haar bijeen in een staart en wikkel een handdoek rondom mij. Ik trek mijn teenslippers aan en loop de badkamer weer uit. Dylan kijkt mij raar aan en ik loop zonder hem nog een blik waardig te gunnen weg naar buiten. Ik ga opzoek naar het zwembad en al snel vind ik het. Het is best een groot zwembad. Het ziet er ook nog eens goed uit. Ik zie een glijbaan en verschillende stoeltjes aan de kant staan. Ik leg mijn handdoek neer op de stoel en loop naar de kant. Ik spring in het water en zwem terug naar boven. Ik zie een roze band in het zwembad liggen. Ik zwem er naar toe en ga er op liggen. Ik sluit mijn ogen en begin The Other Side van Jason Derulo te zingen.
*PLONS*
"Klootzak!"
Dylan begint kei hard te lachen en ik zwem naar de kant. Althans ik probeer. Ik voel Dylan zijn handen mijn voeten vastpakken en hij trekt mij naar achter. Ik ga onder en ik zwem terug naar boven. Dylan is nu heel dicht bij mij en mijn hart gaat als een gek tekeer. Ik voel zijn hete adem op mijn gezicht. En zijn handen geven een brandspoor af ook al zitten wij in het water. Hij komt dichter bij en ik laat het maar gebeuren. Net als ik denk dat hij mij gaat kussen pakt hij mij op en begint hij mij te kietelen.
"AAAAH! Nee stop!"
Dylan negeert mij en blijft verder doen. Ik duw mij hard van hem af en zwem naar de kant.
"Je blijft een rotzak Cooper",zeg ik lachend en hij grijnst.
"En jij blijft toch wel een schatje." Hij werpt mij een knipoog en ik steek mijn tong uit.
Einde Flashback
Ik lees wat er op het papiertje staat en schiet kei hard in de lach. Mevrouw de La Clark komt mijn kant op en ik steek het papiertje in mijn broekzak. "Wat valt er te lachen?"Vraagt ze aan mij en ik haal mijn schouders op. "Niet iets bestemd voor jou oren mevrouw." Ze kijkt mij boos aan maar gaat dan wel weer weg. Ik kijk naar Dylan en steek mijn middelvinger naar hem uit. Hij grijnst en we gaan verder met ons werk.
Na al het werken loop ik met Megan en Sophie naar hun kamer. Katherine zit bij Thomas en dat groepje dus zijn we maar met drie. Eenmaal in de kamer zetten wij de muziek op het luidste. Gewoon omdat het leuk is om de mensen lastig te vallen. Er wordt op de deur geklopt. Sophie doet de deur open en daar staan Dylan en Cameron. Ze komen de kamer binnen en nu dat ik vrienden ben met Dylan gaat het ook al beter tussen de rest. Ng niet helemaal maar dat snap ik wel met hun verleden. Dylan komt bij mij zitten en slaat zijn armen om mij heen. Wij lijken net een koppel en als ik eerlijk ben heb ik dit toch echt wel graag. We blijven plakken tot een uur of negen tien en dan gaan we allemaal naar onze eigen kamers. Ik draai de deur op slot en kleed mij langzaam uit. Niet alles want ik ben niet dom ik slaap bij een jongen op de kamer die dit alles maar veel te graag heeft. Ik pak zijn witte trui van het bed en trek het aan. Het komt toch tot onder mijn billen dus waarom ook niet. Ik loop naar de badkamer en trek mijn bh uit. Ik gooi het in de wasmand en poets mijn tanden. Ik loop terug naar de kamer en raap Dylans shirt van de grond. Ik hou het voor mijn gezicht en Dylan kijkt mij lachend aan. "Ga je het op eten of zo?"Vraagt hij en ik laat het zakken. Ik lach en draai mij om. Ik leg het op de tafel en loop naar het bed. Ik kruip onder de dekens tegen Dylan aan en we kijken samen naar Step Up. Zo'n leuke film en al zeker omdat Channing Tatum er in mee speelt. Na de film al ik al snel in slaap en zak ik weg in een droomloze slaap.
JE LEEST
Bad Meets Bad
Teen FictionHope Smith is een zestienjarig meisje die niet op haar mondje is gevallen. Ze is al verschillende keren van school moeten veranderen wegens haar grote mond en haar gedrag. Haar ouders zijn het meer dan moe en hebben besloten om te verhuizen naar Ne...