Pondělí, 1.9.

28 3 0
                                    

Vstávala jsem v 5.00 hodin. Oblékla jsem se, nasnídala, vyčistila zuby a šla za Mareste. Té jsem namíchala vojtěškové granule a trochu ovsa. Opravdu ale trochu, prtože potom by byla ješté víc divoká než je teď a nic jiného nejí. Když jsem vešla do boxu, čekala až ji nasypu do koryta žrádlo. Dolila jsem ji vodu a potom jsem ji vyvedla do výběhu. Vykydala jsem box, dal jsem do něj seno a novou sůl, protože tamtu už vylízala. Bylo 7.00 hodin, když jsem to dodělala, tak jsem si hodila tašku přes rameno a šla do školy. Byl první školní den. Když jsem přišla do školy, přiběhla Chris, moje nejlepší kamarádka od první třídy. První co z ní vylezlo bylo:,, Tak, už jsme deváťačky.'' Měla pravdu, bylo to super. Šli jsme do třídy, kde už čekala slečna Wantsová, naše třídní učitelka. Rozdala nám rozvrh a sešity. Dneska jsme měli jen jednu hodinu. Když skončila, přiběhla za mnou Ellie. Předala mi pozvánku.

                                                                       Zvu Tě na narozeninovou oslavu, ke mě domů.

                                                                                             6.9. od 17.00 hodin. 


Její osalvy byly vždycky super. Chris dostala tak jednu. Šla jsem domů a Chris se mnou, že mi pomůže vyčistit Mareste. Přivedli jsme ji z výběhu a začaly čistit. Já se během toho co Chris čistila doběhla pro uzdečku, sedlo a lonž. Mareste byla už vyčištěná. Nauzdila jsem jí  a když jsem jí sedlala, poprosila jsem Chris ať doběhne pro pamlsky. Hodila jsem na Mareste dečku, sedlo, když se u mě objevil Thomas. Můj kluk, jestli jsem Vám to ještě neřekla. On odjel na prázdniny do Evropy za tatínkem. Byla jsem tak šťastná, že ho vidim. Dotáhla jsem Mareste podbřišník a objala ho. V tu chvíli se tam objevila Chris, podala mi pamlsky, řekla, že nás nechá o samotě a odešla. Pamlsky jsem strčila do kapsy, vzala lonž a Mareste a šla do kruhovky lonžovat. Thomas se na mě celou dobu díval. Když jsem lonžovala půl hodiny a Mareste byla hodná, rozhodla jsem se, že si na ni aspoň na chvíli sednu. Upravila jsem si třmeny a sedla si na ni. Byla v pohodě, tak jsem na ni mlaskla, aby se rozešla. Udělala jsem kolečko a radši slezla, abych nespadla.Odsedla jsem a oduzdila Mareste, odvedla ji už do boxu, protože bylo pozdě. Dala ji oves a vojtěškové granule, všechno jsem uklidila a pozvala Thomase domů. Máma byla v práci, měla odpolední. Thomas se se mnou navečeřel. Udělala jsem míchaná vajíčka. Potom už musel domů, tak jsme se rozloučili a já se šla vysprchovat a spát.

Carrie Spadla!?Kde žijí příběhy. Začni objevovat